יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף

האם החיוך שלכם זקוק לשיפור? האם אתם רוצים ליישר את השיניים אבל לא רוצים לסבול מאי הנוחות שגורמת פלטת מתכת בולטת לעין? אם כן, הסירו דאגה מלבכם, יישור שיניים שקוף חוסך מכם את אי הנוחות הזאת. היום ניתן לבקש מרופא השיניים יישור שיניים שקוף שיכול לתקן את החיוך שלכם בלי שהסביבה בכלל תשים לב שאתם מרכיבים גשר על השיניים. בנוסף, תוכלו להסיר את המתקן בקלות לשם ניקוי השיניים.

אם תסתכלו היטב על פניהם של הסובבים אתכם, תבחינו שמרבית האנשים סובלים מפגם כלשהו בשיניים (כמו למשל שיניים שבורות, שיניים עקומות, בעיות בנשך, בעיות בחניכיים ועוד… ) אלה בעיות די נפוצות. הטיפול והתיקון של בעיית שיניים עקומות ובולטות מתבצע היום בעזרת טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת יישור שיניים שקוף.

אמנם, רופאי השיניים מתאימים לכל מטופל שרוצה ליישר את שיניו, את הפתרון המתאים לו, אבל מתברר ששימוש ביישור שיניים שקוף, הוא הפתרון הטוב ביותר. יעידו על כך גם המטופלים שמדווחים לרופא השיניים על הנוחות שהם מרגישים עם גשר בלתי נראה, לעומת מטופלים אחרים שמרכיבים פלטות מתכת רגילות.

הזמנים השתנו ועמם גם הטכנולוגיה שהתפתחה בתחום ענף רפואת השיניים. היום, כאשר אנשים, בוגרים או צעירים, פונים לרופא השיניים בבקשה ליישור שיניים הם יודעים שקיימת האפשרות לטיפול באמצעות יישור שיניים שקוף שימנע מהם את המבוכה החברתית. זאת, בשונה ממה שהיה בעבר כשלרפואת השיניים הייתה רק אפשרות אחת והיא פלטת שיניים מסורבלת עם חוטי מתכת נראים לעין.

יישור שיניים שקוף עשוי מחומרים בלתי רעילים, מה שמבטיח למטופלים שהם לא יסבלו מכל בעיה שהיא בעתיד. תופתעו לדעת שמספר האנשים שמשתמשים בטכנולוגיה זו הולך וגדל מיום ליום. קל מאד להתקין על השיניים את הגשר השקוף וקל מאד להסיר אותו. התאמתו של גשר שקוף הוא תהליך פשוט וקצר.

יתרונות הגשר השקוף

יש מספר יתרונות בולטים לשימוש ביישור שיניים שקוף:

  • * היתרון הגדול שכבר הוזכר לעיל הוא שמתקן זה הוא בלתי נראה לעין והופך אותו לפתרון המושלם לטיפול בבעיות "החיוך הבלתי מושלם", בעיקר לאנשים מבוגרים.
  • * הפלטות של יישור שיניים שקוף הן גמישות יותר. מבחינה קלינית פלטה זו גורמת לפחות נזקים לחניכיים ולרקמות הרכות שתומכות בחלל הפה, בהשוואה לפלטות המסורתיות.
  • * טיפולים אורתודנטיים כשלעצמם יכולים לגרום למטופלים לבעיות עקיפות. למשל, בעיות בשורשי השיניים או התפתחות של רקבון השן. בעיות שכאלה נוצרות כתוצאה מכך שאי אפשר להסיר לפני ואחרי הארוחה את רוב התקני השיניים המתכתיים על מנת לנקות אותם. לעומת זאת, ההתקן השקוף ניתן להסרה בכל עת.
  • * חלק אינטגרלי מתהליך הטיפול ביישור שיניים שקוף הוא החלפת הגשר בכל שבועיים בגשר אחר. כשמחליפים את הגשר אחת לשיניים, הלחץ על השיניים מופחת, כך שאי הנוחות בהרכבתם הולכת וקטנה לעומת הלחץ הגובר והולך שמרגיש אדם שמטופל במתקני מתכת שקבועים בפה.
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
טיפול ערפד PRP לשיפור איכות העור – כל מה שרצית לדעת
התקדמות הרפואה האסתטית הציגה טיפולים מהפכניים למאבק בהזדקנות ובבעיות עור,...
מה הדרכים הטבעיות להכין את הגוף ללידה קלה ולהיריון בריא
אמנם, בעולם המודרני בתוכו אנחנו חיים, הכניסה להיריון לא פעם,...
בלי סוכר בבקשה: מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל תו אישור מהאגודה לסוכרת לשימוש לחולי סכרת
מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל בימים אלו תו אישור מהאגודה...
טיפולים טכנולוגיים המסייעים בהצערת העור
ישנן שיטות שונות לא ניתוחיות שיכולות לסייע בשימור מוצקות ומוארות...
מהי פיגמנטציה אחרי לידה ואיך ניתן לטפל בה?
במשך תשעת חודשי ההיריון, אחרי הלידה ובתקופת ההנקה, גופה של...
כיצד מצבים אלרגיים משפיעים על התפתחות אקנה
אקנה הוא מצב עור הנגרם מייצור יתר של סבום, חומר...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
כל השיטות החדשות והמתקדמות לטיפול בצלקות שלאחר ניתוח קיסרי
לאורך השנים עולה מספר הנשים שיולדות בניתוח קיסרי, והוא עומד...
דילוג לתוכן