איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?

איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
קרדיט Canva

גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה מכירים היטב את התסכול בגלל מפרצי שיער עמוקים שנראים בקו השיער. אם יש משהו שקשה להשלים אותו זה בדיוק זה, גם כאשר מגלחים את הראש ורוצים שהמראה המגולח יהיה אחיד וזקיקי השיער ימלאו את כל השטח של הקרקפת. אפשר לפתור בעיה זאת על ידי שיטה מצוינת שאינה כוללת השתלת שיער, למי שאינו מעוניין בשיטה קיצונית זאת אלא להיראות אחרת מבלי לעבור תהליך כואב וממושך. שיטה זאת נקראת הדמיית שיער לגברים, והיא מבוצעת על ידי מחט חד פעמית ובעזרת הפיגמנט הטבעי כדי לדמות בדיוק את צבע השיער שלכם מבלי לחרוג ממנו. את הטיפולים מבצעים במשך כמה שבועות עד שהצבע מתייצב וצריך לחזור עליו בכל כמה שנים על מנת לייצב אותו. כך מקבלים מראה מלא של הראש במשך כל החיים או כל זמן שמבצעים את הפרוצדורה על ידי טכנאים מוסמכים לכך. הקליניקה סקאלפ ישראל מבצעת את השיטה הזאת בישראל לשביעות רצונם של אנשים רבים שנהנים ממראה משופר ומלא בדיוק כפי שרצו.

בעיית הנשירה מקבלת פתרון אסתטי

לכל מי שסובל מנשירת שיער לא אחידה שיוצרת קרחות לא אסתטיות שפוגעות בביטחון העצמי יש פתרון שאינו כירורגי ואינו מחייב השתלת שיער, משום שאין צורך בכך במקרים מסוימים. אפשר לקבל טיפול בנשירת שיער לגברים שהוא אסתטי ולא דורש השתלה, בצורת הדמיית שיער. בכל סנטימטר מרובע יש מאות זקיקי שיער כך שאפשר לדמות בכל מקום ריק כזה אין ספור זקיקי שיער שישתלבו בצורה טבעית בזקיקים הקיימים. כך מתקבל מראה מלא של השיער במקום קרחות וחוסרים של שיער, ואף אחד אינו יכול לזהות את ההבדל. זה נראה טבעי לגמרי מבלי שישתנה אפילו צבע השיער הודות לשימוש בפיגמנטים הראויים והמתאימים. הדמיית השיער נעשית גם אצל מי שמעדיך לגלח את השיער וכך מדמה ראש מלא זקיקים מבלי שיראו מפרצים שונים לפי צורת הנשירה וההתקרחות.

הקליניקה שמבינה אתכם

גברים שמרגישים חוסר ביטחון מוזמנים לבדוק את האפשרויות שעומדות לרשותם, כולל הדמיה של המראה המלא לפני שעוברים את הטיפול. בפגישת היכרות והתייעצות תוכלו לקבל את ההדמיה שתראה לכם איך ייראה הראש שלכם לאחר הטיפול המסור והמקצועי של סקאלפ ישראל. בקליניקה זאת תקבלו את כל ההסברים והשירות המסור שלקוחות רבים מקבלים יחד עם יחס חם ואישי, עד קבלת התוצאות הרצויות במקרה שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן