כיצד מתאימים חזייה לאחר ניתוח חזה?

כיצד מתאימים חזייה לאחר ניתוח חזה?
קרדיט medshape.co.il

כיום ביצוע ניתוחי חזה מכל סוג שהוא ( הרמת חזה, הגדלת חזה, הקטנה וכדומה) נפוצים מאוד, והינם חלק משמעותי ומרכזי בעולם הניתוחים הפלסטיים. בין אם מדובר בבחורות צעירות, נשים בוגרות, ונשים לאחר לידה, או סוג הניתוח הספציפי באזור החזה, כולן מתבקשות להתאים חזייה ייעודית לאחר הניתוח במיוחד בחודשים הראשונים. כיצד בוחרים ומתאימים חזייה ייעודית לאחר ניתוח חזה? על שאלה זו נענה בכתבה הבאה.

נשים ובחורות רבות אשר מתכננות לבצע ניתוח בחזרה (הרמת חזה, הגדלה וכדומה) מודעות לפרק ההחלמה מהניתוח. כידוע לאחר ביצוע ניתוח בחזה הרופאים מבקשים להסתובב עם חזיות ייעודיות לאחר הניתוח לצורך הסתגלות השינוי בשדיים לגוף המנותחת, אך יחד עם זאת נשים ובחורות רבות אינן בטוחות כיצד לבחור בחזייה ייעודית לאחר ניתוח אשר הינה איכותית וטובה. על כן הכנו מדריך קצר אשר מסביר מהם הדגשים שיש לבחון טרם רכישת חזיה לאחר ניתוח.  

חזייה נושמת וקלילה לאחר שמתבצע ניתוח מכל סוג שהוא בחזה האישה, היא נדרשת להסתובב במשך פרק זמן מסוים תמיד עם חזייה, גם בזמן השינה. על כן חשוב לבחור בחזייה קלילה מבד נושם וקליל, אשר מאפשר שינה נוחה עם החזייה. בנוסף חשוב כמובן לוודא כי אין לחזייה ברזלים. 

חזייה היפואלרגנית לאחר ניתוח בחזה האישה, ישנם תפרים בעור, ועל כן ישנה סכנה לחדירת חיידקים וזיהומים. לכן חשוב מאוד לוודא כי החזייה אותה תרכשו עשויה מבד היפואלרגני, אשר מונע היווצרות חיידקים, פטריות וזיהומים בשד.  

חזייה אשר מנדפת נוזלים – לאחר ביצוע ניתוח כלשהו באזור השדיים ישנה אפשרות ליוצרות נוזלים מאזור החזה (תופעה שכיחה יחסית), ועל כן חשוב לבחור בחזייה העשויה מבד מנדף נוזלים. בד אשר אינו יינדף נוזלים יגרום לתחושת אי נעימות רבה, וכמובן עלול להוביל להיווצרות חיידקים ומזהמים.  

חזייה מונעת תזוזה של השד כמובן שהדגש האחרון הוא, כי החזייה תמנע את תזוזת השד ותקבע את תוצאות הניתוח בגוף האישה. בנוסף חשוב להזכיר ולהדגיש כי על החזייה להיות ללא ברזלים תומכים. 

חשוב לוודא כי החזייה שתרכשו  תהיה חזייה איכותית אשר מאושרת על ידי גורמים בריאותיים מוסמכים. חברת Isavela הינה חברה אשר מספקת חזיות ייעודיות לאחר ניתוח המאושרות על ידי ה-FDA  האמריקאי. החזייה עשויה בטכנולוגיית 4D המאפשרת נוחות מירבית והמתחחות החזייה לארבעה צדדים, ועונה על כל הפרמטרים שהצגנו לעיל. לפרטים נוספים היכנסו לאתר החברה https://medshape.co.il

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
דילוג לתוכן