מוצרי ים המלח – הבריאות שלך

מוצרי ים המלח – הבריאות שלך
קרדיט pixabay

 מינרלים מן הטבע

ים המלח הוא המקום הנמוך ביותר בעולם. עובדה זאת לצד גורמים גיאולוגים נוספים כמו מיקומו בשבר הסורי אפריקאי, אקלים מדברי, והשפעות וולקניות אזוריות – הביאו  למאפיינים הייחודיים של  הרכב המים שלו. ריכוז המלחים בים המלח גבוה פי 10 מריכוזם בים התיכון (34.2) – מה שהופך אותו לאגם הרביעי בעולם מבחינת מליחות.

עם זאת, ים המלח הוא הרבה יותר מאשר מים מלוחים. יש בו מגוון מינרלים נוספים המועילים לעור ולגוף. למשל: חמצן, גופרית, מגנזיום, אשלגן וסידן.

לא פלא ששמעו של ים המלח יצא למרחק ברחבי העולם כמקום מרפא למחלות שונות. חולים במחלות עור (ובראשן פסוריאזיס) מגיעים לים המלח מדי שנה מכל רחבי העולם, כדי להימרח בבוץ המפורסם שידוע בתרומתו לבריאות.

אז צריך לנסוע לשם במיוחד?

ממש לא. כיום כדי ליהנות מיתרונותיהם של מינרלים אלו אין צורך לנסוע במיוחד לים המלח. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מוצרי ים המלח.

מוצרים אלו מעושרים במינרלים מים המלח והשימוש בהם עושה פלאים מבחינה קוסמטית ובריאותית. ישנם מוצרים ייעודיים עבור מחלות עור שונות, המחוללים ריפוי של ממש. בנוסף, ישנם מגוון מוצרים פופולריים המעניקים לעור הפנים ולגוף מראה חלק, זוהר, צעיר ורענן.

זאת בדיוק הסיבה שבעולם התאהבו במוצרי ים המלח והם נחשבים להצלחה מסחררת בתחום הקוסמטיקה. אגב מחירם של מוצרי ים המלח אינו גבוה ביחס למוצרי קוסמטיקה דומים מרחבי העולם.

מייצאים לעולם איכות ובריאות

רק כדי לסבר את האוזן: 70% ממוצרי הקוסמטיקה שמיוצאים מישראל לעולם מבוססים על המינרלים של ים המלח שלנו, כך שמדובר בגאווה ישראלית אמיתית. מוצרי ים המלח הם מותג עולמי בעל ביקושים משמעותיים בתעשיית האנטי האייג'ינג , כשבין  החברות הישראליות שעומדות בחוד החנית של תעשיית מוצרי ים המלח ניתן למנות שמות כמו "אהבה", "שמן המור" ועוד.

לאורך השנים, נצבר בתעשייה ידע יקר מפז לגבי סגולותיהם המיוחדות של מינרלים שונים המצויים בריכוזים גבוהים בים המלח. באמצעות טכנולוגיה חדשה, מגיעים לשוק מדי שנה מגוון מוצרים חדשים, עם ספיגה משופרת ואיכות ללא תחרות.

אילו מוצרי ים המלח לרכוש?

כיום יש חברות רבות (בספירה האחרונה היו מעל 60) שמשווקות את מוצרי ים המלח כך שהבחירה ביניהן קשה. כדי להבטיח שבחרתם במוצרים היעילים ביותר מומלץ לרכוש כאלו שכוללים רכיבים נוספים, למשל תמציות של צמחים, שמנים ארומטיים וויטמינים.

בנוסף, מומלץ לעשות שימוש במוצרי ים המלח שעומדים ברישיון של משרד הבריאות, שמיוצרים בהתאם לנהלים (למשל התקנים הבינלאומיים  ISO וGMP-), שאינם מכילים פראבנים (חומרים משמרים שמזיקים לבריאות) ולא נוסו על בעלי חיים.

אחד המוצרים הפופולריים ביותר המיוצאים מישראל לעולם, הוא "בוץ שחור" מים המלח, שהינו רווי במינרלים טבעיים וקל לשימוש. בדומה לבריכות הבוץ המיוחדות בסמוך לעין גדי, ניתן להזמין עד אליכם שקית אטומה המכילה בוץ מינרלי איכותי. את הבוץ ניתן למרוח על עור הפנים וכמובן על כל הגוף. האפקט המתקבל הוא לא פחות ממדהים!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
דילוג לתוכן