מרכז לרפואה משלימה – כל הטיפולים שצריכים במקום אחד

מרכז לרפואה משלימה – כל הטיפולים שצריכים במקום אחד
מקור pxiabay

רפואה משלימה היא כל פרקטיקה רפואית שלא נחשבת כדרך טיפול או אבחון של הרפואה הקונבנציונאלית. אולם דרכי הטיפול ברפואה המשלימה אינם נכללים בתוכניות לימודי הרפואה המודרנית וכן אינן מבוססות על ראיות מדעיות מוכחות אך אין ספק שהרפואה המשלימה יעילה ועוזרת למיליוני אנשים מסביב לעולם.

הטיפולים ברפואה משלימה מתבססים צמחי מרפא טבעיים, טיפולי דיקור, רפואה סינית, עיסויים, רפלקסולוגיה טיפולים אנרגטיים היפנוזה ושינוי תודעתי ועוד. הם משמשים, בין היתר, כדרך טיפול במגוון מחלות חמורות וקלות כאחד כמו שיעול, נדודי שינה, מחלות אוטואימוניות, מחלות סופניות ולמעשה מציע דרך טיפול אלטרנטיבי לחולה. 

לרוב, הטיפולים המוצעים משמשים כטיפול משלים בנוסף לתרופות או טיפולים קונבנציונליים ואף כתחליף מלא. לרפואה המשלימה יש יתרונות רבים שלא פעם עדיפים על דרכי הטיפול הקונבנציונלית במצבים בהם מחפשים פתרון טבעי או כאשר סובלים או רוצים להימנע מתופעות לוואי מתרופות/ טיפולים וכן במצבים שהפתרונות של הרפואה הקונבנציונלית לא עוזרים. 

מדוע כדאי לבחור במרכזים לרפואה משלימה על פני מטפלים פרטיים

הביקוש לרפואה משלימה עולה וכך גם מספר המטפלים והמרכזים הרפואיים המציעים טיפולים אלטרנטיביים שונים. ישנם מספר סיבות למה מרכזים לרפואה משלימה עדיפים על מטפלים פרטיים:

  • מקצועיות ודרישות סף למטפלים – ברוב המרכזים הרפואיים כדי להיות מטפל ישנה דרישת סף ללימודים/ השכלה רלוונטית שעומדת בסטנדרט מסוים ממרכזי לימוד מוכרים וכן לרוב תמצאו מטפלים מקצועיים שעברו קורסים והשתלמויות שונות במשך מספר שנים, בנוסף במרכזים רפואיים תמיד ישאפו להעסיק את המטפלים הטובים ביותר בשוק.
  • חיבור עם מטפל – במרכזים רפואיים ישנם מספר מטפלים וכן הרבה יותר קל למצוא את המטפל שהכי יתאים לכם. בדיוק כמו שבוחרים רופא משפחה ככה תוכלו לבחור את המטפל שילווה אתכם בתהליך וכן להחליף מטפלים במידת הצורך.
  • כל הטיפולים במקום אחד –  תחום הרפואה המשלימה הינו רחב ומתפרס על פני הרבה מאוד התמחויות ודרכי טיפול שונים שהשילוב ביניהם יכול להועיל הרבה יותר מאשר דרך טיפול אחת בלבד. במרכזי טיפול תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים המוצעים כולם תחת קורת גג אחת ולקבל את המעטפת השלמה לטיפול שלכם ואף להנות מחבילות טיפולים והנחות משמעותיות כלקוח של המרפאה.

אילו טיפולים נמצא במרכזי רפואה משלימה

במרכזי טיפול משלימים מציעים מספר דרכים ואף שילובים של טיפולים על מנת לטפל בבעיה ספציפית. כמובן שהטיפולים במרכזי רפואה משלימה משתנים בהתאם לכל מקום, אך לרוב תוכלו למצוא טיפולים כמו עיסויים רפואיים ועיסוי רקמות עמוק, דיקור סיני, רפלקסולוגיה ושיאצו שנחשבים ליעילים והאיכותיים ביותר. כאמור, עדיף לחפש מרפאה שמציעה את כל הטיפולים באותו מקום על מנת לקבל המענה הטוב ביותר, הייעוץ הטוב ביותר בהתאם להתקדמות ולחסוך זמן וכסף רב.

במרכזים לרפואה משלימה הצוות זה מה שעושה ההבדל!

הצוות במרכזי הטיפול השונים לרוב יהיה מגובש ומתואם לגבי המצב של כל מטופל וידע איך לשלב את הטיפולים המתאימים ביותר לכל אחד, כל מטפל מומחה בתחומו וידע לייעץ ולתרום במטרה המשותפת היחידה – בריאות המטופל!

בנוסף, צוות וותיק שעובד יחד במשך מספר שנים יידע איך לגשת לכל מטופל ולהקנות הרגשת ביטחון נוחות ושקט נפשי בידיעה שהמטופל נמצא בידיים טובות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
טיפול ערפד PRP לשיפור איכות העור – כל מה שרצית לדעת
התקדמות הרפואה האסתטית הציגה טיפולים מהפכניים למאבק בהזדקנות ובבעיות עור,...
מה הדרכים הטבעיות להכין את הגוף ללידה קלה ולהיריון בריא
אמנם, בעולם המודרני בתוכו אנחנו חיים, הכניסה להיריון לא פעם,...
בלי סוכר בבקשה: מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל תו אישור מהאגודה לסוכרת לשימוש לחולי סכרת
מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל בימים אלו תו אישור מהאגודה...
טיפולים טכנולוגיים המסייעים בהצערת העור
ישנן שיטות שונות לא ניתוחיות שיכולות לסייע בשימור מוצקות ומוארות...
מהי פיגמנטציה אחרי לידה ואיך ניתן לטפל בה?
במשך תשעת חודשי ההיריון, אחרי הלידה ובתקופת ההנקה, גופה של...
כיצד מצבים אלרגיים משפיעים על התפתחות אקנה
אקנה הוא מצב עור הנגרם מייצור יתר של סבום, חומר...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
כל השיטות החדשות והמתקדמות לטיפול בצלקות שלאחר ניתוח קיסרי
לאורך השנים עולה מספר הנשים שיולדות בניתוח קיסרי, והוא עומד...
דילוג לתוכן