ביטוח משלים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח משלים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
קרדיט FREEPIK

ביטוח משלים הוא ביטוח נוסף שקופות החולים מציעות לנו בתשלום בנוסף לביטוח הבריאות הממלכתי הכללי שכולנו מקבלים דרכן. ביטוח משלים לא פוגע ולא מחליף את שירותי הבריאות הניתנים בסל הבריאות הבסיסי. חלק מהשירותים הנוספים בכל ביטוח משלים מצריכים תקופת המתנה או אכשרה של הלקוח במסגרתו משלם הלקוח על תוכנית השב"ן (שירותי בריאות נוספים) אליה הצטרף אך בינתיים לא מקבל את מלוא השירותים הקיימים בה עד שתקופת ההמתנה תסתיים.

למדו כל מה שצריך לדעת על ביטוח משלים, ביטוח בריאות לתיירים, ביטוח בריאות לעובדים זרים וכל סוגי הביטוח הבריאותי האחרים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל – הפורטל המקיף ביותר עם כל המידע על כל סוגי הביטוחים הקיימים כולל ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח דירה וכל מסלולי ההשקעה והחיסכון הקיימים כולל ביטוח מנהלים, קופות גמל, קרנות השתלמות ופנסיה ועוד!

איפה הכי כדאי לעשות היום ביטוח משלים

כל קופות החולים מציעות ביטוח משלים בצורה כזאת או אחרת על ידי מגן זהב וכדומה ושירותי פרימיום אחרים הניתנים על ידי הקופה, המשדרגים את סל התרופות, אפשרויות הניתוח, בדיקות המעבדה, הדמיות, טיפולי שיניים ועוד. ביטוח משלים כולל על פי רוב שלושה סוגי ביטוח:

  • ביטוח מרחיב – ביטוח משלים אשר מרחיב את השירותים בסל הבריאות כמו למשל השתתפות כספית של קופת החולים במקרים של השתלות בחו"ל או בארץ וכו'.
  • ביטוח נוסף – מגוון שירותים נוספים שאינם כלולים בסל הבריאות הכללי כמו טיפולי שיניים ועוד.
  • ביטוח חליפי – ביטוח משלים אשר מספק חלופות למגוון השירותים מסל הבריאות הכללי כמו שיפויים ופיצויים בגין אשפוזים בבתי חולים פרטיים וכדומה.

היתרון בהצטרפות לתוכנית ביטוח משלים או שב"ן דרך קופות החולים לעומת חברות הביטוח

היתרון בהצטרפות אל תוכנית שב"ן דרך קופות החולים ולא דרך חברות הביטוח הוא בכך שקופות החולים אינן יכולות לסרב לרצון הלקוח להצטרף לתוכניות אלה וכמו כן הן אינן מבצעות בדיקות מקדימות הבוחנות את מצבו הרפואי של המבוטח המעוניין לשירות! זהו יתרון גדול מול חברות הביטוח הפרטיות אשר על פי רוב מבצעות הליך 'חיתום' כלומר בחינת מצבו הרפואי של האדם המעוניין להצטרף לתוכנית ביטוח משלים כלשהיא בחברת הביטוח על ידי מילוי שאלון עם פרטים אישיים ורפואיים, כאשר בשל מצבו הרפואי או גילו של אותו אדם הן יכולות שלא להסכים לצרף אותו לשירות!

ביטוח בריאות לתיירים, ביטוח בריאות לעובדים זרים וכל סוגי ביטוח הבריאות בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

למדו עוד על ביטוח משלים, ביטוח בריאות פרטי, ביטוח בריאות ממלכתי וכל סוגי הביטוח האחרים בפורטל הביטוחים של ישאל – הפורטל שמרכז עבורכם את כל המידע הרפואי החדש ביותר בעולם הביטוחים הרפואיים ומביא לכם את ההצעות המשתלמות ביותר לביטוח מכל סוג כולל ביטוחי דירה ומשכנתא!

צריכים ביטוח משלים? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את כל המידע על ביטוח משלים וביטוח רפואי פרטי ותקבלו את ההצעות הטובות ביותר של מיטב הקופות וחברות הביטוח המספקות שירות זה!

סעיף 10 לחוק ביטוח הבריאות הממלכתי – ביטוח משלים בקופות החולים

לפי סעיף 10 בחוק ביטוח הבריאות הממלכתי יש לקופות החולים זכות להציע למבוטחי הקופה שירותי בריאות נוספים (שב"ן) מעבר לסל הבריאות המוצע לכל אזרח כברירת מחדל עבור שירותים משלימים שאינם נמצאים בסל או משדרגים אותו. בין השירותים הרבים שקופות החולים מציעים למבטחים שלהם אפשר לציין גם את: שירותי הרפואה המשלימה, שירותי רפואת הספורט, חוות דעת נוספות מטעם רופאים מומחים, טיפולי פוריות, השתתפות במימון של ניתוחים פרטיים בחו"ל או בארץ ועוד. 

