כיצד לשמור על תוצאות ניתוח שאיבת שומן

כיצד לשמור על תוצאות ניתוח שאיבת שומן

השמנת יתר היא מחלה קשה ובעייתית מאד, והיא נחלתם של אנשים רבים ברחבי העולם. מודל היופי המגזיני הוא בחורות שדופות בעלות מראה נערי במקרים רבים הדבר מעורר הפרעות אכילה אצל אנשים רבים, בחלקם הדבר בא לידי ביטוי בתת משקל ואצל אחרים זה בא לידי ביטוי דווקא בהשמנת יתר. חשיבות תזונה נכונה היא אקוטית בכל שלב של החיים ובמיוחד בגילאים הצעירים יותר וחשוב לשים על כך את הדעת.

הבעיות של השמנת יתר

העניין האסתטי הוא הבעיה הכי פחות קשה שנוצרת בעקבות השמנת יתר. מדובר על מחלה של ממש שגוררת אחריה סיכונים רבים הכוללים לחץ דם, בעיות כולסטרול, סוכרת ויכולים אף להוביל מוות. בכל שנה שחולפת אנחנו עולים מעט במשקל. לאורך השנים, פעילות מערכת העיקול כמו יתר המערכות בגוף נחלשות ועם המעמסה המכבידה של עודף משקל החיים הופכים להיות כבדים וקשים הרבה יותר.

טיפול בבעיות השמנה

הטיפול בתופעה צריך להיות הוליסטי ולהתייחס לכל האספקטים שלו. חשוב להבין שהדרך היחידה לשנות את המצב אחת ולתמיד זה רק באמצעות שינוי כל אורח החיים, אחרת גם במידה ויווצרו שינויים השינויים הללו יהיו קצרי טווח והחזרה תהיה קשה הרבה יותר. ממש כמו גומיה שנמתחת ומשתחררת. מי שסובל מבעיות משקל מכיר היטב את התופעה של ירידה, בדרך כלל קיצונית, ולאחריה עליה, עוד יותר קיצונית. זהו תרחיש לא בריא בעליל שבנוסף להכל גם מקשה בכל פעם מחדש את תהליך הירידה במשקל.

הטיפול האסתטי לבעיות עודף משקל הוא ניתוח שאיבת שומן שמאפשר להיפטר משומן באיזורים שונים של הגוף. היתרון של הטיפול טמון בכך שהוא מאפשר להיפטר גם מאיזורים ממוקדים, כך ניתן לטפל באיזורים בעייתיים.

אין ספק שניתוח שאיבת שומן מביא עימו בשורה נהדרת ונראה כי מדובר על פתרון קסם. וזה נכון במידה רבה, משום שניתוח שאיבת שומן יכול ברגע לטפל בנושא שאחרת היה יכול לקחת שבועות ואפילו חודשים עד שהיה נפתר באופן המסורתי. יחד עם זאת, זה שהמשקל ירד לא אומר שהוא לא יכול לעלות בחזרה.

אנשים רבים טועים לחשוב שעם סיום הניתוח הסתיימה המחויבות שלהם. זה נכון שניתוח הוא לא עניין של מה בכך, אך למרבה הצער זה לא מספיק. בכדי להבטיח שתוצאות הניתוח ישארו בעינן חייבים לתחזק. חשיבות תזונה נכונה היא קריטית גם לאחר ניתוח לשאיבת שומן. לא פחות חשוב מהתזונה היא פעילות גופנית שגם היא מהווה חלק אינטגראלי מתהליך התחזוקה של גוף בריא בנפש בריאה.

ניתוח לשאיבת שומן הוא אכן דבר נהדר, אך הוא לא יוכל לעשות את כל העבודה עבורכם, לכן כדאי להתחיל לשמור על אורח חיים בריא עוד לפני הניתוח, בכדי שלאחריו השמירה תוכל להיות קלה יותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המדריך המלא להשתלות שיער
אם אתם כבר מתעניינים בטיפולים להשתלת שיער ואם אתם רוצים...
השחקנית ניב סולטן נחתה במוצ"ש האחרון מאתונה היישר לסט הצילומים של מותג טיפוח השיער: אלביב מבית ללוריאל פריז
הישר מאתונה מסט צילומי הסדרה 'טהרן' ניב סולטן נוחתת בישראל לצילומי...
דוברת חדשה למותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS: גבריאלה וילסון (H.E.R): זמרת ופזמונאית בינלאומית, זוכת פרסי גראמי ואוסקר
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית...
על חוט השערה – דלילות שיער והקרחה בקרב נשים וגברים, אבחון ופתרונות
מאמר רופא אורח: ד״ר אכי פרידמן  - מומחה ברפואת עור...
גומיות התנגדות - כל היתרונות
גומיות התנגדות - כל היתרונות
בשנים האחרונות גילינו שצריך להיות קצת יותר אמיצים ואסרטיביים וקצת...
מנתח פלסטי מישראל מרצה בכנס בינלאומי שיערך ביוזמת איגוד הפלסטיקאים מהודו
הכנס יעסוק בשאיבת שומן וישתתפו בו באופן מקוון אלפי רופאים...
ספא למסיבת רווקות
ספא למסיבת רווקות
החברה הכי טובה שלך אוטוטו מתחתנת, ואת החלטת לקחת על...
טיפים לקעקוע מוצלח וקעקועים מיוחדים
טיפים לקעקוע מוצלח וקעקועים מיוחדים
רוצים לקשט את הגוף שלכם בקעקוע חדש ותהיו מעוניינים להיות...
השתלת שיניים - טיפול רפואי או אסתטי?
השתלת שיניים - טיפול רפואי או אסתטי?
בשנים האחרונות טיפולי השיניים הפכו להיות קצת יותר מסתם עוד...
רשת נייל סטודיו מארחת את המאסטריות הבינלאומיות בעולם הפדיקור !
רשת נייל סטודיו מארחת את המאסטריות הבינלאומיות בעולם הפדיקור !
רשת "נייל סטודיו", בתי הספר למקצועות היופי, אירחה בישראל את...
דילוג לתוכן