הלהיט החדש בטיפולים אסתטיים לגברים: טכנולוגיית SUPERB™ מבית Sofwave מבוססת אולטרסאונד למיצוק, הידוק ושיפור מרקם עור הפנים והצוואר

הלהיט החדש בטיפולים אסתטיים לגברים: טכנולוגיית SUPERB™ מבית Sofwave מבוססת אולטרסאונד למיצוק, הידוק ושיפור מרקם עור הפנים והצוואר
צילום פרופ' גור: שירן כרמל

כ- 54% מהמטופלים הם גברים, בעיקר הודות לעובדה שלרוב נדרש טיפול קצר ובודד ללא צורך בזמן החלמה

ניתן לשלב את הטיפול יחד עם הזרקה של חומרי מילוי, או לבצעו כטיפול Stand alone

 

טכנולוגיית אולטרסאונד  SUPERB™מבית Sofwave, זוכה לביקושים גוברים בחודשים האחרונים, עם השקתה בארץ. במרפאתו של פרופ' אייל גור, מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית באיכילוב ומבכירי הפלסטיקאים בעולם, מדווחים כי         כ-  54% מסך ההזמנות הן של גברים. הטיפול החדשני מעניק אפקט הרמה ומתיחה ללא כל התערבות חיצונית ולמעשה משפר משמעותית את הקיים, באמצעות עידוד ייצור הקולגן והאלסטין ההכרחיים לעור.

 SUPERB™מטפל בקמטוטים ובקמטים בעור הפנים והצוואר בטיפול בודד אחד ואורך כחצי שעה. הוא אינו מצריך זמן החלמה ומתאים לכל סוגי העור, גם לבעלי עור כהה הנוטה לרוב לפתח היפר-פיגמנטציה. טיפול זה ניתן לביצוע במקביל לטיפולים אסתטיים אחרים ומתאפשר גם לאחר הזרקת פילרים ( חומרי מילוי).

פיתוח זה ממקד בלעדית את כל האנרגיה לעומק של 1.5 מ"מ בלבד ובכך מונע לחלוטין סיבוכים הנפוצים בטכנולוגיות קיימות אחרות. מיקוד האנרגיה נעשה באמצעות שימוש בגלי אולטרסאונד פרקציונאליים, באמצעות 7 מתמרים מיוחדים המכסים שטח כיסוי רחב, הפועלים יחדיו בתיאום מדויק ובכך מקצרים את אורך הטיפול משמעותית. מרבית המטופלים יצטרכו טיפול אחד בלבד.

פרופ' אייל גור, מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית באיכילוב ומנהל מרפאת בוטיק בתל אביב, ציין "אני פוגש גברים רבים במרפאתי שבקשתם העיקרית הנה לשמור על המראה הטבעי ולא להיראות עשוי מדיי, כך שטכנולוגיה זו מהווה אלטרנטיבה ראויה ליצירת מראה רענן וחיוני המתקבלת תוך 3 חודשים מיום הטיפול. הטיפול מעניק תוצאה של מראה חיוני, בלתי מתאמץ ורענן ואינו מתיימר לשוות פני חרסינה נטולי קמטים. ללקוחות המעוניינים באפקט מידי, קיים פתרון הפרוטוקול המשולב הנהוג במרפאה שיכלול גם הזרקה עדינה וטבעית, עד לביסוס התוצאה הסופית של הטיפול, כאמור פרק זמן של 3 חודשים".

עלות טיפול: החל מאלפי שקלים.

לפרטים נוספים:

בטלפון 03-7678004, או באתר המרפאה: https://www.profeyalgur.co.il/

אודות מרפאת פרופ' אייל גור-כירורגיה פלסטית וטיפולים אסתטיים מתקדמים

הנה מרפאת בוטיק פרמיום חדשנית, המשלבת בין עולמות הכירורגיה הפלסטית המתקדמת, לרפואה אסתטית משלימה הכוללת טיפולי אסתטיקה בטכנולוגיות אנרגית אור המהוות את חוד החנית בענף זה. שימור המראה הטבעי והקלאסי מהווה נר לרגליו של פרופ' גור וצוותו, לצד הקפדה על פרוטוקול משולב של הזרקות וטיפולים, הייחודית למרפאה.

פרופ' אייל גור, המוכר כמומחה בכירורגיה פלסטית מהבולטים בעולם, מוביל בתחום שחזור תנועות הפנים והחיוך בקרב ילדים ומבוגרים לאחר שיתוק הפנים אשר מיצבה אותו בין הרופאים הידועים והנחשבים ביותר בזירה הארצית והבינלאומית. פרופ' גור, מכהן כמנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים איכילוב.

מרפאת הבוטיק היוקרתית הממוקמת בתל אביב, מציעה One stop shop למגוון רחב של טיפולים על ידי מיטב הפיתוחים הטכנולוגיים המיועדים לשיפור אסתטי של הפנים והגוף,  ביניהם: הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי, טיפול בטכנולוגיות לייזר ו- IPL ייחודיות לשיפור איכות העור ומרקמו,  טיפול בכתמי עור, טיפול בהזעת יתר, טיפול בצלקות, הצערת גב כף היד והדקולטה  (אזור המחשוף),פיסול אף, טיפול זוהר לשיפור מידי לקראת אירוע חשוב ועוד.

המרפאה דוגלת בייעוץ אישי, מעמיק וקפדני על ידי מיטב המומחים על ידי הקשבה וזיהוי צרכי הלקוח המדויקים המרפאה מקפידה על תיאום ציפיות מלא, כל זה לצד הקפדה על שירות איכותי, מקצועי וליווי אישי וצמוד לאורך כל התהליך.

***לפרטים נוספים: מארי מיכאלי יחסי ציבור ואסטרטגיה: 052-2390890, [email protected]

 

צילום פרופ' גור: שירן כרמל

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
דילוג לתוכן