הקמפיין יערך לרגל השקת סדרות מוצרי הגנה מהשמש
בתקציב של 400 אלף ₪
מותג הטיפוח ליראק פריז יעלה השבוע בקמפיין חדש לרגל השקת מוצרי פרימיום אנטיאייג'ינג SUNISSIME להגנה מלאה מהשמש ושיקום לאחר השמש. הקמפיין יעלה בכיכובה של טליה סול כוכבת רשת (63.3 (K, יזמית, מעצבת ובעלת המותג והחנות המצליחה "אטלייר טליה סול".
הקמפיין יעלה בהשקעה של 400 אלף ₪ והוא יציג את סדרת המוצרים Sunissime להגנה מלאה מהשמש הכוללים רכיבים פעילים לעיכוב הזדקנות העור – אנטיאייג'ינג ומונעי פיגמנטציה לפנים וכן הקמפיין יחשוף את הסדרה הכחולה לשיקום עור הפנים, אזור המחשוף והגוף לאחר חשיפה לשמש.
הקמפיין יעלה באתרי אינטרנט, בעיתונות, במגזינים, בנקודות המכירה וברשתות החברתיות. המוצרים ישווקו באתר: lierac.co.il, ברשת הפארם Be, אצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק פריז והמארז ישווק בעמוד האנסטגרם של ליראק ישראל ובאתר: lierac.co.il .
ברברה למפל, מנכ"לית וזכיינית בלעדית של המותג ליראק ישראל אמרה: "בתחילת דרכו של המותג ליראק פריז בישראל, טליה היתה בהריון והיא הראשונה שהתנסתה במוצרי השמש וחשפה אותם. טליה חיה במלוא מובן המילה את תחומי הביוטי, האופנה ועולם התוכן, היא גם אשת עסקים עם ערכים שעולים בקנה אחד עם המותג ליראק פריז: חריצות, עוצמתיות ואמינות. מעבר לחיבור העיסקי, טליה, שידועה בחיבתה לספורט ימי, נחשפת הרבה לשמש אך יודעת לשמור על העור בצורה אופטימלית."
חברת LIERAC PARIS נוסדה בשנת 1975 בצרפת, ע"י הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל (שם החברה הוא למעשה שמו בהיפוך אותיות). ב-45 השנים האחרונות מיצבה LIERAC PARISאת מעמדה כחברת הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם המשווקת ל 65 מדינות ברחבי העולם ומדורג במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה ורפואה גנרטיבית. המוצרים , ללא יוצא מן הכלל, נוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית במעבדות.