שמונה מיתוסים שחייבים לנפץ – על טיפול נכון בעור

שמונה מיתוסים שחייבים לנפץ – על טיפול נכון בעור
8 מיתוסים בתחום הטיפוח צילום יחצ

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, מנפצת מיתוסים בנושא אסתטיקה וטיפוח העור. לדבריה: "במשך שנות העבודה שלי אני נתקלת במיתוסים שונים ומשונים שצעירות ונשים מאמצות בהרגלי הטיפוח שלהן.   החלטתי לרכז את שמונת המיתוסים הנפוצים ביותר בישראל ולהסביר מה נכון ומה לא נכון:

  1. אם נזריק לקמט ונפסיק הקמט יעמיק לאחר שנפסיק – ממש לא נכון ואפילו להיפך. טיפול בבעיה בקמט אפילו שאיננו רציף משפר את העור באיזור. במקרה הרע תוך כמה שנים הקמט חוזר לקדמותו. זה כמו שמנקים חדר ומפסיקים לנקות,  החדש לא יחזור להיות מלוכלך יותר- אלא יחזור בהדרגה למה שהיה. 
  2. אם עושים ניתוח מתיחת פנים – אין צורך  לטפל יותר בעור – לא נכון. זה נכון שניתוח הינו טיפול פולשני יותר אשר תוצאותיו נשמרות למספר שנים,  אולם על מנת לשמר את תוצאותיו יש צורך בטיפול (שונה- בעיקר שיפור איכות העור ועידוד ייצור קולגו ופחות מתיחה ומילוי)- העור הינו איבר חי ותהליך ההזדקנות אינו נעצר עם הניתוח ולכן על מנת לקבל תוצאות לזמן ארוך יותר יש להמשיך בטיפולי תחזוקה שוטפים.
  3. פילינג גורם לעור רגיש משמש – נכון חלקית. בעבר עשו בעיקר פילינג כימי,  שזה תהליך אשר גורם להשבתה שבין שבוע לחודש (תלוי בסוג ובעומק) ואזר לאחריו נותרה רגישות לשמש בעור לזמן ממושך מאוד. כיום בעיקר בזכות טכנולוגיות הלייזר החדשניות יש אפשרות לבצע פילינג מאד מבוקר אך יחד עם זאת יעיל אשר מייד לאחר הקילוף (אשר נמשך ימים ספורים) העור חוזר לקדמותו. ואין רגישות לשמש כלל. 
  4. אין טיפול לייזר בעור כהה- לא נכון. זה היה נכון בעבר אולם לא עוד. כיום יש מכשירים חדשניים וטכנולוגיות המאפשרות לטפל בעור כהה. 
  5. הזרקות גורמות בהכרח למראה פוחלצי ולא טבעי ולכן אני לא אעשה – ממש לא נכון. הזרקה של כמות קטנה במקום הנכון תשווה לעור מראה צעיר ומואר. 
  6.  שימוש בקרם לחות יקר הוא טוב ויעל לקמטים – לא נכון! חשוב להשתמש בקרם לחות על בסיס קבוע, בוקר וערב,  בעיקר למניעת היווצרות קמטים בעתיד. קמט שכבר קיים לא ייעלם על-ידי קרם. צריך טיפול אחר כמו מילוי על-מנת להעלים אותו.    מותגי קוסמטיקה רבים משקיעים  משאבים בפיתוח תכשירים יעילים. מומלץ שכל אחת תמצא  את התכשיר הטוב ביותר עבורה, של חברות מנוסות וידועות.
  7.  עור שמן צריך לרחוץ עם סבון פנים כמה פעמים ביום – לא נכון.  מומלץ לשטוף את הפנים פעם ביום עם סבון פנים (המותאם לעור הפנים). שימוש תכוף יותר בסבון עלול לגרום ליובש וקילוף בעור. באנשים בעלי הפרשת חלב מוגברת  יכולים  להשתמש   בסבון בוקר וערב. 
  8.   אין הבדל בין קרם יום ולילה – לא נכון! מומלץ על קרם יום  המכיל  מסנן קרינה, בעל מרקם קליל יותר שלא יגרום לעור להיראות מבריק. קרם לילה צריך להכיל חומרים פעילים יותר,  ובמרקם עשיר יותר.
סדרת הטיפוח של דר להבית אקרמן 1000שח צילום ירון ויינברג קומפוזציה
דר להבית אקרמן צילום יחצ
דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור צילום דרור איתן

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
טיפול ערפד PRP לשיפור איכות העור – כל מה שרצית לדעת
התקדמות הרפואה האסתטית הציגה טיפולים מהפכניים למאבק בהזדקנות ובבעיות עור,...
מה הדרכים הטבעיות להכין את הגוף ללידה קלה ולהיריון בריא
אמנם, בעולם המודרני בתוכו אנחנו חיים, הכניסה להיריון לא פעם,...
דילוג לתוכן