בלוגים לאיפור וטיפוח שאתן צריכות להכיר

בלוגים לאיפור וטיפוח שאתן צריכות להכיר
מקור FREEPIK

חשוב לכן להראות יפות ומטופחות? רוצות להיות מעודכנות בכל מגמות האיפור והטיפוח העכשוויות? ברשת תמצאו שורה ארוכה של בלוגים שעוסקים בנושאים אלו, הנבדלים אחד מהשני באיכותם, ברמה שלהם ובמידת אמינותם. בכדי לסייע לכן למצוא בלוגים עם מידע וחוות דעת שכדאי להקשיב להן, לפניכן רשימה של בלוגים לאיפור וטיפוח שאתן צריכות להכיר:

  • לובה ג'ייקובסון – קודם כל חשוב שתכירו את בלוג טיפוח אופנה ולייף סטייל של לובה ג'ייקובסון, פשניסטית מקומית חסרת תקנה, שנולדה עם חוש אסטטי מפותח ושפיתחה אותו להבנה מעמיקה בכל הקשור לטיפוח, אופנה ולייף סטייל. כל זאת בהתאם למגמות של זירות האופנה המובילות בעולם.יכולות אלו הפכו את לובה לאושית טיפוח שהשתתפה בהרבה תוכניות ושלא מעט נכתב עליה בעיתונים ובאתרים רלוונטיים. בבלוג עצמו תיהנו משורה ארוכה של פוסטים וסרטונים מעניינים ועכשוויים, בשלל נושאים מעולם הטיפוח, האופנה והלייף סטייל.  
  • Lisa Eldrige – בלוג של מאפרת מקצועית בשם ליסה אלדריג' שהשתתפה בשלל הפקות אופנה של מגזינים מובילים בעולם ואיפרה שורה ארוכה של כוכבות מפורסמות. בבלוג  של ליסה מוצעים מגוון סרטוני הדרכה המסבירים באופן נעים, מדויק ומעמיק איך להתאפר נכון, לצד חוות דעת אודות מוצרי איפור שונים.
  • Pixiwoo – בלוג בריטי נודע של שתי אחיות מאפרות מקצועיות ניק וסמנתה צ'פמן שמפעילות לצד הבלוג גם ערוץ משלהן ביו טיוב. בבלוג תקבלו מידע אודות מוצרי איפור וטיפוח חדשים על המדף, טיפים, מדריכים וסרטוני וידאו המסבירים כיצד להתאפר כמו הסלבס.
  • Into The Gloss – בלוג טיפוח ואיפור מוכר ואהוב של אמילי וייס, עיתונאיות אופנה, המציע מגוון מדורים לרבות ראיונות עם ידוענים בתחומי טיפוח, יופי, אופנה ובריאות, סקירות וחוות דעת של מוצרי איפור וטיפוח, הדרכות בנושאי טיפוח, איפור, עיצוב שיער ובחינת הרגלי איפור וטיפוח של אישיות מפורסמות.
  • יעל יעקובי – בלוג טיפוח ואיפור מקומי של יעל יעקובי בוגרת מגמת אופנה בשנקר, הכותבת ברשת באופן עצמאי ומכורה לנעליים. יעל נותנת תשומת לב לפריטי אופנה ואקססוריז מיוחדים.
  • Danra's Vault – דנרה הינה בלוגרית מוכרת שכותבת מגיל צעיר. בבלוג שלה הכתוב בסגנון קליל ומלא הומור תמצאו סקירה של מוצרי טיפוח יוקרתיים, תכנים אודות מגמות טיפוח, אופנה ואיפור, חוויות אישיות של דנרה מעולם היופי ועוד.
  • No more Dirty Looks – לטבעיות שבינינו, זהו בלוג איפור וטיפוח הממוקד במוצרים ירוקים, אורגניים וטבעיים שאינם מזיקים לגוף ולעור, שאין בהם חומרים כימיים או משמרים. בבלוג תמצאו סקירות וחוות דעת של מוצרי טיפוח חדשים, מאמרי מחקר בתחום, מדריכי טיפוח נקיים וכדומה.
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
דילוג לתוכן