הכנות קוסמטיות לחתונה

הכנות קוסמטיות לחתונה

ביום החתונה מתעורר צורך כלשהו לחיות בעולם של פנטזיות. אחרי הכל, מדובר באירוע שלרוב אין שני לו, וכל כלה שואפת להיראות בו במיטבה, ובמיוחד כשהיא צועדת לעבר החופה, וכל מבטי האורחים מתמקדים בה. כך מתמזגים חודשים עמוסים בהכנות למראה הסופי של הכלה באותו ערב. אז איך מגיעים למראה הזוהר והמושלם ביותר? הכנו עבורכם סקירה קצרה על ההכנות לערב המיוחל, שמתחילות מספר חודשים לפני החתונה…

בלי יסודות לא ניתן לבנות בניין – עור הפנים

לאיפור מושלם ומראה פנים זוהר אפשר להגיע רק לאחר עבודת הכנה מוקדמת. נשים צעירות מזלזלות לעיתים בצורך להגיע לטיפול של קוסמטיקאית בחודשים שלפני החתונה. הן מרגישות רעננות ובגיל המתאים. נכון, לגיל יש משמעות במראה העור, אך יש לזכור שכל מרקם של עור ניתן להיטיב ולשפר. על כן כשרוצים להגיע לתוצאה המשופרת ביותר, התייעצות עם קוסמטיקאית מורשית הינה דבר הכרחי. הטיפול הנפוץ ביותר לשיפור מראה העור הינו טיפול הפילינג, שמסייע ברענון העור ובהסרת התאים המתים. במבט מבחוץ ייסע הטיפול למראה זוהר יותר של עור הפנים.

טיפול באקנה

נשים בעלות עור רגיל עד יבש יוכלו על פי רוב להסתפק בטיפול הפילינג המסורתי ובמסכות הזנה המותאמות לעורן. לעומת זאת, נשים ה"סוחבות" פצעים מתקופת הבגרות, ראוי שיקדישו מזמנן לטובת טיפול באקנה לקראת החתונה. נכון הדבר, שאומן איפור יוכל להוציא את המי

הטיפולים באקנה יעשו חודשים ספורים לפני מועד החתונה, ולעולם לא בסמיכות ליום החתונה. לכל טיפול תופעה נלוות של גירויי העור. תגובת העור לגירוי יכולה להוביל לאדמומיות בפנים ולמראה פצוע. בנוסף לכך, יש לזכור שמאוד לא מומלץ למרוח שכבות של מייק אפ על פצעים פתוחים מחשש לזיהום.טב מנתוני הפנים במשיכות מכחול, אך טיפולים קוסמטיים מתאימים יאפשרו למאפר בסיס טוב יותר לעבודה, ויביאו לתוצאה זוהרת יותר.

שיער, גבות וכל היתר

יש שיער רצוי ויש שיער שרצוי לסלק. עטרת הראש היא מסגרת הפנים, והגבות הינן המסגרת לתווי הפנים. כל אחד מהם חשוב לא פחות. שיער הראש הוא נתון בו התברכנו, אך כל מעצב שיער יכול להביא את השיער הקצר למראה ארוך, המתולתל למראה חלק ועוד כהנה וכהנה. לפני ההגעה למספרה לצורך התנסות בתסרוקת הניסיון, חשוב לגבש קונספט ראשוני למראה הרצוי, לצד פתיחות להצעות שיש לאיש המקצוע. תפקידו של מעצב השיער הוא להעניק ללקוחות שיקוף חיצוני למראה האידיאלי.

עדיין, הכלה היא זו שתישא על ראשה את התסרוקת, ועל כן חשוב שתאהב את הקונספט שהוצע לה.

עיצוב הגבות תוחם את מראה האיפור. צלליות העיניים שיונחו על גבה נקייה ומעוצבת, יצרו מראה מואר ומדגיש. יש לזכור שאם הגבות תהיינה מעוצבת, יתכן כי לא רבים יתמקדו בהן, אך אם הגבות לא יהיו מטופחות אין אדם שלא יבחין בכך במבט חטוף.

שזופה או שקופה כשלגיה

עניין גוון העור הינו עניין של טעם אישי, אך מחייב התייחסות לנתונים האישים. אישה בהירת עור, שתופיע בגוון של שיזוף עמוק ביום החתונה תהיה הפתעה גמורה ולאו דווקא מהסוג האוהד. על כן כל שינוי מומלץ שיהיה מתון וביחס לנתונים האישיים.

כיום אין צורך להיצלות בחוף הים, על מנת להגיע לגוון השיזוף הרצוי. הטיפולים במכונים להתזת חומרי שיזוף מתחילים מספר שבועות לפני האירוע, ומומלץ שהטיפול הראשון לא יערך בשבוע שלפני החתונה כמובן.

יופי בשתי ידייך

הטיפוח לא מסתיים עד שהפרטים הקטנים בגופך לא קיבלו את הטיפול החיוני להם. ציפורניים מטופחות מוסיפות למראה הנשי של כל כף היד. מתחילים כמובן בבסיס- טיפול מניקור ישווה לידיים מראה נקי ובסיס טוב למריחת צבע על הציפורניים. טיפול זה מומלץ לבצע בשבוע של מועד האירוע. כדי שתוצאות הטיפול יהיו רלבנטיות ביום החתונה. להוספת גוון צבע לציפורניים (כג'ל, כלק או כמבנה ציפורן) מומלץ להתנסות מבעוד מועד, כך שביום המריחה ההחלטה על הגוון תהיה כבר ברורה..

כלה הינה לב ליבו של האירוע. חשוב לזכור שההתרגשות והאדרנלין בערב החתונה יחמיאו בכל מקרה לכל כלה, באשר היא. כנראה שזו דרכו של הטבע להיטיב עימנו באירועים שכאלה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה בישראל מיזם חדשני: SkinCare Campus
קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה מיזם חדשני מסוגו בישראל: SkinCare...
רואה לך בעיניים .. . מראה עיניים עייפות ואיך לטפל בו
כהויות עור, קמטוטים ועור שאיבד את חיוניותו סביב העיניים משווים...
דילוג לתוכן