הסרת משקפיים ללא צורך בניתוח

הסרת משקפיים ללא צורך בניתוח

הסרת משקפיים בלייזר הפכה בעשור האחרון לשיטה פופולארית מאד ורבים אשר עונדים משקפיים או עדשות מגע פונים אל עבר הליך זה בכדי להיפטר מהאביזר התלותי והלא נוח הזה שנקרא משקפי ראייה.

אך לא כולם נוהרים אל עבר הליך זה מכיוון ועל אף כי הסיכונים בו נחשבים לנמוכים מאד החשש שבכל זאת יקרה משהו מפחיד רבים, בעקבות כך צצו פיתוחים חדשים ומהפכניים בשנים האחרונות אשר מעניקים את היכולת להסיר את המשקפיים ללא כל צורך בניתוח או פעולה חודרנית אחרת, במאמר זה נסקור בפניכם את שתי שיטות אלו.

שיטה ראשונה אורתו קיי

אורתו קיי היא שיטה העושה שימוש בעדשות מגע מיוחדות (אותם שמים במשך הלילה בלבד) אשר גורמות ללחץ על העין ובעקבות כך לחדירת חמצן אל הקרנית, פעולות אלו מעצבות בכל לילה את הקרנית מחדש ומסייעות לעין לראות טוב יותר במהלך היום שלאחר מכן.

כיצד בדיוק שיטה זו פועלת?- ובכן ראשית המטופל יגיע אל אופטומטריסט בכדי לבצע פגישת ייעוץ ובדיקת התאמה, לאחר מכן במידה והוא ימצא מתאים יותאמו במיוחד בשבילו עדשות מגע מיוחדות אותן יענוד במשך כל לילה.

עדשות מיוחדות אלו גורמות ללחץ על העין ולחדירת חמצן אל תוך הקרנית, החמצן למעשה יוצר עיצוב שונה לקרנית הפגועה (זוהי בדיוק הפעולה שעושה הלייזר לקרנית במהלך ניתוח הסרת משקפיים בלייזר) ובכך מחזיר לנו את היכולת לראות ללא צורך במשקפיים.

היתרונות של שיטה זו הם: אין כל צורך בניתוח בעל סיכונים, החלמה וכאבים, התוצאה של טיפול זה היא מיידית וכבר בבוקר כשתסירו את העדשות תוכלו להרגיש בשינוי.

החיסרון של שיטה זו: שיטה זו מחזיקה מעמד אך ורק למשך יום אחד וכל פעם שתירצו להסתובב ביום שלמחרת ללא משקפיים תאלצו להשים עדשות אלו בלילה שלפני.

שיטה שנייה נוירוויז'ן

שיטה זו נשמעת כאילו והיא לקוחה מסרט הוליוודי בדיוני, שיטה זו היא תוצאה של מחקרים רבים אשר אישרו כי על תפקוד העין אחראי חלק ספציפי במוח העונה לשם קורטקס, שיטת הנוירוויז'ן למעשה מלמדת ומאמנת את חלק זה במוח לראות טוב יותר בעזרת תוכנת מחשב אשר מקרינה מספר תרגילים.

כיצד מתבצעת שיטה זו? ובכן לאחר בדיקת התאמה שתיערך אצל אופטומטריסט תותקן על מחשבכם האישי תוכנה מיוחדת בה תאלצו להשתמש במשך חצי שעה, שלוש פעמים בשבוע למשך תקופה של 10 שבועות.

התוכנה תשדר תרגילים אל מוחכם אשר יקלטו על ידי הקורטקס ולמעשה יאמנו וילמדו אותו לשפר את ביצועיי הראייה, בכל שבוע תיפגשו עם האופטומטריסט שלכם בכדי לוודא כי אכן ישנה התקדמות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
טיפול ערפד PRP לשיפור איכות העור – כל מה שרצית לדעת
התקדמות הרפואה האסתטית הציגה טיפולים מהפכניים למאבק בהזדקנות ובבעיות עור,...
מה הדרכים הטבעיות להכין את הגוף ללידה קלה ולהיריון בריא
אמנם, בעולם המודרני בתוכו אנחנו חיים, הכניסה להיריון לא פעם,...
בלי סוכר בבקשה: מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל תו אישור מהאגודה לסוכרת לשימוש לחולי סכרת
מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל בימים אלו תו אישור מהאגודה...
טיפולים טכנולוגיים המסייעים בהצערת העור
ישנן שיטות שונות לא ניתוחיות שיכולות לסייע בשימור מוצקות ומוארות...
Beauty Place – חגיגת שנה להקמת מתחם היופי
ביום חמישי האחרון התקיים אירוע חגיגת שנה למתחם הביוטי פלייס...
דילוג לתוכן