קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה בישראל מיזם חדשני: SkinCare Campus

קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה בישראל מיזם חדשני: SkinCare Campus
צילום: גדי סיארה

קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה מיזם חדשני מסוגו בישראל: SkinCare Campus, (סקיר קר קמפוס) – קמפוס למידה, הכשרה והעשרה מקצועית בעולמות טיפוח העור למשפיעניות ויוצרות תוכן.

מטרת ה-SkinCare Campus של לוריאל, להכשיר את יוצרות ויוצרי התוכן העוסקים בתכנים מתחום טיפוח העור ולהקנות להם ידע מקצועי, שיבוא לידי ביטוי במסגרת פעילותם ברשתות. במסגרת הקמפוס, יוכשרו יוצרות ויוצרי התוכן באמצעות קורס במשך 6 שבועות. במסגרת הקמפוס, יועבר חומר מקצועי ע"י מרצים מובילים – רופאים מומחים ברפואת עור, מנהלי שיווק בכירים בלוריאל, מומחים ב-META (פייסבוק ואינסטגרם), TIKTOK ו-HUMANZ (פלטפורמת ניהול משפיענים) במטרה להכשיר ולתת כלים להבנה מקצועית בתחום ה- Skin Care, ובסיומו יקבלו תעודת התמחות. תכני הקורס יהיו מגוונים ויתבססו על הנושאים המרכזיים בתחום טיפוח העור המקצועי: סוגי עור, הגנה מהשמש, פגמי עור, היכרות מעמיקה עם רכיבים, אבחון סוג עור ועוד. בתום כל מפגש יקבלו המשתתפים משימות לצורך תרגול והשמה. למצטייני הקורס תוצע האפשרות לעבוד עם מותגי טיפוח העור של קבוצת לוריאל בקמפיינים ברשתות החברתיות.

בין המרצים ב- SkinCare Campus של לוריאל: ד"ר להבית אקרמן, ד"ר קרן בן ארי, ד"ר גילה איזמן נלקנבאום, ד"ר אנה אשכול – מומחיות ברפואת עור, מנהל שותפויות טיקטוק ישראל שחר כהן, מנהל ריטייל ומוצרי צריכה במטא, ליאב חן מנכ"ל יומנז, ויוצרות תוכן ומשפיעניות מובילות: לירן כוהנר, מגי אזרזר ועוד.

אלי שגיב מנכ"ל קבוצת לוריאל בישראל: "כחלק מהצמיחה המהירה של פעילות יוצרי תוכן ומשפיעני רשת בעולם בכלל ובישראל בפרט, ממחקרים שערכנו אנו מזהים שינוי מגמה בקרב הצרכנים, אם בעבר חיפשו מידע בסיסי על מוצרי קוסמטיקה שונים והסתמכו על המלצות, כיום הם מבקשים לקבל מידע מקצועי, מעמיק, אמין, המבוסס מדעית על מרכיבי המוצרים, יעילותם והשימוש בהם. לדבריו: "ה- Skin Care Campus נולד, מתוך אסטרטגיה של לוריאל ישראל ששמה לה למטרה להעלות את רמת התכנים ברשת למקצועיים ומעמיקים יותר בעולמות הטיפוח. לדבריו: "הקמפוס ייתן דגש על שלושת חטיבות הטיפוח של לוריאל הכוללים 7 מותגים: לוריאל פריז, גרנייה, וישי, קיל'ס, לה רוש פוזה, סרווה ולנקום." עוד מסר שגיב: "לוריאל, כבמובילת שוק ואחת מהשחקניות הגדולות בעולם, וככזו, אנו מבקשים להצעיד את התוכן בעולמות טיפוח העור כמה צעדים קדימה ולהציע לצרכן הישראלי תכנים מקצועיים ומעמיקים יותר בעולמות הטיפוח."

הקורס הראשון החל ב- 6.6.23 במהלכו, קיבלה כל משפיענית מוצרי טיפוח מובילים של מותגי קבוצת לוריאל: לוריאל פריז, גרנייה, וישי, קיל'ס, לה רוש פוזה, סרווה ולנקום.

הקורס הוא ללא עלות ומיועד ליוצרי/ות תוכן ומשפיעני רשת בעולמות הטיפוח, הלייף סטייל ומוצרי הצריכה.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 26/07/2023 אנחנו בלאוס מדיה מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה בישראל מיזם חדשני: SkinCare Campus
קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה מיזם חדשני מסוגו בישראל: SkinCare...
דילוג לתוכן