בחירת מנתח לטיפולי פלסטיקה

בחירת מנתח לטיפולי פלסטיקה

אחד הדברים החשובים ביותר בטיפולי פלסטיקה בפנים או בגוף קשורה למנתח הפלסטי. בוודאי כבר יצא לכם להיתקל במודעות ופרסומות בעיתון או באינטרנט המציעות מחירים מיוחדים, מבצעים חד פעמיים, טיפולים חדשניים שלא שמעתם עליהם מעולם – אלו, אמורים לפתות אתכם לבחור במנתח פלסטי, אך לא תמיד הן מספקות את המידע הנכון והמקצועי ביותר. לכן, בחירת מנתח לטיפולי פלסטיקה צריכה להיעשות בדייקנות. מאחר ואתם הולכים להפקיד את גופכם, את המראה ואת הבריאות לסכין הניתוחים – חשוב מאוד לעשות זאת על ידי מנתח פלסטי מומחה.

מה צריך לבדוק?

ניתוח פלסטי צריך להתבצע רק על ידי מומחה בתחום כירורגיה פלסטית. כמו כן, יש צורך לברר האם הוא חברת באיגוד הישראלי של הכירורגיים הפלסטיים, אשר מאגד רשימת מנתחים העומדים בתנאים שקבע משרד הבריאות. חברות באיגוד תוכיח לכם כי אכן מדובר במנתח כירורגי מוכר, בעל הכשרה מתאימה לבצע ניתוחים מסוג זה. כמובן, שמומלץ לא לקפוץ על המנתח הראשון שמצאתם והציע לכם מחיר אטרקטיבי. חברות באיגוד היא רק חלק ממה שעליכם לבדוק לפני שאתם נכנסים אל הניתוח המיוחל. ניסיונו של המנתח, הפרקטיקה שהוא צבר בתחום בו אתם רוצים לעבור את הניתוח חשובה אף היא. ישנם כירורגיים המתמחים בהצרת היקפים, ואחרים דווקא בעלי ניסיון רב יותר בתחום הגדלת שדיים או ניתוחי אף. אל תתביישו לראות דוגמאות או לבקש המלצות. פרמטר נוסף בבחירת המנתח הפלסטי הוא המקום בו יתבצע הניתוח. חשוב מאוד כי לקליניקה יהיה אישור מטעמו של משרד הבריאות לביצוע ניתוחים. שאלו גם לגבי הצוות המלווה את המנתח, כמו ניסיונה של אחות חדר הניתוח והרופא המרדים.

ממה להיזהר?

אחד הדברים שצריכים להדליק אצלכם נורה אדומה היא אם המנתח אומר לכם שכל ניתוח עובר בהצלחה, שאין שום סיכון ואין כישלון. מנתח כירורגי טוב, הוא כזה שמוסר למטופלים שלו את כל המידע אודות תהליך הניתוח ושלבי ההחלמה, ואף מסביר להם בצורה ברורה אודות הסיכונים. חשוב גם לבדוק מהי האחריות של המנתח על הניתוח ועל תוצאותיו, האם הוא מבצע תיקונים לאחר הניתוח והאם הם כלולים במחיר. כמו כן, בדקו האם המנתח יהיה זמין עבורכם לאחר הניתוח לצורך שלבי ההחלמה.

ניתוחים פלסטיים הם לא מוצר שרוכשים בחנות, כמו בוסטר, לדוגמא, שניתן פשוט לבחור, לרכוש או להחזיר. ניתוחים הם בלתי הפיכים, וכל ניתוח, גם אם הוא פעוט, חייב להיעשות בצורה המקצועיות ביותר. ניתוח פלסטי דורש ידיים מומחיות, מנוסות, מקצועיות ורפואיות, כמו גם את כל הציוד הרפואי המתאים והדרוש. מומלץ לא להתפתות למבצעים, או לכל דבר שנראה לכם חשוד או לא לגיטימי. כאשר בוחרים מנתח כירורגי טוב, בדיוק כשם שהייתם בוחרים בוסטר טוב, אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם מוגנים ובטוחים לחלוטין.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המדריך המלא להשתלות שיער
אם אתם כבר מתעניינים בטיפולים להשתלת שיער ואם אתם רוצים...
השחקנית ניב סולטן נחתה במוצ"ש האחרון מאתונה היישר לסט הצילומים של מותג טיפוח השיער: אלביב מבית ללוריאל פריז
הישר מאתונה מסט צילומי הסדרה 'טהרן' ניב סולטן נוחתת בישראל לצילומי...
דוברת חדשה למותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS: גבריאלה וילסון (H.E.R): זמרת ופזמונאית בינלאומית, זוכת פרסי גראמי ואוסקר
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית...
על חוט השערה – דלילות שיער והקרחה בקרב נשים וגברים, אבחון ופתרונות
מאמר רופא אורח: ד״ר אכי פרידמן  - מומחה ברפואת עור...
גומיות התנגדות - כל היתרונות
גומיות התנגדות - כל היתרונות
בשנים האחרונות גילינו שצריך להיות קצת יותר אמיצים ואסרטיביים וקצת...
מנתח פלסטי מישראל מרצה בכנס בינלאומי שיערך ביוזמת איגוד הפלסטיקאים מהודו
הכנס יעסוק בשאיבת שומן וישתתפו בו באופן מקוון אלפי רופאים...
ספא למסיבת רווקות
ספא למסיבת רווקות
החברה הכי טובה שלך אוטוטו מתחתנת, ואת החלטת לקחת על...
טיפים לקעקוע מוצלח וקעקועים מיוחדים
טיפים לקעקוע מוצלח וקעקועים מיוחדים
רוצים לקשט את הגוף שלכם בקעקוע חדש ותהיו מעוניינים להיות...
השתלת שיניים - טיפול רפואי או אסתטי?
השתלת שיניים - טיפול רפואי או אסתטי?
בשנים האחרונות טיפולי השיניים הפכו להיות קצת יותר מסתם עוד...
רשת נייל סטודיו מארחת את המאסטריות הבינלאומיות בעולם הפדיקור !
רשת נייל סטודיו מארחת את המאסטריות הבינלאומיות בעולם הפדיקור !
רשת "נייל סטודיו", בתי הספר למקצועות היופי, אירחה בישראל את...
דילוג לתוכן