בלוג אופנה שחשוב שתכירו

בלוג אופנה שחשוב שתכירו
קרדיט: FREEPIK

כולנו רוצות להיות מעודכנות בטרנדים הנכונים בעולם האופנה, ולשם כך אנו מחפשות אחר בלוגי אופנה עדכניים. אבל בפועל מרבית הבלוגים מנוהלים על ידי בחורות מאוד צעירות שרק עזבו את הקן, שבעיקר פונות לקהל של נערות. לכן מי שמחפשת בלוג אופנה יותר משמעותי המיועד לנשים אמיתיות, תגלה שהמבחר הקיים הרבה יותר מצומצם.

 אז מתוך המבחר היחסית קטן הרשו לנו להמליץ על בלוג אופנה של לובה ג׳יקובסון, אשת חברה והעולם הגדול, פשינסטית מוערכת, שמביאה לבלוג שלה את מיטב האופנה העדכנית לצד נושאים רלוונטיים ואקטואליים כמו טיפוח, סטייל, עיצוב, מסעות בעולם, בריאות, תרומה לקהילה ועוד.

בלוגרית שהיא אשת משפחה והעולם הגדול

מלבד היותה בלוגרית מצליחה, לובה ג׳יקובסון גם בעלת תואר בכלכלה וסטטיסטיקה, ומגדלת בכפר שמריהו את שני ילדיה ביחד עם בעלה איש הנדל"ן והעסקים שמעון ג׳יקובסון. היא מרבה לבלות ולטייל בחו"ל עם משפחתה או חברות, וגם מרבה להשתתף בתוכניות טלוויזיה כמו פינת האופנה בערוץ החיים הטובים או פרויקט עם מיכל אנסקי. ואם לא די בכך, היא גם מארגנת אירועי התרמה יוקרתיים המלווים בתצוגות אופנה של מעצבים מקומיים מובילים. כלו אלו הופכים את לובה לאושיה הנכונה בכל הקשור לאופנה ולייף סטייל, כפי שתוכלו לגלות בפוסטים שהיא מעלה בבלוג המצליח שלה.

הכל מתחיל בארון של לובה

מהבנתה של לובה ג׳יקובסון באופנה ניתן להתרשם בין על ידי הצצה למלתחה עשירה ועדכנית שרבים מפרטיה מוצגים בבלוג. לדבריה של ג׳יקובסון זהו כישרון מולד שניכר כבר בגיל צעיר ומתבטא ברגישות גבוהה לאסתטיקה וסטייל. בבלוג שלה היא בעיקר מתמקדת בפריטי ביגוד אופנתיים ליומיום, אותם היא מציגה לצד חוויות מטיוליה בחו"ל. הקו של ג׳יקובסון לרוב ממוקד במראה נקי שקורץ אל הסקסי, עם מראה עכשווי, רענן, צבעוני, ייחודי ומכובד ונטול מניירות זולות.

מקורות הבגדים של לובה מתפרשים על פני קשת רחבה, הנעה בין פריטי מותגים לפריטי פרימיום הנרכשים בחנויות בוטיק, ועד לפריטים של רשתות אופנה כמו זארה. וכמובן, כמו רבות מאתנו גם לובה אוהבת לעשות קניות בחו"ל, בעיקר בחיפוש אחר פריטי אופנה ייחודיים שאין בארץ. בנוסף, בבלוג שלה היא משתפת את הקוראות בחוויות והתרשמויות מתערוכות שבועוני אופנה בארץ ובעולם.

אישה שמבינה בחיים הטובים

כאמור, הבנתה של לובה ג׳יקובסון גולשת הרבה מעבר לאופנה, כך שיש פוסטים בבלוג המוקדשים גם לעיצוב, טיפוח, טיולים בחו"ל ואורח חיים בריא. תוכלו למצוא בבלוג של לובה פוסטים אודות יוגה, טיפוח עור הפנים, אימוני כושר ועוד. כמו כן היא משתפת בבלוג שלה חוויות ממוזיאונים שונים ברחבי העולם בהם היא אוהבת לבקר, בדגש על תערוכות שקשורות לאופנה ועיצוב. וזוהי רק ההתחלה… את השאר תוכלו לראות בבלוג עצמו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להתלבש בסטייל עם בגדים שנייה
שוק בגדי היד השנייה מתפתח במהירות מרשימה, וטוב שכך. אם...
איך תבחר תכשיט לאישה שלך 
היי לך!  אם הגעת לכאן אז כנראה שהלכת לאיבוד ואתה צריך...
מוצרי איפור שאתן חייבות בתיק 
ניתן לומר כי המון נשים אוהבות להתאפר באופן יום יומי...
איך לבחור ג'קט וינטג' ללוק מושלם?
בחנויות יד שנייה, שחלקן מציעות בימינו את שירותיהן אונליין, תוכלי...
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
שנת 2022 מביאה עמה המון טרנדים לנערות שכדאי להכיר. הטרנדים...
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
סילבסטר מגיע ואת רוצה להמם את כולם עם לוק ייחודי...
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
אם יש מתנה שמשמחת את האישה תמיד, בכל אירוע או...
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
את כל כך שקועה בעבודה, בטיפול בילדים או בלימודים שכבר...
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אמנם עדין חם ביום אבל כבר ירד גשם ברוב האזורים...
רשת SACARA נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום הביוטי:
משיקה שירות ניקוב חורים בשיטה חדשנית סטרילית, היפואלרגנית וללא כאבים רשת...
דילוג לתוכן