איך בוחרים וטרינר

איך בוחרים וטרינר
קרדיט FREEPIK

כלב או חתול, שרקן או תוכי – כול אלה ואחרים הם בעלי חיים שנמצאים בסביבה שלנו ועלינו כבני אדם או כבעלים שלהם – לשמור על בריאותם ועל מצבם הנפשי והאישי טוב ותקין. 

כאשר יש לנו חיית מחמד או חיית משק: חשוב שניתן לה את כל מה שניתן כדי שחייה יהיו טובים וכדי שבעל החיים יאריך חיים. בחירת וטרינר טוב תעזור לשמור על בעל החיים בריא ומאושר. 

בישראל יש לא מעט וטרינרים ומרכזים רפואיים שפועלים כבית חולים לחיות לכל דבר ודעה, לכן יש לבחור את הטובים ביותר, גם עבור טיפולים שנתיים סטנדרטיים וגם עבור מצבי חירום. 

אז איך בוחרים וטרינר? הנה מספר דגשים שיש לשים אליהם לב:

ניסיון ומקצועיות

בחרו וטרינר מקצועי שיש לו מרכז רפואי בקרבת מקום הזמין לטפל בבעלי החיים שלכם גם במצבי חירום. חשוב לבחור רופא מקצועי עם צוות אסיסטנטים טוב וכזה שיש לו מספר שנות ניסיון בטיפול בבעלי חיים. 

מרפאה מאובזרת

חשוב להביא את בעל החיים שלכם אל מרפאה מאובזרת. מרפאה טובה תכיל דלפק קבלה, חדרי אשפוז, משקל לבעלי החיים, חדרי בדיקה, חדרי צילום, חללים ושולחנות ניתוח, ציוד החייאה, מכשור מעבדה, מספרה לכלבים וחתולים וכולי. כל אלה חיוניים עבור טיפול מסור ומקצועי בבעל החיים שלכם. 

מחירים

כידוע, טיפול וטרינרי (החל מייעוץ או בדיקה עד ניתוחי חירום) הוא דבר יקר ויש את מי שיוציא אלפי שקלים אצל הווטרינר בכל שנה. כדי להוזיל עלויות כדאי לבצע סקר מחירים בין רופאים כדי למשל להוזיל מחירי חיסונים או מחיר כדורים נגד טפילים. אם יש לכם מרפאה מועדפת נסו לבדוק האם יש תכנית שנתית לבעלי חיים שכוללת הנחות בחיסונים, הנחות בפרוצדורות וניתוחים. כך תוכלו לחסוך גם בטיפולים שגרתיים וגם בטיפולי חירום. 

יחס אישי וגישה נכונה

זה נכון שמרפאה וטרינרית או מרכז רפואי זה עסק כלכלי לכל דבר, אבל בניגוד לקיוסק או תחנת דלק, עסק כזה כולו אמור להיות זמין ורגיש עבור בעלי חיים ובריאותם. כאשר אתם בוחרים וטרינר באשדוד שימו לב כי הוא בעל גישה נכונה לבעלי חיים – בין אם גישה אוהבת ומלטפת עד גישה אסרטיבית כאשר מדובר בבעל חיים שעלול להיות מסוכן. בחרו איש או אשת מקצוע שמספקים יחס נעים וטוב ונותנים לכם הרגשה של בטחון כאשר אתם נכנסים למרפאה ומקבלים טיפול נאות, ייעוץ וטיפים טובים לגידול בעל החיים. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
מתי הפתעת אותה בפעם האחרונה במתנה מכל הלב?
הפתעות נעימות כמו מתנות הן הפתעות שכולנו רוצים להיתקל בהן,...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
דילוג לתוכן