הדרכים להרמת פנים ללא ניתוח 202

הדרכים להרמת פנים ללא ניתוח 202
קרדיט - Pixabay

כל אדם יודע כי מראה הפנים שלו משפיע באופן ניכר על המראה החיצוני שלו. לעיתים קרובות ההתבגרות מביאה עימה שינויים שונים בעור הפנים. הוא נראה נפול יותר, עם קמטים, מאבד מהנפח שלו ועוד. במקרה המדובר ניתן לבצע ניתוח הרמת פנים או מתיחת פנים שמטרתו היא להעניק מראה צעיר ורענן לפנים. בעוד שבעבר ניתוח היה האופציה היחידה לשיקום מראה הפנים לכל אדם שהיה מעוניין במראה פנים צעירות יותר, הרי שכיום ניתן למצוא מגוון הליכים שאינם פולשניים להרמת פנים. הרמת פנים ללא ניתוח היא אופציה רלוונטית ביותר עבור כל אדם שמעוניין להעניק מראה טוב וצעיר לפניו, ללא התערבות כירורגית.

לאיזה מצבים מתאימה מתיחת פנים?

עוד טרם מתחילים לברר על שיטות לא פולשניות הרלוונטיות עבור הצערת הפנים ומתיחתן, חשוב להבין באיזה מקרים מתיחת פנים וכן הרמת פנים רלוונטית: המטרה של מתיחת פנים היא להרים את הרקמות של הפנים אשר עם הזמן נפלו, להסיר עודפי עור במידה ויש צורך בכך ולהצעיר את מראה הפנים. כאשר מדובר על ניתוח המבוצע עבור מטרות אלה, הוא ידרוש כשלוש שעות כאשר לאחר מכן תהיה אפשרות לשוב לשגרה לאחר שבועיים של החלמה.  מתיחת פנים מתאימה לכל מצב שבו העור מאבד מהנפח שלו ונופל באזורים ספציפיים.

כיצד ניתן לבצע הרמת פנים ללא ניתוח?

פיסול פנים אשר נקרא גם: הרמת פנים ללא ניתוח, מאפשר למעשה להצעיר ולשפר את עור הפנים וזאת כאמור ללא התערבות כירורגית. ההליך המדובר מבוצע לא פעם באמצעות שילוב של הזרקות וכן טיפול באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. הטיפול חייב להיות מותאם בהתאם לנתונים האישיים של כל אדם. בין הטיפולים המוצעים עבור הרמת פנים ללא ניתוח ניתן למצוא:

הזרקה ממוקדת של חומצה היאלורנית אשר רלוונטית לצורך השבת נפח שאבד באזורים מסוימים בפנים וכן לתיקון פגמים קלים לרבות: מילוי שפתיים צרות או תיקונים באזור האף או הסנטר.

כמו כן, ניתן להשתמש בהזרקה של בוטוקוס וזאת לצורך מניעת קמטי הבעה.

עוד טיפול המוצע כיום הוא טיפול באמצעות מכשור מתקדם כאשר המטרה היא לשפר ולמצק את העור של הפנים. טיפול באמצעות גלי רדיו לפנים וכן גלי אור שמעודדים את העור לייצר קולגן חדש וכך מסייע בהצעה של העור ושיפור המראה שלו. כמו כן, מדובר על טכנולוגיות אשר יכולות לטשטש קמטים קלים.

חשוב לדעת כי שילוב של כלל הטיפולים הללו, יכולה להעניק לפנים מראה טוב יותר, צעיר יותר ומתוח יותר.

מהו טיפול באמצעות גלי רדיו?

אחת מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום לצורך שיפור המרקם והמראה של העור היא שימוש בכלי רדיו. מדובר על הליך פולשני אשר מספק מענה איכותי ביותר עבור מגוון מצבים וכן מסייע בטשטוש של קמטים, במיצוק וחידוש העור, בהידור עור רפוי בפנים ועוד.

בתהליך זה גלי הרדיו פועלים על שכבת העור העמוקה, מחממים את הסיבים של הקולגן הישנים וגורמים לגוף לייצר סיבי קולגן רעננים וחדשים. הפעולה המדוברת מסייעת להצעיר את מראה הפנים וכן להדק את האזור.

טיפול באמצעות גלי רדיו יימשך בין רבע שעה לשעה ומספר הטיפולים הנדרשים יהיה תלוי במצב של העור וכן ברצונו של כל מטופל.

כיצד תבחרו שיטת הרמת פנים ללא ניתוח?

מכיוון שכיום ניתן למצוא שיטות שונות הרלוונטיות עבור הרמת פנים ללא ניתוח, הרי שחשוב ביותר שכל אדם יבחר את השיטה המתאימה לו ביותר. לרוב, יהיה צורך לשלב בין כמה שיטות טיפול בכדי לקבל את התוצאה האפקטיבית ביותר. כדאי מאוד לבחור באנשי מקצוע המציעים שיטות מתקדמות שונות עבור הרמת פנים ללא ניתוח וזאת בכדי שיבחנו את מצב עור הפנים שלכם, ימליצו על טיפולים מתאימים ויובילו אתכם לקבלת החלטה נכונה ולביצוע הטיפולים בצורה המקצועית ביותר. לעוד מידע עבור פיסול פנים ללא ניתוח

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן