המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח

המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
קרדיט לתמונה Freepik

ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל ההכנות, הקניות והמתנות, מתחילות גם המחשבות עבור הלוק המתאים לארוחות החג המשפחתיות – ההתלבטות אם שילובי אאוטפיט לבן המתבקשים לאווירה החגיגית ישרדו את הארוחה עתירת המטעמים ואת החיבוקים והנשיקות של האחיינים והדודות, לצד התלבטות לגבי סגנון האיפור והשעות הארוכות בהן הוא צריך להחזיק מעמד. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורך כאן מספר טיפים והמלצות כיצד תוכלי לעמוד באתגר בהצלחה.

בין ההגשה לחיבוקים והנשיקות

מפגש ארוחת חג עשוי להימשך כאמור מספר שעות החל משעת ההתכנסות ועד לברכות החג, הארוחה וכמובן הקינוחים. בין אם את מארחת ובין אם מתארחת, בהנחה ואת צפויה לסייע בהגשה, לעבור הלוך ושוב בין המטבח לחלל האירוח המרכזי ואף לפתוח את התנור או הסירים המהבילים, את צפויה לספוג משבי חום קלים, לכן חשוב במיוחד לבחור באיפור מתאים ועמיד שלא ימהר לנזול ולהימרח.

גם החיבוקים, הנשיקות והחיכוכים הטבעיים עם כל בני המשפחה עלולים "לתרום" למריחת איפור שאינו יציב ובהחלט רצוי למצוא דרך למחוק את סימני השפתון שהותירה נשיקה רטובה על הלחי, מבלי למחוק גם את שכבת המייק אפ או הסומק הזוהר. הפתרון המתבקש לכל אלו הוא איפור מבוסס רכיבי לחות, ברמת מוצקות גבוהה ועמידות בפני חום, מים ודמעות (בכל זאת מפגש משפחתי, לכי תדעי).

5 המלצות איפור לעמידות ארוכה ומראה זוהר בחגים

מלבד שמירה על עמידות האיפור, ארוחות החג מביאות עימן אווירה חגיגית וצורך בייחודיות וזוהר, שניתן ליישם בקלות באמצעות מספר תכשירי איפור מתאימים שכדאי לך לשלב בצורה נכונה:

  1. פריימר – הבסיס לכל איפור, שכבה דקה על גבי עור נקי, עוד בטרם השימוש במייק אפ. הפריימר יעניק לעור מראה ומרקם אחיד, ויסייע במיצוק האיפור וההגנה עליו. מומלץ לבחור בפריימר מותאם לגוון העור הטבעי, בעל אחוז גבוה של רכיבי לחות.
  2. מייק אפ / שימר – יש כאלו שיעדיפו למרוח שימר כתחליף למייק אפ ויש מי שיבחרו במייק אפ כשכבת בסיס ומעליה שכבה נוספת של שימר המעניק גוון אחיד וזוהר במיוחד לפנים. בארוחות החג מומלץ לבסס את האיפור על שכבות ולכלול את שני המוצרים הללו, על גבי בסיס הפריימר. גוון המייק אפ הנכון לרוב יהיה גוון אחד כהה יותר מן הגוון הטבעי של העור מה שיבטיח כיבוי של פגמים אסתטיים תוך שמירה על מראה טבעי.
  3. היילייטר – התכשיר שיעניק לך מראה פנים מנצנץ וחגיגי. ההיילייטר, למי שבמקרה עדיין לא מכירה, הוא למעשה תכשיר במרקם אבקה בדומה לסומק ומיועד למריחה קלה על גבי עצמות הלחיים הגבוהות מעל הלחיים, האף והגבות. הנצנוץ והברק הטבעי שהוא יוצר, מעניק תחושה של עצמות פנים גבוהות יותר וחיטוב טבעי לצד המרקם החגיגי. לאחרונה הושק היילייטר סטיק מומלץ של המותג BYNETA מבית נטע אלחמיסטר, שזוכה להרבה ביקורות חיוביות ברשת והוא בהחלט מוצר ששווה לנסות.
  4. איפור העיניים – בהחלט אחד האתגרים באירועים ממושכים, כאשר הלחות הטבעית בעיניים והתנועתיות שלהן, עשוי לגרום למריחה והיטשטשות של האיפור. בארוחות החג כדאי לעשות שימוש במסקרה הכוללת רכיבי סיליקון להפרדה טבעית של הריסים, לצד מריחת גוונים באפקט של ניגודיות הצללה על העפעפיים. מריחה של אייליינר רצוי למקד בחלקה החיצוני הצדי של העין ליצירת מראה נשי וחתולי.
  5. וכמובן השפתון – מלבד שפתון עמיד הכולל לחות טבעית, מחפה על סדקים בשפתיים ויוצר עיבוי טבעי, בארוחות החג מומלץ במיוחד לסחוב איתך את השפתון בתיק ולבצע חידוש והדגשה שלו בהתאם לצורך, בכדי לצלוח את כל המפגשים המשפחתיים שאת מטופחת וחגיגית. שיהיה בהצלחה כמובן
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
דילוג לתוכן