להיות מטופחת בקלות

להיות מטופחת בקלות

להיות מטופחת בקלות – מאמץ קטן תוצאות גדולות

לפעמים נדמה, שהחלום של כל אישה מודרנית, כזו ששואפת להגיע גם להישגים אישיים מרשימים וגם להמשיך להעניק לעצמה ולמשפחתה את המיטב, הוא להיות מטופחת בקלות – להשקיע מינימום זמן ולקבל תוצאות מירביות. כי באמת, מי מאיתנו לא הייתה רוצה איזו מילת קסם שהשימוש בה יבטיח יופי וטיפוח טבעיים השומרים על עצמם. אז קסמים אולי אין, אבל תכשירי קסם שעושים פלאים ומסייעים לנו לקצור מקסימום תוצאות בהשקעה מזערית, אכן קיימים גם קיימים היום.

להיות מטופחת בקלות – אילו תכשירים יוכלו לסייע בדרכך

עוד לפני שנגיע לחלק שעוסק בקלות בה ניתן כיום להשיג טיפוח ויופי, בואו נתייחס רגע לשאלה כללית – מה בכלל זה אומר "להיות מטופחת". האם הקפדה על לבוש אישי בטוב טעם, הסרת קעקועים ישנים, איפור משובח ואביזרי אופנה תואמים, משמעה טיפוח?

ספק. "להיות מטופחת", במשמעותו הכוללת והעמוקה של הביטוי, אומר להתייחס לגופך באופן שיכבד ויטפל בו מבחוץ ומבפנים. לא כזה שיגרום למצב של נשירת שיער או טיפול של הסרת צלוליטיס בעתיד. "להיות מטופחת" משמעו להקפיד על הזנה ראויה הן של צרכיו הפיזיולוגיים הפשוטים של גופך והן של צרכיו הרגשיים. תזונה נכונה, פעילות גופנית, פיתוח מודעות אישית גבוהה, פרגון עצמי והקפדה על חופשה ומנוחה מספקות ומספיקות, כל אלה הן פעולות שחשיבותן בחיים חשובה לא פחות ואף יותר מטיפוח במשמעותו הברורה מאליה – הקפדה על אסתטיקה, ניקיון ומראה מיטביים.

אז איך אפשר להצליח לשמור על רמת טיפוח גבוהה?

הצעד הראשון וההכרחי בדרך לשינוי או הקניית הרגלים שיבטיחו לך להיות מטופחת בקלות, הוא בדיקה מקיפה והיכרות עמוקה עם הרגלי החיים שונים שלנו ועם משמעותם מבחינת איכות חיינו ובריאותנו. קיימות כמה קטגוריות חשובות במיוחד של הרגלים אליהם עלינו לשים לב:

  • תזונה נכונה והרגלי אכילה – מה הם הרגלי האכילה שלנו? האם אנחנו אוכלות כפי צרכינו או אולי יותר או פחות מדיי? האם אנחנו מוודאות כי התפריט היומי שלנו מתבסס על הרכבי מזון נכונים המספקים לנו את כל צרכינו? האם אנו מקפידות להשלים את התזונה באמצעות תוספים שישלימו את החוסרים ויאפשרו לנו חיים מלאי פעילות ואנרגיה? רק לאחר שנענה לעצמנו בכנות על השאלות הללו, נוכל להחליט, עדיף כמובן בהתייעצות עם מומחים בתחום, מה נכון ומה שגוי בתפריט האישי ונוכל לשנותו בהתאם.
  • פעילות גופנית כאורח חיים – הקפדה על כושר גופני תקין הינה תנאי בל יעבור בדרך לטיפוח עצמי. מעבר לחשיבותה להגנה על הגוף ולשמירה על בריאות תקינה, פעילות גופנית ידועה כמעודדת מצב-רוח חיובי ואופטימי וכמעכבת תהליכי הזדקנות.
  • מנוחה ושינה מרובות – כדי לשמור על עצמו בריא וחזק הגוף שלכן זקוק למנוחה מרובה. הקפידו שלא לצמצם ולחסוך בשעות שינה וכמובן לפרגן לעצמכן גם חופשות לצורך התרגעות והפוגה מעומסי היומיום.
  • תכשירים קוסמטיים ומוצרי רפואה משלימה – מובן שבסופו של דבר יש להקפיד על שימוש קבוע גם בתכשירים שונים שנועדו להגן על חיצוניות הגוף. קרם פנים, קרם הגנה מהשמש, תוספי מזון ותכשירים קוסמטיים לפי העדפותיך האישיות, כולם יסייעו הן בהשגת מראה צעיר ורענן, הן בשיפור הבריאות והן כמובן בשמירה על בטחון עצמי גבוה.

