פתרונות יעילים עבור חיזוק השיער

פתרונות יעילים עבור חיזוק השיער
מקור FREEPIK

סובלת מנשירת שיער, או משיער דק חסר נפח וברק? חולמת על שיער מלא, מבריק ובריא? מחפשת פתרונות יעילים לבעיה? כדאי שתמשיכי לקרוא את המאמר.

למה השיער שלנו נחלש?

היחלשות השיער ובעיות של נשירה, שיער דליל, דק ושבור, חסר נפח וחיים, יכולה לנבוע משורה ארוכה של סיבות. כך למשל, כמו עור הגוף גם השיער שלנו רגיש לקרינת השמש הפוגעת בחוזק השערות וגמישותן. גם מקלחות ממושכות במים חמים לא בריאות לשיער, גורמות לו להתייבש ולהישבר ומקשות על הקרקפת לייצר שומן טבעי המגן על השיער. כך גם שימוש תכוף בשמפו ומוצרי טיפוח לשיער אינו בריא. בנוסף, שיער רטוב הינו יותר רגיש ונוטה להישבר יותר בעת סירוק.

גם תזונה לא מאוזנת ודיאטה קיצונית יכולות להחליש את השערות, לגרום להן לנשור ולאבד מהברק שלהן. כמו כן, כל תכשירי עיצוב והחלקה הפועלים על חום פוגעים בבריאות השיער והופכים אותו ליותר שביר, וגם תסרוקות מתוחות מחלישות את השיער. מעבר לכך, יש לדעת כי קיימות תקופות בחיים בהן השיער שלנו יותר רגיש ופגיע, כמו לאחר לידה, בגיל המעבר, עקב שימוש בגלולות או תרופות אחרות וכדומה.

פורמולה לחיזוק השיער 

בין הפתרונות השונים לחיזוק השיער שיש בשוק, בולטים במיוחד מארזים המעוגנים בפטנט ומבוססים על שטיפות של חליטות צמחים טבעיות, שמטפחות ומחזקות את השיער ואת עור הקרקפת ומעניקות לשיער חזות בריאה ומלאה. מדובר במוצרים מהפכניים המאושרים על ידי משרד הבריאות, שתוצאותיהם נראות לעין כבר אחרי חודש. במארז כזה יש שתיים עשרה יחידות של תערובות צמחים, אבזרים לערבוב, דף הוראות וכן מגבת המונעת הכתמה של בגדים. טיפול כזה עבור חיזוק השיער מתאים לנשים בכל גיל, לרבות נערות, נשים אחרי לידה, ונשים בגיל המעבר, נשים שסובלות מנשירת שיער, משיער דליל, שיער נטול ברק או נפח וכדומה.

פתרונות נוספים

לצד שימוש בפורמולה ייחודית וייעודית לחיזוק השיער, כדאי לאמץ אורח חיים יותר בריא ויותר מודע לצרכי השיער שלנו. כך למשל, בימות הקיץ כדאי להגן על השיער וראש הקרקפת עם כובע. כמו כן יש לשמור על תזונה מאוזנת עשירה בחלבונים, להפסיק לחפוף כל יום, לסרק את שיער רטוב עם מרכך או אחרי שהוא התייבש, לעבור לשטיפת שיער במים פושרים ולהפחית שימוש במעצבי ומחליקי שיער לעד פעמיים בשבוע, וזאת עם טמפרטורות כמה שיותר נמוכות, וגם לוותר על שימוש קבוע בתסרוקות הדוקות ומתוחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן