הסרת שיער לצמיתות

הסרת שיער לצמיתות

הקיץ הגיע, עונת הרחצה נפתחה, קנינו בגדי ים והדבר היחיד שמטריד אותנו כמו כל קיץ הוא הסרת השיער המיותר. במהלך השנים התפתחו מגוון שיטות ואופציות להסרת המטרד המיותר. לרוב נמאס לנו כל פעם להשאיל מהחבר שלנו, אח שלנו או אבא שלנו סכין גילוח ולגלח. לרוב שיטה זו מחזיקה כמה ימים עד שגיצי השיער מגיחים. גם שיטת השעווה המסורתית, עם כאבה הלא מושך במיוחד דיי נמאסה עלינו. חוץ משיטות אלו קיימות היום מגוון שיטות להסרת שיער, שנחשבות ליותר ידידותיות ומחזיקות יותר זמן, אבל עדיין לא לצמיתות.

שיטות טיפול קיימות

נמאס לכם כבר מחשיבה יצירתית, על הצורה בה תיפרדו סופית מהשיער המיותר בגוף, בלי שהוא יחזור לצמוח אחרי יומיים. קיימות היום מגוון שיטות להסרת שיער, שמחזיקות הרבה זמן ומותאמות לכם על פי גוון העור ועובי השערה : הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער על ידי אפילציה והסרת שיער על ידי IPL . הסרת שיער בלייזר, יעילה בעיקר לאנשים בהירים בעלי עור כהה. בשיטה זו השיער מתפרק על ידי אור הלייזר, הוא עובר דרך העור הבהיר, נספג באזור השיער הכהה, ומשמיד אותו על ידי אנרגיית חום. שיטת הלייזר מצריכה בדרך כלל עד 12 טיפולים, תלוי בתכונות השיער ובשינויים ההורמונאליים בגוף. הסרת שיער בעזרת אפליקציה, הטיפול נעשה בכמה שלבים ונחשב אחד המוצלחים בהסרת השיער, הטיפול מתבצע באמצעות החדרת מחט לזקיק השערה והעברת זרם חשמלי דרכו שצורב את השורש ומסיר את השערה לצמיתות. חשוב שהטיפול יעשה על ידי רופא או קוסמטיקאית מוסמכת משום שאם לא עושים אותו בצורה טובה עלולים להיווצר סיבוכים כמו: כתמי פיגמנטציה, כוויות, צלקות או דלקות. הסרת שיער על ידי שיטת IPL, השיטה עובדת עם מכשיר הנקרא קרן אור, המכשיר שולח פולסים של אור בעוצמה ובספקטרום נרחב, האור עובר דרך העור הבהיר, מזהה את אזורי פיגמנט המלנין המרוכזים, שהם בעצם בסיסי השיער. ברגע שהאור מתביית על המלנין הוא הופך לאנרגיית חום גבוה, שממיסה את האזור כולל כתמים ושיער. שיטה זו מעולה לגווניי עור כהים, היא מצריכה בדרך כלל עד 10 טיפולים, בהפרשים של חודש אחד מהשני תלוי כמובן בגוון העור, באזור הטיפול ואיכות המכשיר.

כמה עובדות שחשוב לדעת

בדיוק כפי שאתם עורכים סקר שוק לפני שאתם מבצעים עיצוב חדרי תינוקות, כך חשוב שתדעו כמה עובדות מעניינות על מכוני היופי הנמצאים ברחבי הארץ: רצוי לבחור את שיטת הסרת השיער שטובה לכם, מבחינה גנטית, סוג העור והשיער. לא לכולם מתאימה אותה שיטה לדוגמא שיטת הלייזר לא פועל טוב על עור כהה. קצב גדילת השיער או כמות השיער, שונה בין אדם לאדם והוא לא קשור לשיטת הסרת השיער, אלה תלוי בגנטיקה שלנו. במריטת השיער בשעווה אנחנו תולשים שיער שנמצא בשכבות העמוקות יותר בעור ולא מורטים את השיער מהשורש, לכן לוקח לשיער זמן לצאת מהאפידרמיס. שיטת הסרת השיער לא משפיע על עובי השיער, עובי ואיכות השיער נקבע מבחינה גנטית מזקיק השיער, שנמצא בשכבת הדרמיס בעור, אלה עם כן שיטת הסרת השיער תרופתית. הסרת השיער היא לא לצמיתות, לא משנה מה השיטה ומה יגידו לכם, מהסיבה הפשוטה שהגוף מחדש את עצמו, גם אם מסירים לגוף את השיער עם השורש, פשוט לוקח לו זמן.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
דילוג לתוכן