וכמה מילים לסיכום

החיים המודרניים מחייבים אותנו, כמי שמעוניינות להצליח לשלב בין שלל עיסוקים, מחויבויות והנאות, לסגל לעצמנו הרגלים קבועים שמטרתם חסכון בזמן, מצרך ממנו אף פעם אין לנו די. (אם נשתמש במכשיר silkn להסרת שיער נוכל לחסוך הרבה זמן). שגרה של פעולות ופעילויות פשוטות שתהפוך לחלק מהרוטינה היומית שלנו, תוכל לסייע לנו לטפח את עצמנו בקלות ויעילות; תזונה נכונה – פעילות גופנית – שינה ומנוחה – שימוש בתכשירים משלימים. זה כל הקסם. התמידו ותקבלו תוצאות. בהצלחה לכן!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המדריך המלא להשתלות שיער
אם אתם כבר מתעניינים בטיפולים להשתלת שיער ואם אתם רוצים...
השחקנית ניב סולטן נחתה במוצ"ש האחרון מאתונה היישר לסט הצילומים של מותג טיפוח השיער: אלביב מבית ללוריאל פריז
הישר מאתונה מסט צילומי הסדרה 'טהרן' ניב סולטן נוחתת בישראל לצילומי...
דוברת חדשה למותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS: גבריאלה וילסון (H.E.R): זמרת ופזמונאית בינלאומית, זוכת פרסי גראמי ואוסקר
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית...
על חוט השערה – דלילות שיער והקרחה בקרב נשים וגברים, אבחון ופתרונות
מאמר רופא אורח: ד״ר אכי פרידמן  - מומחה ברפואת עור...
גומיות התנגדות - כל היתרונות
גומיות התנגדות - כל היתרונות
בשנים האחרונות גילינו שצריך להיות קצת יותר אמיצים ואסרטיביים וקצת...
מנתח פלסטי מישראל מרצה בכנס בינלאומי שיערך ביוזמת איגוד הפלסטיקאים מהודו
הכנס יעסוק בשאיבת שומן וישתתפו בו באופן מקוון אלפי רופאים...
ספא למסיבת רווקות
ספא למסיבת רווקות
החברה הכי טובה שלך אוטוטו מתחתנת, ואת החלטת לקחת על...
טיפים לקעקוע מוצלח וקעקועים מיוחדים
טיפים לקעקוע מוצלח וקעקועים מיוחדים
רוצים לקשט את הגוף שלכם בקעקוע חדש ותהיו מעוניינים להיות...
השתלת שיניים - טיפול רפואי או אסתטי?
השתלת שיניים - טיפול רפואי או אסתטי?
בשנים האחרונות טיפולי השיניים הפכו להיות קצת יותר מסתם עוד...
רשת נייל סטודיו מארחת את המאסטריות הבינלאומיות בעולם הפדיקור !
רשת נייל סטודיו מארחת את המאסטריות הבינלאומיות בעולם הפדיקור !
רשת "נייל סטודיו", בתי הספר למקצועות היופי, אירחה בישראל את...
דילוג לתוכן