אופנה ישראלית באינטרנט

אופנה ישראלית באינטרנט
קרדיט pixabay

אם עד לא מזמן ניתן היה למצוא מותגים ישראליים רק בחנויות פיזיות, בוטיקים בכיכר העיר וחנויות ענק בקניונים – לאחרונה החלו יותר ויותר מותגי אופנה ישראלית להיות זמינים גם לרכישה ברשת. אז איפה יותר כיף לקנות? 

האם החוויה של בחירת הבגדים, מדידה, התאמת הלוק וכל מה שנלווה לסיבוב קניות ברחובות העיר שווים את הסיבוב עצמו בחום ואת חיפושי החניה (או את מחירי החניונים בקניון)? או שמא יותר קל ופשוט לקנות בישיבה במזגן בבית? ומה לגבי המחירים? תחליטו בעצמכן!

רשת האופנה Ice Cube

רשת אייס קיוב מונה כעשרה סניפים ברחבי הארץ, החנות המקוונת שלה מציעה מגוון פריטים, במגוון מידות, לנערות, לנשים צעירות ולצעירות בנפשן. מגוון הפריטים מגיע במידות החל מ-36 ועד 44, כמו בחנויות הרשת, וניתן אף להזמין פריט ספציפי שיגיע לחנות ספציפית וללכת לאסוף אותו משם.

למי שמעוניינת במשלוח עד הבית ניתן להזמין בעלות של 15 שקלים, אשר מתבטלת בהזמנה של מעל 245 שקלים. האתר בנוי בהתאמה לקהל היעד אליו הוא מיועד, עם תמונות גדולות ועיצוב צבעוני וצעיר, ומספק גם מידע בנוגע למידות הדוגמנית הלובשת את הפריט בתמונות על מנת לאפשר "לחוש" את המוצר ולהתאים את המידות לגוף הקונה.

מעצבת האופנה רוני קנטור

רוני קנטור היא כיום כבר שם דבר כשמדובר באופנה ישראלית. החנות המקוונת של רוני, שהושקה לפני כ-5 שנים, היא כמעין סניף נוסף של החנות ברחוב דיזינגוף. מחירי המשלוח הם כ-15 שקלים עבור משלוח בדואר רשום (או חינם ברכישה מעל 297 שקלים), או כ-30 שקלים למשלוח עד הבית (חינם ברכישה מעל 400 שקלים), והם אולי מעט יקרים ביחס לחנויות מקוונות אחרות, אך בהחלט סבירים. עיצוב האתר הנקי והידידותי, התמונות המדויקות והאווירה הכללית של האתר הופכים את החנות המקוונת לנעימה ומהנה, לא פחות מהחנות הפיזית.

 מותג הנעליים שני בר

מעצבת הנעליים שני בר, מתחזקת את חנות הדגל ברחוב דיזינגוף בתל אביב, יחד עם החנות המקוונת, ועדיין מהווה מותג הנעליים היוקרתי בשוק האופנה הישראלי. באתר ניתן למצוא את כל מגוון הנעליים (פרט לכמה דגמים שהם בלעדיים לחנות) במידות 36-41, החנות המקוונת גם מכילה דף שיעזור לכן לממצוא את המידה הנכונה עבור הרגל שלכן (בעזרת מידות של הרגל וכו').
האתר מציע משלוח חינם, דרך דואר ישראל, ובקניה מעל 500 שקלים המשלוח יגיע גם עם שליח עד הבית, בחינם לגמרי. בנוסף ניתן לאסוף בחנות. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן