מיצוק העור בטכנולוגיה מודרנית – טיפול טבעי לפנים חלקות

מיצוק העור בטכנולוגיה מודרנית – טיפול טבעי לפנים חלקות

מיצוק העור, אותה פעולה שגורמת לעור להיות מתוח, אסתטי וצעיר יותר, הפכה לשאיפה של הרבה נשים – בעיקר בזכות סלבריטאיות וכוכבות קולנוע שמספרות על גבי המגזינים על הניסיונות שלהן לשמור על עור מתוח. אבל הטיפול הזה הוא כבר מזמן לא שמור רק לכוכבות, אלא מתאים לנשים בגילאים שונים שפשוט רוצות לשפר את מראה העור ולהיראות הרבה יותר טוב.

אז מה זה בעצם מיצוק העור?

מיצוק העור הוא בעצם תיקון של מצב העור. העור שלנו מתבגר, הגמישות שלו משתנה עם הגיל ובתהליך טבעי וברור מראש, אנחנו מבחינות שהעור פחות מוצק. תהליך מיצוק העור עוזר לשמור על מראה מוצק יותר, חי וצעיר.

למה בכלל מוצקות העור משתנה? זה קורה באופן טבעי עם הגיל. ככל שאנחנו מתבגרות הקולגן שנמצא בעור ואחראי על גמישותו מתמעט ונחלש, סיבי האלסטין הופכים להיות פחות גמישים באופן טבעי ויחד איתם מגיעים נזקים משנים של חשיפה לשמש, שינויים הורמונליים, תזונה לקויה ואורח חיים שיכול לפגוע במראה העור.

מיצוק העור מסייע לנו ליצור חומרים פעילים שישפיעו על סיבי האלסטין וייצור הקולגן ויהפכו את העור לצעיר יותר ומוצק יותר.

מתי כדאי להתחיל?

התנאים שבהם אנחנו חיות כיום, מזיהום האוויר ועד תקופות של לחץ ומתח שמשפיעות גם על העור, גורמים לכך שאנחנו מרגישות את הידלדלות העור בגילאים צעירים. מיצוק העור הוא טיפול שאפשר להתחיל כבר בגיל 30 או בשנות ה-30 המוקדמות, ברגע שמרגישים שגמישות העור משתנה.

עם זאת, גם בגילאים מבוגרים יותר, משנות הארבעים ואילך, אפשר להגיע לתוצאות מצוינות בזכות הטיפולים המתקדמים שמוצעים היום. הדרך הטובה לדעת האם הגעת לגיל שבו אפשר להתחיל בטיפולי מיצוק העור היא לפנות לקליניקה מקצועית ולקבל אבחון והצעה לטיפול.

אז איך מטפלים?

טיפולי מיצוק עור נעשים בשיטות רבות. אחת הטכנולוגיות המובילות בשנים האחרונות היא מכשיר שנקרא הפרקשיונל. הפרקשיונל מורכב מידית שבמגע עם העור יוצרת באמצעות גלי הרדיו תעלות מזעריות בעור. התעלות האלו יוצרות תהליך של חידוש העור.

טכנולוגיה מתקדמת נוספת שמוכרת היום בקליניקות לרפואה אסתטית היא הקליר. זהו טיפול שמעודד את ייצור סיבי הקולגן, האחראים לגמישות העור. התהליך שנעשה באמצעות מכשור לייזר מצעיר את הפנים וממצק את העור.

בנוסף לטיפולים אלו, יש תכשירים מיוחדים המוצעים על ידי קליניקות לרפואה אסתטית יפה מקסימוב ומספקים לעור חומרים פעילים איכותיים שמסייעים לשמירה על גמישותו ולתהליכי מיצוק העור.

כדי לדעת איזה טיפול הכי טוב, חשוב להגיע לאבחון בקליניקה מקצועית ומוכרת, הקליקו כאן. לאחר האבחון, תיבנה תוכנית טיפולים בה יוחלט על סוג הטיפול למיצוק העור ועל מספר הטיפולים הדרוש. מרבית הטיפולים הם ללא תופעות לוואי או סיכונים מיוחדים, אך חשוב להקפיד לבחור בקליניקה מוכרת בשוק, עם מוניטין טוב ומטפלים בעלי ניסיון.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
מתי הפתעת אותה בפעם האחרונה במתנה מכל הלב?
הפתעות נעימות כמו מתנות הן הפתעות שכולנו רוצים להיתקל בהן,...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
דילוג לתוכן