איך להתלבש בסטייל עם בגדים שנייה

איך להתלבש בסטייל עם בגדים שנייה
קרדיט לתמונות FREEPIK

שוק בגדי היד השנייה מתפתח במהירות מרשימה, וטוב שכך. אם עד לפני מספר שנים היו רק חנויות בודדות שהציעו בגדים די מיושנים ולא מפתים, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. ניתן למצוא בימינו לא מעט חנויות של ביגוד יד שנייה המציעות פריטים איכותיים ומובחרים, לפעמים עדיין עם הטיקט, לצד שלל פריטי וינטג' ואקססוריז. חלקן אפילו מציעות את הבגדים לקנייה אונליין. אז בשורות הבאות נסביר איך מוצאים בגדים איכותיים ואיך לובשים אותם בסטייל עדכני.

לפני הכל – שיהיו בגדים איכותיים

אחד היתרונות הגדולים של חנויות יד שנייה הוא שכל פריט בהן הינו יחיד ומיוחד, לא כמו בחנויות הרגילות המציעות את אותו השטאנץ. וכמובן, יש את היתרון של עלויות הרבה יותר נוחות, של התרומה לאיכות הסביבה, ועוד. מצד שני, מה שאת חייבת לוודא הוא שהבגד שאותה רוצה לקנות באמת איכותי. תוכלי לעשות זאת במספר דרכים. בין היתר, יש לשים דגש על חנויות מוכרות ומומלצות של בגדים יד שנייה , על סוג הבד ועדיף ממקור טבעי, על המרקם של הבגד, ועל צפיפות התפרים שלו שצריכה להיות כמה שיותר גבוהה. כמו כן, בגד איכותי ניכר במכפלת בגובה שבין סנטימטר לארבעה סנטימטר, כפתורים יפים שלא חסרים, וכמובן היותו נטול פגמים אחרים.

להתלבש בסטייל עם האופנה העדכנית

כדאי לראות ולקרוא מה הולך עכשיו, ומהם הטרנדים העדכניים לשנת 2023, ובוודאי לא תתקשי למצוא פריטים כאלו בחנויות יד שנייה ווינטג'. כך למשל, בעונה הקרובה חוזרות בגדול המשבצות האלגנטיות שמעטרות חולצות, מכנסיים, נעליים ותיקים. גם הדפסי החיות חוזרים לאופנה ויעטרו ביגוד, נעליים ותיקים, למשל הדפסים של נמרים, נחשים ותנינים. כמו כן, כדאי לשים השנה דגש על משחקים של שקיפויות, למשל שמחלות שחורות שקופות למחצה הנשפכות עם שכבות, או שמלות עם בדים הנצמדים ומחטבים את הגוף.

בנוסף לכך, הסטייל הולך השנה לכיוון של שמלות א-סימטריות בעלו גזרות לא צפויות עם קווים אלכסוניים, ואותו הדבר ייראה בסריגים ומכנסיים. לא לשכוח השנה גם את מכנסי הג'ינס שיכולים להיות בגזרה נמוכה או גבוהה, בלי קרעים או שפשופים. המכנסיים הכחולים הולכים מצוין על מעיל וחולצה לבנים, ואילו הג'ינסים השחורים הולכים נהדר עם פריטי ביגוד ואקססוריז בצבע אפור. לא יזיק גם להוסיף גם סריג של קרדיגן באורך מתאים ועם כפתורים, שיכול להיות בגוון שחור, אפור או חום כהה. אפשר ללבוש חולצה מכופתרת סגורה או חולצת טריקו שחורה מתחת לעליונית, ולזכור שהקדיגן יכול גם לחמם במידה והוא עשוי מצמר או קשמיר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להתלבש בסטייל עם בגדים שנייה
שוק בגדי היד השנייה מתפתח במהירות מרשימה, וטוב שכך. אם...
איך תבחר תכשיט לאישה שלך 
היי לך!  אם הגעת לכאן אז כנראה שהלכת לאיבוד ואתה צריך...
מוצרי איפור שאתן חייבות בתיק 
ניתן לומר כי המון נשים אוהבות להתאפר באופן יום יומי...
איך לבחור ג'קט וינטג' ללוק מושלם?
בחנויות יד שנייה, שחלקן מציעות בימינו את שירותיהן אונליין, תוכלי...
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
שנת 2022 מביאה עמה המון טרנדים לנערות שכדאי להכיר. הטרנדים...
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
סילבסטר מגיע ואת רוצה להמם את כולם עם לוק ייחודי...
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
אם יש מתנה שמשמחת את האישה תמיד, בכל אירוע או...
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
את כל כך שקועה בעבודה, בטיפול בילדים או בלימודים שכבר...
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אמנם עדין חם ביום אבל כבר ירד גשם ברוב האזורים...
רשת SACARA נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום הביוטי:
משיקה שירות ניקוב חורים בשיטה חדשנית סטרילית, היפואלרגנית וללא כאבים רשת...
דילוג לתוכן