טיפוח וחיזוק השערה בפשטות ויעילות

טיפוח וחיזוק השערה בפשטות ויעילות
קרדיט: FREEPIK

שערות ראשנו מהוות מרכיב משמעותי ביותר בהופעה החיצונית ובהרגשה האישית, ומטבע הדברים היינו רוצים לשמור עליהן בריאות, מלאות וצפופות. יחד עם זאת, השערות גם חשופות לפגעי מזג האוויר ולקרינת השמש, לזיהומים סביבתיים, לכימיקלים שמקורם בטיפולים שונים ועוד, ולכך מצטרפים ההיבטים הגנטיים של כל אחד ואחת. לכן יש להשקיע בשגרת טיפוח וחיזוק נכונה של השערות, החל מהאופן בו אנו חופפים ומסרקים את השיער, ועד לשימוש בתכשירים המסייעים להשיג את היעדים, כמו אלו של Born.

לשמור על שגרת טיפוח יומית

למי שרוצה לשמור על מראה שיער בריא ולמנוע תופעות של נשירת יתר ודלילות, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח שבועית ואף יומית. בתוך כך, יש להימנע ככל הניתן מפעולות המזיקות לשיער וחשיפתו לחומרים העלולים להחלישו. כיום ניתן למצוא בשוק לא מעט מוצרים לטיפוח וחיזוק השערות, ויש לשים דגש על אלו שעברו הליך מחקרי ונמצאו יעילים, אותם ניתן להכניס בקלות ובפשטות לשגרת הטיפוח. דוגמא טובה לכך מהווים המוצרים של born, המבוססים על תערובות צמחיות. מדובר בערכות אישיות לשימוש ביתי שאינן מצריכות יציאה אל מעצב השיער או כל מכון אחר, אותן מיישמים בפשטות ובקלות על השיער לאחר החפיפה.

תערובות צמחים אפקטיביות

המוצרים של born מבוססים על תערובת צמחים ייחודית שנרשמה זה מכבר כפטנט מוגן בגרמניה ובישראל. לאורך שנים פותחה הנוסחא המיוחדת ונבחרו השילובים הנכונים בין הצמחים, כאשר כל אחד מהם תורם את תרומתו לטיפוח וחיזוק השיער, והפעולה הסינרגית גם מחזקת את האפקט. הנוסחא מסוגלת לחדש ולטפח גם שיער שנפגם לאורך השנים, ובבדיקות מעבדה שנערכו נמצא כי שילוב הצמחים בנוסחא מעצים את אפקטי החומרים הפעילים של הצמחים באזור הקרקפת, בשורשי השיער ובשערות עצמן עד לקצותיהן.

השימוש בערכות הוא כאמור פשוט מאוד כאשר החומרים הפעילים שבתערובת הצמחים משוחררים בעת המפגש עם מים חמים. ניתן בהחלט ואף חשוב להכניס את המוצרים לאורח החיים ולשגרת הטיפוח היומית, וכדי להגיע לתוצאות המצופות יש לעשות זאת שלוש פעמים בשבוע. למעשה, התוצאות נראות כבר בתוך זמן קצר עם שיער הנראה יותר בריא וחזק, מלא ומבריק, בעוד עור הקרקפת נותר נקי וללא תחושת שמנוניות.

חשוב לציין כי המוצרים של born נבדקו על 46 נסייניות לאורך עשר שנים, כאשר המחקר לוו בתצלומים, שאלונים ובדיקות מעבדה, ונמצא כי הם בהחלט מובילים לשיפור משמעותי באיכות ובמראה השיער. מדובר בערכות המבוססות על חומרי גלם צמחיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות וה- FDA, שאינן כוללות פראבנים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן