איך לטפל בפנים בבית

איך לטפל בפנים בבית
מקור freepik

חשוב לך להראות במיטבך וליהנות מעור פנים רענן, בריא ומטופח? לצד טיפולי פנים מקצועיים חשוב גם לשמור על שגרת טיפול וטיפוח נכונה גם בבית. לשם כך כדאי להשקיע במוצרי טיפול וטיפוח איכותיים של מותג מוערך ומומלץ, המתאימים לסוג ולמאפייני עורך, החל בתכשירים לניקוי הפנים ועד לטיפולי פיליניג בייתי. הנה רשימה של מוצרים לטיפול בפנים שכדאי שיהיו לך בבית.  

  • תכשירי ניקוי – בחרי בתכשירי ניקוי שאינם מכילים סבון, שינקו ויטהרו את עורך פנייך מלכלוך ושומן באופן יסודי ויסייעו בחדירה מוצלחת של חומרים פעילים. בתכשירים אלו מומלץ להשתמש בבוקר בטרם השמת חומרי טיפוח ואיפור, ובערב לפני שהולכים לישון. כמו כן, חלק מתכשירי הניקוי מתאימים להסרת איפור, והשימוש בהם לרוב כרוך בעיסוי לתוך העור ושטיפה במים פושרים.
  • תכשירי לחות – תכשירי לחות הינם מוצר חובה לעור הפנים, המסייע בהגנת העור והזנתו. ניתן למצוא בשוק מגוון תכשירי לחות ליום ולילה, ויש להשתמש בהם לאחר ניקוי עור הפנים בכמות לא קטנה ולהחדירם לעור בתנועות עדינות. 
  • תכשירי עיניים – מכיוון שהעור סביב העיניים רגיש במיוחד, תכשירי לחות רגילים לרוב לא יתאימו. עבור אזור זה, ובייחוד למי שסובלת מעור בעייתי, נפוח או מקומט, מוצעים תכשירים ייעודיים המחזקים את העור, ממצקים אותו ומאטים הליכי הזדקנות. יש לעשות שימוש בתכשירים אלו רק על עור נקי ללא איפור, למרחו בעדינות תחת העפעף התחתון ולהיזהר שהחומר לא יונח על העפעף העליון ויחדור לעיניים.
  • תכשירי הגנה – חשוב להגן על עור הפנים באופן יומיומי מפני קרינת השמש בעזרת תכשירים ייעודיים, שכיום גם מוצעים בשילוב עם פריימר, עם קרם לחות ועם טיפול בבעיות עור נוספות.
  • פילינג בית י- תכשירי פילינג מכילים חומרים פעילים שמסייעים בהסרה של תאי עור מתים ותורמים לרענון וחידוש עור הפנים. כמו כן הם עוזרים לחדירת רכיבים פעילים נוספים, כמו שיש בקרם לחות. בשוק מוצעים סוגים שונים של תכשירי פילינג בייתי, למשל תכשירים עם ויטמין סי, עם אורז, עם גרגרים ועוד. את התכשירים האלו יש ליישם על עור נקי, לרוב כפעם או פעמיים בשבוע, עם החדרה לעור בתנועות מעגליות והשארה של המסכה למספר דקות לזמן שהוגדר מראש על ידי היצרן. לאחר מכן יש לשטוף היטב את המסכה מהפנים.
  • מוצרים נוספים – לטיפול בייתי בעור הפנים יש עוד מגוון מוצרים יעילים, לרבות סרומים לשיקום וחידוש אזורים ממוקדים בעור הפנים, מסכות לטיפול אינטנסיבי וכן פריימירים ומייק אפ טיפולי.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
דילוג לתוכן