אבקות חלבון: איך ומתי כדאי לצרוך את זה?

אבקות חלבון: איך ומתי כדאי לצרוך את זה?
קרדיט FREEPIK

מי שמחפש את הדרך להשלים את התזונה שלו ומי שרוצה לבנות מסת שריר, כמו גם לקבל אנרגיה באימון ולהתאמן הרבה יותר טוב – כדאי שיכיר מוצר כמו אבקת חלבון. אבקות חלבון מאפשרות למתאמנים ולספורטאים להגיע לתוצאות יותר טובות גם באימון עצמו וגם במבנה הגוף. 

מדובר במוצר שמכיל מי גבינה בכמות גבוהה ומאפשר השלמה של כמות החלבונים הדרושה בגוף  ליום, ומדובר גם במתאמנים וגם באנשים שצריכים לעלות במשקל או להעלות את מסת השריר. 

כיום יש סוגים שונים של אבקות חלבון שחשוב לצרוך בשייק לפני ואחרי אימון. יש מוצרים שעשויים 90 אחוז מי גבינה, ויש סוגי אבקות שמתאימות לשומרי כשרות או כאלה שמתאימות לטבעונים או לצמחונים, כמו גם כאלו שמכילות פולי סויה או אפונה. 

למי זה מתאים?

באבקות חלבון Allinpro משתמש או משתמשת מי שאין להם זמן בחיי היום יום לצרוך את כמות החלבונים הדרושה לאימון אינטנסיבי או לאימון של העלאת מסת שריר ובניית הגוף. 

מדובר במוצר שאפשר גם אנרגיה לפני אימון וגם את כל מה שדרוש למתאמן כדי לקבל את מנת החלבונים הדרושה לגוף. השייקים שטעימים שמלאים חלבון מסייעים לרבים להגיע לתוצאות אימון מקסימליות ומעולות, והם גם מתאימים למקרים בהם יש צורך לשנות את התזונה. 

איזה סוגים של מוצרים אפשר למצוא?

כיום אפשר למצוא מוצרים כמו אבקות חלבון מסוגים שונים החל מכאלה שיש בהן 80% מי גבינה ויותר, עד למוצרים שמכילים מי גבינה וויטמינים ומינרליים שדרושים לגוף. 

בין היתר תמצאו באתרי אינטרנט שמוכרים את המוצר גם אבקות עשויות מפולי סויה או אפונה בטעמים שונים. האבקות מכילות גם את הוויטמינים הנדרשים שאתם מחפשים לחיזוק הגוף, קבלת אנרגיה לפני ואחרי אימון וקבלת כל הוויטמינים הדרושים לגוף.

עוד תמצאו אבקות שמכילות חלבון איזולט. אבקת חלבון, המכילות חלבון איזולאט, נחשבות כאלה שמכילות את החומרים האיכותיים ביותר. 

כיצד בוחרים את המוצר הנכון?

כשאתם בוחרים את המוצר המתאים לכם שימו לב כי הוא מכיל  מי גבינה ויטמינים ומינרלים בכמות הדרושה ובחרו מוצר איכותי אירופאי שעומד בכל התקנים הדרושים גם של משרד הבריאות העולמי וגם של משרד הבריאות הישראלי. 

לעיתים כדאי להיוועץ עם רופא או תזונאית לפני התחלה של צריכת אבקות חלבון, הכול בהתאם למצב הבריאותי. 

חפשו אתר אינטרנט שמתמקד בתוספי תזונה לספורטאים ומכירה של אבקות חלבון איכותיות בלבד באריזות חסכוניות. 

תכננו את תפריט התזונה שלכם כך שהוא יכיל חלבונים שמגיעים מעוף או גבינה בתוספת של אבקה מתאימה לפני או אחרי אימון. וודאו כי אתם צורכים את כמות הקלוריות הדרושה לכם לבניית מסת גוף ללא העלאה משמעותית במשקל. 

לסיכום,  באמצעות בחירה נכונה ובריאותית תאכלו כבר עכשיו לקבל את כמות החלבונים הדרושה לכם לפני ואחרי אימון ובת ובה תוכלו להעלות מסת שריר ולהנות ממראה גוף חטוב והרבה יותר בריא ושרירי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן