שייק הרבלייף – מגוון שייקים וחטיפים טעימים ובריאים

שייק הרבלייף – מגוון שייקים וחטיפים טעימים ובריאים
קרדיט תמונה FREEPIK

מבקשים ליהנות מתזונה דיאטטית מאוזנת ובריאה, אבל אורח החיים האינטנסיבי שלכם מקשה עלכם? כדאי לכם להכיר את מוצרי הרבלייף הכוללים שייקים וחטיפי בריאות שיספקו לכם מענה איכותי ובריא לתזונה מאוזנת ומרזה, שתוכלו ליישמה בכל שעה ובכל מקום בו אתם נמצאים. המוצרים כוללים חטיפי חלבון, שייק צמחוני בטעמים, חטיף לדרך ושייק כתחליף לארוחה שלמה ומאוזנת.

פינוק בריא של חטיף חלבון

בא לכם משהו קטן וטעים שיספק לכם את האנרגיה הנדרשת אחרי או לפני אימון? בכדי לספק את הצורך מבלי לשבור את מסגרת הדיאטה והתזונה שלכם, הרבלייף מציעה לכם חטיף מועשר בחלבון ללא גלוטן. מדובר בחטיף בריאות שניתן ליהנות ממנו פעמיים ביום, לפני ואחרי אימון. 

החטיף מספק אנרגיה זמינה הנדרשת לאימונים. הוא מכיל רק מאה ארבעים קלוריות וכולל עשרה גרם של חלבונים התורמים לבנייה של מסת שריר, וכן שישה עשר גרם של פחמימות. כמו כן החטיף מעושר בוויטמינים מקבוצת בי העוזרים לשחרר אנרגיה של פחמימות ושל שומנים.

שייק מרענן בטעמים

מבקשים תחליף מרענן ובריא לבוקר במקום קפה? שייק הרבלייף יספק לכם מענה שלם. מדובר בשייק צמחי במגוון טעמים של טעם טבעי, פטל, לימון, ואפרסק, המכיל קפאין ושהינו מעושר בתה שחור וירוק. את השייק ניתן לשתות בכל פעם שאתם נדרשים לתמריץ  אנרגטי, ואפשר לשתות אותו קר או חם. כמו כן התה הירוק שבשייק עשיר בוויטמין E והוא מסייע בהפחתת לחץ דם, רמות סוכר בדם וכולסטרול, בעוד שהתה השחור ממריץ חילוף חומרים בגוף ומסייע כנגד תחושות של עייפות.

חטיף על הדרך 

נמצאים בנסיעה ובא לכם משהו טעים שיהיה גם בריא ולא ישבור לכם את הדיאטה? חטיף פורמולה אחד אקספרס של הרבלייף יכול להיות הדבר הנכון עבורכם. מדובר בחטיף עם מאתיים ושש קלוריות, עשיר במינרלים, ויטמינים וחלבון סויה, שמספק כשלושים אחוז מצריכת הסיבים המומלצת ליום. כמו כן החטיף מתאים גם לצמחונים והוא לא מכיל חומרי שימור מלאכותיים.

שייק כתחליף לארוחה 

רעבים ואין לכם זמן להכין ארוחה בריאה? הרבלייף שייק פורמולה אחד יספק לכם פתרון שלם. זהו שייק המהווה תחליף בריא ודיאטטי לארוחה טעימה ומשביעה, קרמי ועשיר במינרלים, ויטמנים, חלבונים וסיבי תזונה, המוצע בשלל טעמים לרבות וניל, עוגת שוקולד, תות, וניל עוגיות, טרופי, מלון, קפוצ'ינו, ומוכן בתוך כמה שניות בודדות. כך תוכלו לזכות בארוחה שלמה ומאוזנת עם בקרת משקל. כמו כן אם תרצו תוכלו לערבב את השייק עם תבלינים, ירקות ופירות נוספים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן