אולטרסאונד לטיפול בדליות

אולטרסאונד לטיפול בדליות

עמידה ממושכת על הרגליים, משקל יתר, גנטיקה ועומס פיזי גורמים להופעת דליות ברגליים. דליות ברגליים, נובעות ממחלת אי ספיקת ורידים והיא אחת מהמחלות הנפוצות במיוחד אצל נשים, אך לא רק. אם פעם הטיפול במחלת הדליות היה כרוך בפרוצדורה של ניתוח מסובך וכואב שדרש זמן החלמה רב, היום המצב שונה. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הרפואה, הביא לתרומה עצומה ביכולת הטיפול וההחלמה של מגוון מחלות. כיום אנחנו לא צריכים לעבור ניתוחים על מנת להסיר דליות ברגליים, מספיק שנעשה טיפול אולטרסאונד ונעלים את הורידים הפגומים.

אלטרנטיבה מושלמת לניתוח

תקופת הקיץ מתאפיינת בפעילויות כמו: חתונות, שחייה, שיזוף שלרוב דורשות מאיתנו ללכת עם רגליים חשופות, מה שגורם לנו לפנות להסרת דליות ברגליים. הסרת דליות ברגליים עברה תהפוכות ופיתוחים בשנים האחרונות שהקלו על הטיפול. שיטת האולטרסאונד, היא אחת מאותן תמורות. שיטת האולטרסאונד מהווה את אחת מאופציות הטיפול היעילות בתחום הסרת דליות ברגליים . אנחנו כבר לא צריכים לפנות לניתוח ורידים המתבצע תחת הרדמה מלאה או ממוקדת, בו חותכים אותנו ומוציאים לנו את הורידים הפגומים. ניתוח להסרת ורידים ברגליים הוא מהלך לא נעים שלרוב כרוך בכאבים וקושי בפעילות תקינה בחיי היום יום, שנובע מתהליך החלמה ארוך. הרבה פעמים, ישנם תופעות לוואי כתוצאה מפגיעה במערכת העצבים התחושתיים שמובילים הרבה פעמים לכאבים כרוניים ברגל. בנוסף לכך הסיכוי שהניתוח יכשל גבוה ואנשים הסובלים ממחלות קשות כמו מחלות לב, גם ככה לא יכולים לעבור ניתוח בגלל מצבם, דבר שהופך את הניתוח לאופציה לא יעילה במיוחד. שיטת האולטרסאונד לעומת זאת, מאפשרת לנו להעלים את הורידים ללא כאבים וזמן החלמה מהיר במיוחד.

שיטת הטיפול באולטרסאונד

טיפול באמצעות שיטת האולטרסאונד המתבצע על מנת להסיר דליות ברגליים, מהווה אלטרנטיבה מושלמת לניתוח הסרת וורידים ברגליים. שיטת האולטרסאונד להסרת דליות ברגליים או בשמה המקצועי, סקלרוטרפיה מונחית אולטרסאונד לא דורשת שום חיתוכים והוצאת ורידים. השיטה פועלת באופן הדרגתי, כשהורידים נעלמים בהדרגה ונספגים בגוף. במהלך הטיפול מזריקים חומר מוקצף לתוך הוריד, ברגע שהחומר בא במגע עם דופן הוריד הוא מתכווץ ומתחילה להיווצר דלקת שפוגעת אך ורק בדפנות הוריד. במהלך הזמן הורידים הפגומים מתכווצים ונעלמים, הדם מצידו זורם בורידים התקינים וכך נמנע לחץ על הרגל, נפיחות וכאבים כרוניים. הטיפול לרוב לוקח שלושה עד ארבע מפגשים הוא לא כרוך בכאב מיוחד, אין צורך בהרדמה ולרוב לא כרוך בהחלמה, כך שאין פגיעה בתפקוד היום יומי. ישנם שלל מטפלים או קוסמטיקאיות שסיימו לימודי תעודה ועוסקים בתחום הסרת הדליות ברגליים, דבר שמכריח אותנו לבדוק את הרקע של כל מטפל על מנת למנוע סיכון בריאותי מיותר ועוגמת נפש. בכל מקרה חשוב להתייעץ עם רופא או מנתח על מנת לקבל אבחון וטיפול אופציונאלי למקרה שלנו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
טיפול ערפד PRP לשיפור איכות העור – כל מה שרצית לדעת
התקדמות הרפואה האסתטית הציגה טיפולים מהפכניים למאבק בהזדקנות ובבעיות עור,...
מה הדרכים הטבעיות להכין את הגוף ללידה קלה ולהיריון בריא
אמנם, בעולם המודרני בתוכו אנחנו חיים, הכניסה להיריון לא פעם,...
בלי סוכר בבקשה: מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל תו אישור מהאגודה לסוכרת לשימוש לחולי סכרת
מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל בימים אלו תו אישור מהאגודה...
טיפולים טכנולוגיים המסייעים בהצערת העור
ישנן שיטות שונות לא ניתוחיות שיכולות לסייע בשימור מוצקות ומוארות...
מהי פיגמנטציה אחרי לידה ואיך ניתן לטפל בה?
במשך תשעת חודשי ההיריון, אחרי הלידה ובתקופת ההנקה, גופה של...
כיצד מצבים אלרגיים משפיעים על התפתחות אקנה
אקנה הוא מצב עור הנגרם מייצור יתר של סבום, חומר...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
כל השיטות החדשות והמתקדמות לטיפול בצלקות שלאחר ניתוח קיסרי
לאורך השנים עולה מספר הנשים שיולדות בניתוח קיסרי, והוא עומד...
דילוג לתוכן