האטת תהליך הזדקנות העור

האטת תהליך הזדקנות העור

באיזשהו שלב בחיים במקום לספור את הגיל אנחנו מתחילים לספור את כמות השערות הלבנות שמופיעות על ראשנו וכמובן את הקמטים. הקמטים מהווים את אחד הגורמים השנואים על הנשים וכמובן על הגברים, שמוכנים לעשות הכול על מנת להעלים אותם ולשמור על עור צעיר ויפה לאורך כמה שיותר זמן.

תופעת הזדקנות העור

פיזור רקמות השומן, אובדן מסת עצם, הידלדלות העור ושרירי הפנים מאפיינים לרוב את תהליך הופעת הזקנה בגוף. אלו רק הגורמים הגופניים, שמשפיעים על תהליך הזקנה ונגרמים כתוצאה מגיל או גנים. ישנם גם גורמים חיצוניים שמשפיעים על תהליך הזקנה ולרוב נובעים מחשיפה רבה לשמש, כך שאם אתם נרשמים לקורסים ללימודי שייט או הולכים בתדירות גבוה לים, רצוי להימרח בקרם הגנה באופן תדיר יותר. חשיפה לחומרים כימיים, גם כן יכולה לגרום לזירוז הופעת הקמטים כמו לדוגמא עישון מסיבי. חוץ מהשמש והסיגריות, גם כוח המשיכה של כדור הארץ לא מקל עלינו ותורם לזירוז תהליך הזדקנות העור. אין ספק שהגורם המשמעותי ביותר להופעת הקמטים הוא החשיפה לשמש. החשיפה לשמש גורמת להרס של הקולגן בעור, הרס הסיבים האלסטיים בשכבת העור ואיבוד חומצה ההיאלורינית ששוכנת בין תאי העור. בסופו של תהליך העור מאבד מחיוניותו, מופיעים כתמים, העור הופך לצהוב בעל קמטים ומרקם אסימטרי. שינוי אורח חיים יכול לעזור לנו למנוע את הנזקים החיצוניים של העור, על ידי הפסקת עישון, הגנה מפני השמש, תזונה נכונה ופעילות גופנית.

דרכים וכלים להאטת תהליך הזדקנות העור

התפתות הטכנולוגיה הרפואית, העניקה לנו שלל כלי ואפשרויות על מנת לעזור לנו לשמור על עור יפה, צעיר וחיוני עד כמה שניתן. קרמים רפואיים, המרכיבים את החומר רטינול בצורה מרוכזת יכולים להוות השפעה חיובית על עור הפנים. רטינול הוא חומר טבעי שניתן למצוא בכל סלסלת פירות או ירקות ביתית. הוא נימצא בפירות וירקות בעלי צבע כתום, צהוב או אדום. הרטינול מבהיר כתמים, מעלים גידולים ומיישר את כפלי העור שנגרמו כתוצאה מיובש ונזקי השמש. טיפולים קוסמטיים של קילוף שכבות עור ברמות שונות, מהוות הליך נוסף למניעת הזדקנות העור. הסרת שכבות העור המתות, מעודדות את התחדשות העור. ככל שהקוסמטיקאית מסירה כמות עמוקה יותר של עור מת ויבש כך הטיפול למניעת קמטים, נזקי עישון, גיל ושמש יותר יעילים. טיפול באמצעות לייזר, הפך פופולארי מאוד בשנים האחרונות. הלייזר משפר לנו את מראה אור הפנים ומעודד יצירת קולגן חדש על ידי מיצוק העור. הלייזר מעדן ומחליק את עור, הוא גורם לעור נפול להצטמק בחזרה למיקומו הטבעי, דבר שמושך לטיפול הרבה לקוחות. כמובן ישנו גם את חומרי המילוי אותם אנחנו מזריקים לקמטים ולשאר חלקי העור, על ידם אנחנו מעודדים יצירת קולגן חדש ומחדשים את נפח הפנים שאבד. ישנם עוד שלל שיטות לשחזור ושמירה על עור פנים צעיר, חשוב לפנות לאנשי מקצוע על מנת לקבל את הטיפול האופטימאלי עבורכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
דילוג לתוכן