רוצים להצטרף אל תוכנית הביטוח המשלים הכדאית בארץ? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל ההצעות עבור ביטוח משלים מצד קופות החולים וכן ביטוחים משלימים המתחרים איתם של חברות הביטוח. כמובן שאם אתם כבר מבוטחים בקופת חולים אחת יהיה קשה לשכנע אתכם לעבור קופה ועל פי רוב תצטרפו לתוכניות הביטוח המשלים באותו קופה בה אתם כבר נמצאים, אבל אם תיווכחו לדעת ששירותי קופה אחת עדיפים על זאת שאתם מקבלים, ייתכן וכדאי יהיה לכם לעבור קופה לגמרי. המעבר הינו קל היום לביצוע וממילא תדרשו לתקופת אכשרה גם בקופה שלכם כך שאם אתם לא מרוצים מהשירות והכיסויים בקופה שלכם, יכול להיות שזה הזמן לעבור קופה ולהתחיל דרך חדשה בקופה אחרת כולל שירותי הביטוח המשלים שלה!

היתרון של עשיית ביטוח משלים דווקא בחברות הביטוח

אם אתם רוצים לעשות ביטוח משלים איכותי יותר ומקיף יותר, ייתכן שבחירה בחברת ביטוח ולא קופת חולים היא האפשרות הטובה יותר בשבילכם. למרות שחברת הביטוח יכולה לדרוש מכם חיתום, כלומר מילוי שאלון ובדיקת מצבכם הרפואי לפני כן, אם תעברו זאת בשלום וחברת הביטוח תסכים לצרף אתכם אל תוכנית הביטוח הרפואי המשלים שלה, יכול להיות שתהנו מכיסוי רפואי נרחב יותר עם יותר שירותים רפואיים, בעיר עבור טיפול במחלות שהטיפול בהן יקר יותר, מחלות קשות יותר, ניתוחים פרטיים מורכבים יותר בארץ או בחו"ל ועוד.

הסיוע הניתן על ידי הביטוח המשלים מגיע בשני אופנים:

  1. תשלום סכום עבור מימון טיפולים כמו ניתוחים וכדומה
  2. שירותים רפואיים המסופקים על ידי הביטוח המשלים

בארץ קיימות כמה קופות חולים בהן כל הציבור מבוטח ומקבל מהן את השירותים הרפואיים שלו על כל השנה ואלו תוכניות הביטוח המשלים שלהן:

מכבי – קופת חולים מכבי מציעה את שירותי הביטוח המשלים: 'מכבי שלי', 'מגן זהב' ו'מגן כסף'.

כללית – קופת חולים כללית או שירותי הבריאות הכללית מציעה ביטוח משלים מסוג: 'כללית מושלם'.

לאומית – קופת חולים לאומית המציעה את: 'לאומית לכל' ועוד ביטוחים משלימים.

מאוחדת – קופת חולים מאוחדת המציעה את: 'מאוחדת עדיף'.

מצאו את הביטוח המשלים המשתלם ביותר בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

עכשיו אחרי שהבנתם מה זה ביטוח משלים אתם מוזמנים לבדוק ולהשוות הצעות מקופות החולים וחברות הביטוח ולבדוק בעצמכם איזו קופת חולים או אולי חברת ביטוח מספקת את הביטוח המשלים הטוב ביותר. כיום קל מתמיד לעבור בין קופות וחברות ביטוח, לאחד קופות חיסכון והשקעה ולעשות מעבר בין מסלולים בתוך הקופה או חברת הביטוח שאתם כבר נמצאים בה.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מאפשר לכם לקבל את כל המידע מכל המקורות ולמצוא את ההצעות המשתלמות ביותר בכל תחומי הביטוח לרבות ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח רוכב, ביטוח משכנתא וכל ביטוח אחר שקיים. 

בנוסף הפורטל מציע לכם מידע שימושי, מחשבוני מידע ומנוע השוואת מחירים בעולמות החיסכון וההשקעה לפנסיה, קופות הגמל להשקעה, תוכניות החיסכון ארוכות הטווח וקצרות הטווח שכל הציבור מושקע בהן כולל השוואה בין דמי הניהול הנגבים מכל קופה, התשואות שמשיגות החברות הללו ועוד.

מוזמנים להשאיר פרטים ולקבל מענה מהיר לכל שאלה ובכל עניין שמעניין אתכם בפורטל הביטוחים הגדול בישראל – הפורטל המקיף ביותר בישראל לכל ענייני הביטוח ותוכניות החיסכון וההשקעה. להתראות ובהצלחה.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
מתי הפתעת אותה בפעם האחרונה במתנה מכל הלב?
הפתעות נעימות כמו מתנות הן הפתעות שכולנו רוצים להיתקל בהן,...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
דילוג לתוכן