שיק בלחיצת כפתור – אתרי אופנה מומלצים

שיק בלחיצת כפתור – אתרי אופנה מומלצים

רכישת בגדים באינטרנט הפכה לפעולה שגרתית של רבים בארץ ובעולם. יש בזה קסם, לשבת  בבית, על הספה עם המחשב או הסמארטפון ולדפדף בין חלונות ראווה, להיכנס למותגים, לבחון את המוצרים, להתרשם מהבגדים והאקססוריז, לבחון טרנדים מסקרנים, חנויות חדשות, ולבקר און ליין בסטודיו מוביל לעיצוב אופנה.

בקניון הכי גדול בעולם, רשת האינטרנט, ניתן למצוא שפע של חנויות בגדים, מותאמים לפי מגדר, טעם וגילאים. ניתן למצוא שלל חנויות לבגדי נשים בכל המחלקות, החל מבגדי קיץ או חורף, בגדי שינה או ספורט, בגדים לנשים בוגרות, צעירות או נערות וכמובן שפע של אפשרויות לילדים וילדות. כמובן שגם הגברים והנערים זוכים לאין ספור אפשרויות הלבשה, בכל סגנון או טרנד קיים. כמעט לכל בית אופנה או מותג מוביל יש חנות מקוונת המציעה את מרכולתה ויש שפע של אתרי אופנה מומלצים, מעבר לים וכמובן שגם כאן בארצנו הקטנטונת ומלאת הסטייל.

כיום ניתן לרכוש שמלות, חליפות, בגדי ספורט, נעליים ואקססוריז ישירות מהחנות הוירטואלית בלחיצת כפתור. רוב אתרי האופנה מציעים שפע רחב של דוגמאות, צבעים ומידות וכל רוכש ורוכשת יכולים למצוא את המוצר המתאים להם מכל המידות והדרישות. בין החנויות המומלצות לביקור וירטואלי ניתן למצוא את הלהיטים המוכרים מהעולם ומהארץ:

  • ASOS- com
  • NEXT – co.il
  • Boohoo – com/
  • Urban Outfitters – com/
  • Sports direct – com
  • TerminalX – com
  • דלתא – co.il
  • הדס – co.il
  • סטורי – co.il
  • דניאלה להבי – com

רשימה מכובדת זו מציגה רק מדגם מזערי מתוך השפע הרחב הקיים, כאשר כל אישה ונערה, כל גבר ובכל מידה יכולים למצוא את מה שהם אוהבים, בהתאם להעדפות הצבע, הצניעות ואופי המלתחה שהם אוהבים.

כאשר רואים את הכמויות העצומות של חלונות הראווה הוירטואליים הללו ושל עוד רבים אחרים, נשאלת השאלה, האם יש מקום לעוד חנויות בקניון העצום? והתשובה היא כמובן שכן. ההמלצה לכל סטודיו מוביל לעיצוב אופנה היא לפתוח חנות, כפי שכמה מעצבות צעירות ומבטיחות עשו. המשאבים  הנדרשים אינם גבוהים מידי והפוטנציאל הוא עצום. לחנויות מקוונות, גם של בגדים מעוצבים ואקססוריז יש הזדמנות נפלאה להיחשף לקהל לקוחות חדש ולייצר באז המקומות נוספים.

אחד הטרנדים הכי מרגשים בעולם האופנה המקוון, הוא באמת היציאה של מעצבים ומעצבות בעלי סטודיו מוביל לעיצוב אופנה אל המרחב הוירטואלי. הם לא פוחדים לקפוץ לאוקיינוס הגדול הזה של חנויות האופנה המקוונות ופותחים חנויות קטנות ומרגשות, הסוחפות אליהן קהל חדש שמעוניין בבגד ייחודי מותאם אישית שלא נמכר בתפוצה רחבה, בגד המותאם להעדפות האישיות ולא מוכתב אך ורק לפי טרנד אחד. המעצבים הצעירים מייצרים בגדים ייחודיים, שמלות, חצאיות, חליפות ואקססוריז שלא ניתן לראות על כל אישה שנייה ברחוב ובכך תשמר הייחודיות והאותנטיות ואותו סטודיו יצליח להטביע חותם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן