הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר משמשת כבר שנים השיטה המוכחת ביותר להסרת שיער עם תוצאות מעולות, אבל עדיין יש דברים שלא יודעים על יעילותה ולמי היא מתאימה

הגיע הזמן לדעת יותר על מכשיר הלייזר והסרת השיער באמצעותו. מכשיר זה שולח קרן לייזר שהוא אור מרוכז מאד בתדר מסוים, שעובר דרך העור, מזהה את הזקיק של השערה הכהה ומשמיד אותו בעזרת החום הרב שהוא יוצר. הצבע הכהה הוא מלנין שנמצא בבסיס השיער ובגלל זה מדברים על הבדלי הצבעים בין העור לשיער כקריטריון עיקרי להתאמת המטופלים לשיטה זו של הסרת שיער.

בעבר היו מכשירים שלא הצליחו להבחין בין גווני עור כהים לבין השיער או בין בעלי עור בהיר לשיער בהיר, ולכן רק לבהירי עור עם שיער כהה יותר התאימה השיטה. היום יש מכשירים מדור חדש שבעזרת אורכי גל ותדרים שונים יכולים להתמודד עם טווח רחב יותר של גווני עור ושיער והשילובים בינהם. את ההתאמה הסופית עושים כמובן בקליניקה בעזרת מכשירים חדשים אלה, כמו מכשיר Soprano XL שמתמודד היטב עם רוב הגוונים, מלבד שיער לבן לגמרי.

כיצד מטפלים בלייזר?

ראשית, יש לדעת שרק רופאים מורשים להשתמש במכשיר זה ולטפל בו. מדובר באנרגיה מרוכזת מאוד שנשלחת לעור בכמה טיפולים. מספר הטיפולים נקבע לפי מצב המטופלים והשיער. שיקול נוסף הוא צמיחת השיער, משום שבכל טיפול צומח שיער חדש שלא צמח קודם עד שמצליחים להתמודד עם כולו. כאשר יש גם הזנה הורמונלית שגורמת לבעיית שיעור היתר יש לקחת זאת בחשבון ולטפל קודם בה.

היום נהוג להשתמש בכמה סוגי מכשירים של לייזר או הבזקי אור כשהלייזר מוביל במידת היעילות שלו והתוצאות הטובות. כמובן, כשהטיפול נעשה בידי רופאים מוסמכים לכך שיש להם גם ניסיון ויודעים כיצד לעבוד נכון. אל תתפשרו על טיפול במקומות לא מוסמכים כדי לא לגרום לעצמכם נזק.

מה חשוב לדעת על הטיפול עצמו?

הטיפול מתאים טכנולוגית לבעלי שיער בגוונים שונים כיום, כשמשתמשים במכשירים המתקדמים. גם כהי עור ובעלי שיער בהיר יכולים ליהנות מהיתרונות שלו, בטיפול נכון. האורך של הגל מווסת בהתאם לצורך ולסוג השיער. כיום אפשר לטפל גם בשיער דק ובשיער שיש לו שורש עמוק בזכות מכשירים שמצליחים לחדור עמוק יותר לעור. זוהי הבשורה החדשה שיש לבעלי שיער שלא יכלו לטפל בכך קודם.

לפני השיער מגלחים את השיער לגמרי וחושפים את העור. מכיוון שמדובר בשטחים נרחבים בדרך כלל מאלחשים את המקום בעזרת משחת אלחוש כדי להקל על המטופל להתמודד עם הכאב הצפוי. זה כואב במיוחד במקומות רגישים כמו גב או בית שחי ולכן יש לחכות שעה להשפעת המשחה לפני הטיפול עצמו.

את הלייזר מפעילים לאחר שמסמנים את האזור הרצוי ומקררים בעזרת ג'ל, וכל אחד מגיב לכך אחרת מבחינת כאב או תחושת עקצוץ. ההחלמה מהירה אחר כך. הטיפול נמשך כמה מחזורים עד שמרוצים מהתוצאות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
מתי הפתעת אותה בפעם האחרונה במתנה מכל הלב?
הפתעות נעימות כמו מתנות הן הפתעות שכולנו רוצים להיתקל בהן,...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
טיפול בצלקות אקנה בפנים
טיפול בצלקות אקנה בפנים
תקופת גיל ההתבגרות כמו גם תקופות מעבר אחרות בהן יש...
דילוג לתוכן