טיפים בכדי להימנע מאקנה!

טיפים בכדי להימנע מאקנה!
אק קליר קיט ערכת האקנה של קמדיס מחיר 143 שח להשיג באתר צילום יחצ

קמדיס, חברת הדרמו-קוסמטיקה המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים לעור המבוססים על תרכובות ייחודיות של צמחים מהרפואה הסינית המסורתית (TCM), מציגה במתכונת משופרת את סדרת המוצרים לעור שמן הנוטה לפצעונים תחת השם: AC-CLEAR.

דניאל פייבראל, מנהלת הדרכה בינלאומית בחברת קמדיס מסבירה כי 85% מבני הנוער בישראל סובלים מאקנה ומתסמינים נוספים של עור שמן. התופעה מופיעה גם אצל מבוגרים, אולם בשיעור נמוך בהרבה. קיימים מספר טיפים על מנת להימנע מכך :

  1. צריכת מים ואכילת מזונות עשירים בוויטמינים כגון פירות וירקות, עוזר למערכות הטבעיות של הגוף בזמן טיהור וסילוק הרעלים. לכן, מומלץ לשתות בערך 8 כוסות מים ביום.
  2. מזונות המלאים בוויטמין A וויטמין C, אבץ וחומצות שומן חיוניים לגופנו. העור רגיש יותר להתפרצות אקנה אם חסר ויטמינים בייחוד אבץ, ויטמין C וחומצות שומן. דוגמאות למזונות  עשירים: ברוקולי, תרד, שקדים, ביצים, שוקולד מריר, שום…
  3. מצבי לחץ עלולים להוביל לאקנה ולגרום להתפרצויות להחמיר. מה שטוב למוח טוב גם לגוף, כולל שינה ראויה. אנשים אשר ישנים שעות ספורות בלילה נוטים להיות לחוצים יותר, מה שגורם להתפרצויות. יש לישון לפחות 8 שעות בלילה.
  4. אוכל לא בריא יכול להוביל לעור פגום. יש להימנע ממזונות אשר מלאים בשומן. לא חייבים להפסיק לאכול לגמרי , אך יש לאזן את התפריט עם מזונות בעלי יתרונות בריאותיים.
  5. לפני או אחרי פעילות גופנית ,יש להיכנס למקלחת ולשטוף את הפנים והגוף היטב. יש להשתמש בתרחיץ ניקוי עדין בזמן זה.
  6. החלפת ציפיות בשגרה יכולה להקטין את החשיפה לבקטריה המובילה לאקנה הנמצאת בלכלוך ובמייק-אפ. הפנים שלנו במגע ישיר עם כל החיידקים שיכולים להוביל להתפרצות במשך 8 שעות השינה בלילה.
  7. ניקיון מכשיר הסלולרי. המכשיר יכול לאסוף אליו מגוון בקטריות ,יש להקפיד על מגבונים אנטי-בקטריאליים כדי לנקות  את הסמארטפון לפני השימוש בו.

 

אתר קמדיס ידידותי למשתמש ומאפשר התמצאות קלילה באמצעות חיפוש פתרונות לפי תסמין עור.  באתר מוצעים למכירה סדרות המוצרים הקיימות בישראל, מידע חיוני לצרכנים המתמודדים עם סוגים שונים של בעיות עור ורקע על הצמחים השונים שעומדים מאחורי המוצרים.  www.kamedis.co.il .  סלוגן המותג גם הוא ברוח ערכיו כמו גם שמות המוצרים והתווייתם Balance.Nature.Science. –  נועד להעביר את ערכי האיזון. טבע. מדע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
מתי הפתעת אותה בפעם האחרונה במתנה מכל הלב?
הפתעות נעימות כמו מתנות הן הפתעות שכולנו רוצים להיתקל בהן,...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
דילוג לתוכן