איך לשמור על סטייל בבית?

0
122
איך לשמור על סטייל בבית?
מקור PIXABAY

עדיין לא יצאתן מבידוד? רוצות לשמור על סטייל בבית? לפניכן כמה טיפים מומלצים עבור אופנה ולייף סטייל שאינה דורשת לצאת מהבית עם הרבה תמונות לאינסטגרם.

  • טרנינג – אין ספק שטרנינג הינו הבגד המועדף לשהייה בבית. כדי להיות אופנתית כדאי שתשימי עלייך חליפת טרנינג עכשווית עם מראה חלק ונקי שיכול להיות למשל בצבע לבן או בסטייל היפסטרי מרענן.
  • חלוקים – אם את לא רוצה ללבוש יותר מידי אולי תשימי עלייך חלוק שופע סטייל וייחודי, למשל חלוק קימונו ממשי מלא הדר ואקזוטיקה, או חלוק גלבייה שופע אותנטיות לקפה במרפסת. ואם את פשוט רוצה להתפנק תוכלי לעטות על עצמך חלוק טריקו רך, דקיק, נעים ומפנק. 
  • פיג'מות – כמובן שאי אפשר להיות בבית בלי פיג'מה. ואם כבר פיג'מה אז שתהיה בסטייל, במראה קיצי מלבב שופע משבצות וצבעי פסטל. אם את לא רוצה לגדול תוכלי לשים עלייך פיג'מה מסדרת דיסני עם אחת מהדמויות האהובות עלייך.
  • ג'ינס – שכמגיע הרגע שאת רוצה להרגיש יותר חיוניות, תמיד תוכלי לשים עלייך מכנס ג'ינס אופנתי ומחמיא עם חולצת טי שרט בצבע לבן או תכלת המככב בקיץ הזה.
  • כפכפים – בחרי בכפכפים מלאות בסטייל שיפרו את השגרה עם הרבה גלם נוצץ של צבעים, נצנצים, פרווה מנומרת, פסים, נוצות וכדומה.
  • תסרוקות – עכשיו כשזה רק את וכשלא חסר לך זמן, הגיע הרגע לנסות את כל התסרוקות שתמיד רצית ולא העזת לחשוף אותן בציבור. לשם כך היעזרי בכל האמצעים, המכשירים והתכשירים שיש לך בבית ואם עלית על תסרוקת ממש מוצלחת תוכלי לנסות להעיז ולצלמה לאינסטגרם ולצפות לתגובות.
  • עיצוב הבית – עכשיו כשיש לך את כל הזמן שבעולם זה גם המועד המושלם לרענן את חזות הבית, לעשות סדר, לזרוק מה שלא צריך, לצבוע קירות, לתלות תמונות, לשפץ רהיטים, לשנות את סידורם וכדומה.
  • עיצוב חדר השינה – בייחוד הקדישי זמן לעיצוב מחודש של חדר השינה והפיכתו לממלכה קסומה ואינטימית. בתור התחלה כיסוי מיטה מעוצב וכריות נוי יפות יכולים לעשות פלאים למרחב. חוץ מזה השקיעי בוילונות יפים, תלי תמונה מרשימה, קשטי קיר אחד עם מדבקת קיר עכשווית או טפט רומנטי, ואל תשכחי לפזר בחדר כמויות של נרות ריחניים.
  • מנות מעוצבות – במקום לחטוף בהיסח הדעת אוכל מהמקרר, הקפידי להכין מנות אוכל מושקעות ומעוצבות בכלים נאים, גם עם מדובר בכריך. תשומת לב כזו תוביל לבחירה יותר בריאה ומזינה של מרכיבים במנות האוכל וגם תוביל לתזונה יותר מודעת ופחות אקראית.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here