אנטי אייג'ינג: האם באמת אפשר להילחם בסימני הזמן?

אנטי אייג'ינג: האם באמת אפשר להילחם בסימני הזמן?
קרדיט לתמונה: Freepik

עם הגיל ועייפות החומר, המערכות והאיברים בגוף שלנו פועלים באופן פחות יעיל מבעבר. מצב זה ניכר בין היתר בעור הגוף הנוטה עם הזמן להתייבש, להתרפות ולהתקמט. אי לכך, רבים תוהים אם באמת ניתן להילחם באייג'ינג, או שמא זוהי גזרת גורל שיש להשלים עימה.

הזדקנות העור – לא רק מסיבות גנטיות

אחת הסברות העיקריות שבגינה חושבים הזדקנות הינה גזרת גורל נובעת מסיבות גנטיות. הווה אומר, שמי שמשפחתו ניחנה בעור בריא ורענן גם בגיל מבוגר יזכה גם בעור כזה, ולהפך, ואין יותר מידי מה לעשות נגד הגנטיקה. חשוב לדעת כי גישה זו אינה נכונה ולמעשה מחקרים עכשוויים מעידים שרק חמישים אחזו מסימנים של הזקנות העור נובעים מסיבות גנטיות. השאר נובע מהשפעות מצטברות של אורחות חיים וחשיפה לפגעי סביבה ותגובת הגוף והעור להשפעות אלו.

בין היתר עור הגוף מושפע ממזג אוויר, מחשיפה לא מבוקרת לשמש, אוויר מזוהם, תזונה לא בריאה ולא מאוזנת, שינה לא טובה, מתח ועוד. מכיוון שמדובר בהשפעות חיצוניות ניתן בהחלט לאזן אותן על ידי שינוי אורחות חיים כגון הקטנת חשיפה לפגעי סביבה ושימוש בתכשירי קוסמטיקה איכותיים ומתקדמים.

תכשירי קוסמטיקה איכותיים ואפקטיביים

המחקרים הרבים והמתקדמים שיש מאחורי תעשיית הקוסמטיקה, החוקרים את העור, מרכיביו ותפקודו, לצד חקירת רכיבים פעילים טבעיים בעולם הצומח, הובילו לגילוי של לא מעט מרכיבים וחומרים שבהחלט יכולים לסייע, להפחית ולהאט הליכי הזדקנות. במוצרי אנטי אייג'ינג רכיבים וחומרים אלו מסייעים בעיכוב הליכים ביוכימיים של העור המובילים להזדקנותו.

מדובר בתכשירים המבוססים על מחקרים מעמיקים, ועל חומרי גלם איכותיים וטבעיים שמסייעים בהבראת העור, מיצוקו, הגמשתו והעלמת קמטים וכתמי פיגמנטציה. התכשירים כוללים בין היתר סרום דו שלבי לטיפול טבעי בעור המאיץ הליכים גופניים האחראים על חזות העור והיותו רענן ובריא, לקבלת חזות צעירה אף בחמש שנים. השפעתו של הסרום ניכרת כבר אחרי שימוש ראשון.

שיפור אורחות וסגנון חיים

לצד שימוש במוצרי קוסמטיקה אפקטיביים, האטת הליכי הזדקנות דורשת גם לבצע שינויים בסגנון החיים. מדובר בשינויים כדוגמת הימנעות מחשיפה ישירה של העור לקרינת שמש חזקה ושימוש באמצעי הגנה כמו כובע, משקפי שמש ותכשירים שיש בהם מקדם הגנה גבוה, לצד שימוש קבוע בקרם לחות איכותי.

כמו כן, יש להפקיד על תזונה מאוזנת ונכונה ועל שתיית מים לאורך היום. יש גם לבצע פעילות גופנית המגבירה את זרימת הדם, החיונית לבריאות העור, וגם להימנע מעישון, לדאוג לשינה מספקת ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן