כל הטיפולים הקוסמטיים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות

כל הטיפולים הקוסמטיים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות
קרדיט: Pixabay

 

האחרונות נוצרו מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים מסוגים שונים ולמען מטרות שונות. השוק המתפתח וההיצע המטורף שהוא מציע גורם לרבים ורבות לחוש בלבול בין כל השיטות, הטיפולים והחידושים. הגיע הזמן שמישהו אחת ולתמיד יעשה סדר ויסביר על כל הטיפולים ויעודם, ולכן בדיוק אנחנו פה.

כמו שכבר אמרנו שווק הקוסמטיקה נמצא קיום בהתפתחות שיא, תפקידה של הקוסמטיקאית לא רק כולל מריטת שעות מיותרות בגבות וטיפולי מאני- פדי כמו שהורגלנו לחשוב. ביוטי ניכר לזה היא בהופעתן הגוברת של קוסמטיקאיות רפואיות בכל רחבי הארץ, מקוסמטיקאית רפואיות בבאר שבע ועד קוסמטיקאית רפואית בחיפה.

מושגים חדשים בתחום:

מזה בעצם קוסמטיקאית רפואית?

קוסמטיקה רפואית פירושה קוסמטיקה שמתבססת על מחקרים שבחנו חומרים אשר גורמים להשפעה חיצונית של העור. קוסמטיקאית רפואית מתעסקת עם חומרים אלה על מנת לשנות לזמן ממושך את מרקם ומראה העור של המטופלים. כאשר קוסמטיקאית רגילה אינה מתעסקת בחומרים אלו.

שיטת השערה- מהי?

מדובר בהליך די חדשני של השנים האחרונות אך נעשה נפוץ ומבוקש מאוד בין אם מדובר בנשים צעירות למבוגרות. נתן לבצע הליך של עיצוב גבות בשיטת השערה בצפון, במרכז ובדרום. ידועניות ומובילות דעת קהל רבות פונות להליך זה מה שהפך אתו למבוקש מאוד.

מה בעצם הליך זה כולל? האופנה מבחינת עיצוב הגבות בעשור האחרון היא של גבות עבות ומלאות אשר מתאימות למסגרת הפנים. אך בחורות ונשים רבות אשר גבותיהן דלילות, עם רווחים או בהירות עד כבקושי נראות לעין. שיטה טיפולית זו מותאמת במיוחד בשבילן. השיטה היא בעצם עיבוי הגבות וסגנון הגבה באופן המתאים לפני הלקוחה באמצעות מחט קטנה אשר מקעקעת הדמיה של שערות גבה המשתלבות עם שערות הגבה המקוריות של הלקוחה וכך בעצם נתן להעניק לגבה נפח צבע ומראה טבעי.

מזותרפיה- מה זה?

מזותרפיה זהו הליך חדשני לפיו מחדירים לעור הפנים שלל מינרלים וויטמינים חיוניים לעור הפנים אשר מסייעות לעור להראות עיר ורענן. מדובר בהליך אנט אייג'ינג חדשני ויעיל ביותר.

הסרת שיער בלייזר דיודה 810- מזה?

הסרת שיער בלייזר מתבצעת באמצעות קרן אור החודרת לזיק השערה ומחלישה אותה. הטיפול התבצע מספר פעמים עד קבלת תוצאה של עור חלק לחלוטין וללא שיערות.

הסרת שיער בלייזר דיודה 810 מתבצעת בהליך דומה רק שבכשיר מתקדם ביותר אשר מתאים לכל סוגי האור ומתבצע בהליך של גיהוץ לקבלת תוצאה מקסימלית. טיפול הסרת שיער בלייזר בחיפה מבצעת טיפול במכשיר זה.

קוסמטיקאית רפואית מומלצת:

רחל בן אייר הינה קוסמטיקאית רפואית מקצועית ומנוסה אשר מעניקה מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים במכשור וחומרים מתקדמים ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר במספר 04-8334567

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
דילוג לתוכן