החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?

החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
קרדיט: FREEPIK

נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים יותר הוא ניתוח הגדלת חזה. נשים רבות מרגישות חוסר ביטחון בכל הנוגע לחזה שלהן, ואחרות לא ממש מסוגלות להתמודד עם חזה קטן. בימינו קיימים ניתוחים שונים אשר מעודדים את האישה להגשים את החלום שלה. במרפאה כירורגית מקצועית הניתוח מתבצע בשיא המומחיות. כמו כן, לפני ביצוע הניתוח, האישה מקבלת את כל המידע שחשוב לדעת. אחרי הכול, כאשר מדובר בניתוח משמעותי כל כך שמשנה את המראה החיצוני, כל אישה צריכה לדעת בדיוק לקראת מה היא הולכת.

החלפת שתלים, מה זה אומר בעצם?

כל אישה המעוניינת לעשות ניתוח להגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון, צריכה להיות מודעת לסיכוי שהיא תצטרך לבצע החלפת שתלים לאחר כמה שנים. נשים שעוברות ניתוח להגדלת חזה עלולות להזדקק לניתוח לצורך הוצאה והחלפה של שתלים מסיבות שונות כמו דימום בשד, הפרשה של נוזלים או פשוט שתלים ישנים שהגיע הזמן להחליפם.

כאשר מדברים על החלפה של שתלים, בפני המטופלות עומדות כמה אפשרויות שהן צריכות להביא בחשבון:

  • הוצאת השתלים מבלי להכניס שתלים חדשים – אם התפתח זיהום בתוך השד, לא ניתן להכניס שתלים חדשים לאחר הוצאת הישנים. הגוף, ובכללו המערכת החיסונית, מפרש את השתלים כדבר מה זר ובלתי רצוי, ולכן נגרם התהליך הזיהומי. במקרה זה הרופא מוציא את השתל הקיים ואז נותן לאישה להמתין במשך תקופה של כחצי שנה. או אז הוא בודק את המצב של השד ובוחן אם ניתן להשתיל שתל חדש או לא. מכל מקום, כל אישה שעוברת הוצאת שתלים צריכה להיות מוכנה לכך שייתכן שלא ניתן יהיה לבצע השתלה חדשה.
  • מוציאים שתלים ישנים ומכניסים חדשים במקומם – ניתוח זה מתבצע כאשר לא קיימת דלקת בשד ולא מופיעים הפרשות כלשהם. בדרך כלל מבצעים את הניתוח כאשר האישה מעוניינת להגדיל את החזה אף יותר ממקודם.
  • מוציאים שתלים ישנם, מכניסים חדשים וגם מבצעים הרמת חזה – פרוצדורה זו מתבצעת במקרה שבו ישנה צניחת שדיים עוד לפני הניתוח. כאשר האישה סובלת מצניחת שדיים, חשוב להכניס שתלים חדשים כדי להחזיר לה את המראה האסתטי שאבד.

האם מסוכן להחליף שתלים?

אחת השאלות ששואלות את עצמן מטופלות לאחר ביצוע הגדלת חזה היא האם מסוכן לבצע החלפת שתלים. אחרי הכול, לאחר שהמטופלות כבר עברו פרוצדורה טיפולית אחר והתאוששו מהניתוח, הן אינן ששות לעבור ניתוח נוסף, וזה מובן ביותר. עם זאת, לפעמים ניתוח להחלפת שתלים חשוב למניעת זיהומים וגם למקרה שבו האישה תרצה להחליף את השתלים לשתלים גדולים יותר. על כל פנים, כמו כל ניתוח, יש לו סיכונים. עם זאת, חשוב להבין שאם מבצעים את הניתוח אצל כירורג מקצועי, הסיכונים הם מזעריים. מבין הסיכונים ניתן להזכיר זיהום, אובדן תחושה באזור שבו בוצע הניתוח או דימום. אך מכל מקום, מדובר באחת הפרוצדורות הבטוחות יותר הקיימות, כל עוד מנתח המתמחה בכירורגיית שד מבצע אותן.

מה צריך לדעת לפני הגדלת חזה?

ראינו כי החלפת שתלים היא פעולה שהאישה צריכה להביא בחשבון כאשר היא מבקשת לעשות הגדלת חזה. יש להבין כי מדובר בניתוח משמעותי שעומד לשנות את החיים, כך שכל נערה או אישה המעוניינת לבצע אותו צריכה לקבל את כל המידע מהרופא שאליו היא פונה. הרופא המומחה ילווה את האישה לאורך כל התהליך, יסביר לה לגבי ההרדמה במהלך הניתוח ולגבי תהליך ההחלמה באופן כללי. כך שההחלטה להגדיל את החזה תלויה רבות באישה, שכן מדובר בניתוח למטרות אסתטיות שאין לו באמת מטרות רפואיות.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
דילוג לתוכן