הדרמטולוגית – ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מונתה כיועצת המדעית והדרמטולוגית של מותג הטיפוח הבינלאומי L'ORÉAL PARIS

הדרמטולוגית – ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מונתה כיועצת המדעית והדרמטולוגית של מותג הטיפוח הבינלאומי L'ORÉAL PARIS
צילום: ישראל כהן

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום, מומחית לרפואת עור, נבחרה ע"י מותג טיפוח הפנים מס' 1 בעולם לוריאל פריז כיועצת המדעית והדרמטולוגית של המותג בישראל.  במסגרת  זו תלווה דר' איזמן נלקנבאום את המותג מהזווית הדרמטולוגית ותשמש כיועצת  הסברה בתחום טיפוח העור בכלל והאנטי-אייג'ינג בפרט.

ד"ר איזמן  מומחית לרפואת עור, לוקחת חלק פעיל בכנסים רפואיים בארץ ובחו"ל. כמו כן היא רופאה בכירה במרכז המשולב לאסתטיקה ובמרפאה לגילוי מוקדם של סרטן העור במערך לרפואת עור בבית חולים מוביל בארץ,  ומנהלת תחום רפואת העור במרכז הרפואי פולג.

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מסרה על המינוי : "אני גאה להיות הפנים המקצועיות של  מותג בינלאומי הנחשב למוביל  בתחומו בעולם.  לוריאל פריז ידוע כמותג המשקיע משאבים רבים במחקר מתקדם ופיתוח על מנת לספק לצרכנים את המוצרים הטובים והאפקטיביים וזאת בזכות מחקרים, מעבדות וידע של למעלה מ- 120 שנה אשר הצליחו ליצור מותג איכותי וחדשני עם ליין מוצרים מגוון המתאים לכל סוגי העור".

צילום: ישראל כהן

לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "לוריאל הציבה לעצמה כמטרה עליונה לשים את המדע והבריאות של הצרכנים במרכז. הדרך שלנו מאוד ברורה: זה מתחיל בייצור מוצר יעיל שנותן תוצאות גלויות מבלי להתפשר על בטיחות עור הפנים וממשיך בהסבר המדע הרלוונטי העומד מאחורי המוצרים שלנו. שיתוף הפעולה עם דרמטולוגית מובילה מומחית בטיפוח עור הוא מפתח עבורנו ואנחנו מאמינים כי ד"ר איזמן נלקנבאום תוכל להנגיש את הצד המדעי של המוצרים היעילים שלנו לצרכנים ולהסביר כיצד פועלים הרכיבים שבהם, מה תפקידם ומה התועלת שלהם."

עוד מסר נקש: "היום יותר מתמיד במשבר בו אנו חיים, מותג צריך להיות בעל אמינות ולספק הוכחות. הצרכנים של היום מחפשים הסברים ומידע באשר לרכיבים במוצרים בהם הם משתמשים. החיבור של לוריאל פריז לדרמטולוגית מקומית מובילה נועד כדי להנגיש לצרכנים הישראלים את ההסבר המדעי שמאחורי הפורמולות והאפקטיביות של הרכיבים הפעילים במוצרים שלהם. חברת לוריאל פריז מתבססת כבר שנים על מדע ויעילות מוכחת, התווספותה של ד"ר גילה איזמן היא חלק ממהלך אסטרטגי שנועד לחזק עוד יותר את הפן המחקרי והמדעי של המותג ולהנגיש אותו לצרכנים".

צילום: ישראל כהן
צילום: ישראל כהן
צילום: ישראל כהן
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
דילוג לתוכן