בלוג אופנה ולייף סטייל שישאיר אותך אופנתי

בלוג אופנה ולייף סטייל שישאיר אותך אופנתי
קרדיט FREEPIK

כל אישה פשניסטית שכבר עברה את גיל הנעורים ומבקשת להישאר מעודכנת בעולם אופנה, מוצאת את עצמה משוטטת בין בלוגים של עלמות צעירות שבמקרה הטוב כבר עזבו את בית הוריהן. יש להן שלל עצות חביבות מניסיונן הבוסרי ומתוך גזרתן הנערית ועולמן התוסס. העצות האלו לרוב פחות רלוונטית לנשים בוגרות ובשלות עם רמה גבוהה של מודעות עצמית ובטחון כלכלי. מדובר בנשים שרוצות לשמוע דעה ולקבל עצות בגובה העיניים מאישה מנוסה, בוגרת ומטופחת שהן מעריכות את המראה שלה ואת סיפור חייה. כאן בדיוק נכנס לתמונה בלוג אופנה ולייף סטייל של האושיה לובה ג׳יקובסון.

אשת חברה והעולם הגדול שמבינה באופנה

מאחורי בלוג האופנה והלייף סטייל של לובה עומדת אישה חטובה, מטופחת ונאה שניחנה בחוש אסטטי וכישורי אופנה וסטייל מפותחים שניכרו כבר בילדותה. כישורים אלו הבשילו והתעצמו עם השנים ולוו בטיולים ומסעות בזירות האופנה בעולם. בכל זאת ועוד לובה משתפת קהל נאמן של נשים המבקשות מקור להשראה ורוצות להתעדכן ולקבל רעיונות ועצות בתחומי האופנה והלייף סטייל.

פוסטים בנושאים רלוונטיים 

בבלוג אופנה ולייף סטייל של לובה ג׳יקובסון תיהנו ממגוון רלוונטי ועשיר של פוסטים בנושאים שונים המעסיקים את האישה המודרנית. למשל תוכלו למצוא פוסטים בנושאי אופנה וסטייל, טיפוח ובריאות ופוסטים בנושאי עיצוב שונים. כמו כן תוכלו לקבל השראה ללוקים אופנתיים שלובה מציגה כמו לוק שמלת זהב, חצאית מחוררות, שמלה יוונית, וכן המראה הפרחוני, לוק אצילי בשחור, שילוב מנצח של פריטים ליומיום, המראה העדכני לעונה הקרובה או סיכום העונה החולפת, משחקים בשחור ולבן ועוד. בנוסף תוכלו לעקוב אחר מסעותיה של לובה ברחבי העולם  ולקבל השראה מהופעתה ומהמקומות בהם היא טיילה ובילתה.

כמה דוגמאות לסיום

כדי להבין באופן קצת יותר מדויק מה מחכה לכן בבלוג של לובה לפניכן כמה דוגמאות אקראיות לפוסטים שהיא העלתה לבלוג. למשל תוכלו למצוא פוסט העוסק באירוע נוצץ שלובה הפיקה לקראת השנה החדשה שאליו הגיעו כל המי ומי במיטב מחלצותיהם, ואשר חלק נכבד מהכנסות האירוע נתרם עבור מקלטים לנשים מוכות. כמו כן תוכלו לעיין בפוסט שיסביר לכן מה אתן חייבות שיהיה לכן במלתחת החורף הבאה, או לקבל הצצה למה שקרה בשבוע האופנה האחרון במילאנו בו לובה ביקרה. בנוסף, לובה ממליצה בבלוג על מוצרים מועדפים כמו תיק סרוג בעבודת יד, תגלה לכן על הטבות לקניית מתנות שלא כדאי לפספס, ותשתף אתכם בביקור בלונדון במוזיאון המוקדש להיסטורית האופנה. 

וזו רק ההתחלה… תוכלו גם לקרוא על בילוי של סוף שבוע עם הילדים, על עיצוב סלון חורף, ביגוד ספורט לחורף, מראה מושלם לבריכה, החיבור לאימוני יוגה, טיפים לאימוני כוח, סודות היופי של לובה ועוד.v

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להתלבש בסטייל עם בגדים שנייה
שוק בגדי היד השנייה מתפתח במהירות מרשימה, וטוב שכך. אם...
איך תבחר תכשיט לאישה שלך 
היי לך!  אם הגעת לכאן אז כנראה שהלכת לאיבוד ואתה צריך...
מוצרי איפור שאתן חייבות בתיק 
ניתן לומר כי המון נשים אוהבות להתאפר באופן יום יומי...
איך לבחור ג'קט וינטג' ללוק מושלם?
בחנויות יד שנייה, שחלקן מציעות בימינו את שירותיהן אונליין, תוכלי...
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
שנת 2022 מביאה עמה המון טרנדים לנערות שכדאי להכיר. הטרנדים...
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
סילבסטר מגיע ואת רוצה להמם את כולם עם לוק ייחודי...
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
אם יש מתנה שמשמחת את האישה תמיד, בכל אירוע או...
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
את כל כך שקועה בעבודה, בטיפול בילדים או בלימודים שכבר...
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אמנם עדין חם ביום אבל כבר ירד גשם ברוב האזורים...
רשת SACARA נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום הביוטי:
משיקה שירות ניקוב חורים בשיטה חדשנית סטרילית, היפואלרגנית וללא כאבים רשת...
דילוג לתוכן