מראה  חורף 2021 לוריאל פריז:  צבעים נועזים בהשראת שנות ה 80

מראה  חורף 2021 לוריאל פריז:   צבעים נועזים בהשראת שנות ה 80
צילום: יחצ

 טיפים ועצות כיצד להגיע למראה הנכון –  מאת מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

 

מותג האיפור לוריאל פריז חושף את  הטרנדים באיפור מראה חורף 2021.  גווני הכחול המשקפים את גווניו של האוקיינוס הנצחי הם הכוכבים של העונה הקרה  שמחזירים  את מראה האיפור  לטרנדים הנועזים והצבעוניים של שנות ה-80. גם אלה  שחששו לזנוח את המראה הטבעי והקלאסי, השתכנעו אחרי שראו על המסלולים מלאי הסטייל של שבוע האופנה מראות איפור שמתהדרים בגוונים הכחולים והמהפנטים. אין מה לפחד מהצבע, שילובים נכונים וטכניקות פשוטות מאפשרים  לכל אחת להתאפר בקלות לפי הטרנד הכחול.

צילום: יחצ

אז כיצד מגיעים למראה הנכון לחורף 2021? לפני שנתחיל עם הצבע הכחול, חשוב לייצר בסיס חלק ועמיד לאיפור העיניים. השתמשו בקונסילר עמיד והניחו ממנו שכבה נדיבה על כל גלגל העין. מטרת הקונסילר במקרה הזה היא להחליק את העור של העפעף, להסתיר פגמים ולהגביר את העמידות של איפור העיניים. הצללית נתפסת טוב יותר מעל הקונסילר והפיגמנט שלה מתעצם, לכן חשוב לבחור קונסילר בעל כיסוי ועמידות גבוהה.

לוריאל פריז צללית אבקה 35שח
צילום יחצ חול

כעת, בחרו צללית בגוון כחול שאתם אוהבים. ניתן לבחור צלליות בגימור מבריק או בגימור מאט, לפי העדפתכם. הניחו את הצללית בנדיבות על כל גלגל העין בעזרת מכחול, התחילו בצמוד לקו הריסים העליון והמשיכו למלא בצבע את כל גלגל העין עד לשקע העין. טשטשו את הצבע בעדינות לכיוון הגבה למראה מעושן ורך והקפידו לא להגיע עם הצבע ממש עד לגבה רק קצת מעל קו הקפל. השתמשו בשאריות הצבע שנשארו על המכחול להדגשת קו הריסים התחתון.

בדרך כלל, מאפרים את הפנים לפני איפור העיניים, אך כשאנו מאפרים את העיניים עם צללית בעלת פיגמנט אינטנסיבי מומלץ לעשות זאת הפוך. בדרך הזו  לא צריך לחשוש שהצללית תלכלך    את כל האיפור ולאחר שסיימתם עם איפור העיניים יש  הזדמנות לנקות את שאריות הצללית שלכלכה את הלחיים והתפזרה לכל כיוון בזמן הטשטוש. רק אחרי שננקה טוב את הפנים משאריות הצללית נאפר את בסיס הפנים. נשתמש במייקאפ בגימור מאט וכיסוי גבוה שיחליק את מראה העור  וישתלב באופן טבעי עם איפור העיניים הדומיננטי. את הכהויות מתחת לעיניים ניתן להסתיר  בעזרת אותו הקונסילר ששימש אותנו כבסיס לצללית וכעת ישמש להחלקת והערת העור מסביב לעין.

מייקפ אמיד לוריאל פריז מחיר 100 שח צילום יחצ

כשבסיס האיפור מושלם, נחזור לסיים את איפור העיניים שהתחלנו. בחרו מסקרה המעניקה למניפת הריסים מראה דומיננטי והברישו את הריסים בתנועות סיבוביות כלפי חוץ בשתיים ואפילו, שלוש שכבות נדיבות של מסקרה. ליצירת מסגרת מושלמת לעיניים, הברישו עם מעט מסקרה גם את הריסים התחתונים.

להשלמת מראה העיניים, השתמשו במסקרה לגבות וסרקו באמצעותה את שערות הגבה כלפי מעלה והחוצה באופן שיעניק לגבה מראה טבעי אך מסודר ותקבע את שערות הגבה באופן בו הן סורקו בלי חשש שהן יזוזו במהלך היום.

מסקרה במבי לוריאל פריז 75שח
צילום יחצ חול

לסיום, בחרו את הליפסטיק שיקשט   את השפתיים. זכרו שאיפור העיניים  הוא דומיננטי ונועז במיוחד ולא נרצה ליצור מראה עמוס מידי ולמשוך את תשומת הלב מהעיניים המרהיבות.    במקרה כזה נבחר בליפסטיק בעל גוון טבעי במיוחד, כזה שיתמזג עם גוון השפתיים   באופן כמעט בלתי נראה ורק יעניק להן מראה אחיד של צבע עם הברקה עדינהושובבה.

שפתון לוריאל 60 שח
צילום יחצ
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה בישראל מיזם חדשני: SkinCare Campus
קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה מיזם חדשני מסוגו בישראל: SkinCare...
רואה לך בעיניים .. . מראה עיניים עייפות ואיך לטפל בו
כהויות עור, קמטוטים ועור שאיבד את חיוניותו סביב העיניים משווים...
דילוג לתוכן