הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים

הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
Close up of beautician in white rubber gloves doing injection in lips for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.

מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם עוד פגמי עור בהצלחה, כולל גם ההתחדשות וההצערה של העור בטכניקות שונות. זה קורה גם הודות להכנסת טכניקות וחומרים מהרפואה הרגילה והמוכרת לשימוש אסתטי וקוסמטי וגם משום שיש היום יותר חומרים יעילים ושיטות עבודה מדויקות יותר שמצליחות להתמודד עם בעיות כמו פיגמנטציה, אקנה וצלקות שנגרמות ממנו, קמטוטים וחוסר מיצוק ועוד. בטיפולים היעילים באמת שאנחנו רואים בשנים האחרונות מצליחים אפילו להתמודד עם צלקות שלא חשבו אי פעם שיוכלו להתמודד אתן. היום, טיפול בצלקות אקנה שמעודד את העור להתחדש ולהצמיח תאים חדשים נעשה בעזרת מכשור מדעי ותכשירים פעילים מאוד, שכמוהם מוצאים רק אצל קוסמטיקאיות מובילות ומוסמכות לכך. התוצאות המדהימות באמת של טיפולים כאלה כמו אצל ריקי פיקל מוכיחות שאפשר לתקן הרבה יותר בעזרת קוסמטיקה ייעודית שנשענת על עקרונות מדעיים שעובדים.

מה צריך העור?

עור הוא מעטפת חיצונית לגוף שמתחדש כל הזמן, מצמיח תאים חדשים ומשיל את הישנים וזקוק לשם כך להזנה יעילה של חומרי ליחוח והזנה מרוכזים ואיכותיים. טיפול מזותרפיה הוא שילוב של החדרה של חומרים כאלה יחד עם שיטת ההחדרה שהיא הזרקה מרוכזת במקומות מסוימים, כך שגם החומרים וגם המזרק גורמים לעור להתחדש ולהצמיח עוד תאים חדשים שיחליפו את הישנים. זהו למעשה עיקרון מדעי שמחקה את הטבע של כולנו כשהיינו צעירים, אבל בצורה מרוכזת ותוך כדי המרצה מבחוץ פנימה, משום שהגוף שלנו כבר אינו עושה את זה ביעילות. השיטה הועתקה משימושים רפואיים שנועדות להציל רקמות ושרירים בגלל כל מיני בעיות בזרימת הדם והיא מוכיחה את עצמה כיעילה גם בקוסמטיקה רפואית.

שינויים שאפשר לתקן

שינויים שונים שאנחנו עוברים על הגיל והשנים נחשבים כמעט לנצחיים עד שנתקלים בחומרים ובשיטות שמחזירים את הזמן לאחור. טיפול בפיגמנטציה בפנים נועד לתקן לא רק פגמים שנוצרו בגלל השמש, הסיגריות וגם שינויים הורמונליים במהלך החיים כי אם גם בעיות גנטיות שגורמות לכך ואפשר לנסות לשפר את המראה שלה מאוד. אצל כל אחד זה כמובן משתנה בהתאם לנתונים הטבעיים אבל היום כבר לא מוותרים בקלות ואפשר בהחלט לשפר את מראה העור וליהנות מחידוש הביטחון העצמי הודות לטיפול יעיל כזה אצל קוסמטיקאית מנוסה. כך שמי שבאמת התייאש כבר ורוצה להחזיר את הזמן לאחור ולתקן מה שכבר נראה אבוד, יכול לפנות לקוסמטיקאית מומלצת שיכולה לשפר בהרבה. ריקי פיקל הצליחה כבר לעזור ללקוחות רבים בתחום זה עם תוצאות מאירות עיניים, תרתי משמע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
דילוג לתוכן