הריון, לידה וניתוחים פלסטיים

הריון, לידה וניתוחים פלסטיים

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים פונות לבצע ניתוח פלסטי, אחרי הלידה, במטרה להשיב לעצמן את המראה שאיבדו כתוצאה מהכניסה להיריון והלידה. לרוב הן פונות לבצע את הניתוח, אחרי סיום הנקת התינוק.

מה ההיריון עושה לגופנו?

במהלך תקופת ההיריון הגוף שלנו עובר שינויים גדולים, כדי להתאים את עצמו לעובר הגדל בתוכו. שינויים, אשר גורמים לנו מצד אחד להתרגש לקראת הלידה שהולכת וקרבה, אך מצד שני גם גורמים לנו עצב בגלל המצב אליו הגיע גופנו. במהלך ההיריון, כמות הנוזלים בגוף שלנו גדלה משמעותית, דבר שגורם לנו לגדול ולהתנפח בכול חלקי הגוף, כאשר החלקים הבוטים הם הבטן, החזה וכפות הרגליים. מלבד הנוזלים, אנחנו נוטים לעלות במשקל גם בגלל העובדה שאנחנו אוכלים בשביל שניים וישנן נשים שמנצלות את העובדה הזו, כדי לחגוג את חוסר הצורך בדיאטה ומשמינות פי שניים מהממוצע. כתוצאה מההשמנה, הנשים מקבלות סימני מתיחה באזורים שונים בגוף ולעיתים גם מופיעות דליות ברגליים. אומנם כולנו חולמות שכאשר ההיריון שלנו יחלוף הגוף שלנו יחזור לקדמותו מהר מאוד. אך המצב לא כל כך פשוט, אומנם ישנן נשים בעלות גנטיקה משובחת שגופן חוזר לעצמו ישר אחרי הלידה. אבל מדובר במקרים נדירים והאישה הממוצעת לרוב נשארת עם משקל עודף של שמונה קילו ומעלה. על מנת להוריד את המשקל העקשן שנותר אחרי הלידה, היא צריכה לערוך שלל מסלולי טיולים עם הילד .כאשר המשקל שכן יורד במהירות לאחר הלידה,מהווה בעיקר את הנוזלים. סימני המתיחות, שלא תופלו בזמן על ידי עיסויים ומשחות קוסמטיות לרוב יצטרכו התערבות כירורגית כדי להסירם ועוד.

כיצד נחזיר את השעון אחורה?

השינויים שאנחנו עוברים במהלך ההיריון הם בלתי נמנעים והתוצאות שההיריון מותיר על צורת גופנו אחרי הלידה, מהוות תופעה נורמאלית שכמעט כל אישה עוברת במהלך ההיריון ואחריו. אחרי שהאישה סיימה את תהליך הענקה והיא רואה שעדיין הגוף שלה לא חזר לקדמותו, היא לרוב פונה למנתח הפלסטי על מנת שיושיעה אותה ויחזיר לה את הגוף הקודם. חשוב לבצע על מנתח הפלסטי תחקיר בדיוק כמו שאנחנו עושים לפני קניית אמבטיה לתינוק או הרשמה לסדנאות מנהלים, על מנת שנוכל למצוא את המנתח המושלם בשבילנו, מבחינת היכולות המקצועיות שלו, הניסיון שלו והאופי שלו. על מנת לחזור לגזרתנו הקודמת נצטרך לרוב לעבור את הניתוחים הבאים: ניתוח עיצוב החזה, אחרי הלידה החזה שלנו גדל בגלל החלב. אחרי סיום ההנקה, החזה שלנו חוזר לגודלו המקורי ולרוב הצורה שלו מתעוותת והוא נהיה נפול. הניתוח מתקן לנו את השינויים שהחזה עבר ומעצב אותו מחדש לצורה משופרת של החזה המקורי. מלבד החזה נשים רבות עושות גם ניתוח הצרת היקפים, שאיבת שומן ומתיחת בטן. במהלכו הרופא מסיר את כל השומן המיותר של האישה, מותח את העור של הבטן, מסיר את חתיכת העור המיותרת ותופר את מה שנשאר. אלו רק חלק מהניתוחים, המבוצעים כיום, על מנת להחזיר לנשים את הגזרה לפני ההיריון.

צמחונים רבים מכירים את הבעיה באירועים בשריים שאין להם מה לאכול והם מנשנשים מהתוספות והסלטים הפשוטים יחסית באירועים בהם ההשקעה בתפריט היא מגוון מנות הבשר. באירוע עם קייטרינג חלבי יוכלו הצמחונים ליהנות ממה שהם אוהבים ולהכיר טעמים חדשים פרי יצירתו של השף. שפים יכולים להכין תפריט טבעוני במידה וזו דרישת בעלי האירוע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המדריך המלא להשתלות שיער
אם אתם כבר מתעניינים בטיפולים להשתלת שיער ואם אתם רוצים...
השחקנית ניב סולטן נחתה במוצ"ש האחרון מאתונה היישר לסט הצילומים של מותג טיפוח השיער: אלביב מבית ללוריאל פריז
הישר מאתונה מסט צילומי הסדרה 'טהרן' ניב סולטן נוחתת בישראל לצילומי...
דוברת חדשה למותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS: גבריאלה וילסון (H.E.R): זמרת ופזמונאית בינלאומית, זוכת פרסי גראמי ואוסקר
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית...
על חוט השערה – דלילות שיער והקרחה בקרב נשים וגברים, אבחון ופתרונות
מאמר רופא אורח: ד״ר אכי פרידמן  - מומחה ברפואת עור...
גומיות התנגדות - כל היתרונות
גומיות התנגדות - כל היתרונות
בשנים האחרונות גילינו שצריך להיות קצת יותר אמיצים ואסרטיביים וקצת...
מנתח פלסטי מישראל מרצה בכנס בינלאומי שיערך ביוזמת איגוד הפלסטיקאים מהודו
הכנס יעסוק בשאיבת שומן וישתתפו בו באופן מקוון אלפי רופאים...
ספא למסיבת רווקות
ספא למסיבת רווקות
החברה הכי טובה שלך אוטוטו מתחתנת, ואת החלטת לקחת על...
טיפים לקעקוע מוצלח וקעקועים מיוחדים
טיפים לקעקוע מוצלח וקעקועים מיוחדים
רוצים לקשט את הגוף שלכם בקעקוע חדש ותהיו מעוניינים להיות...
השתלת שיניים - טיפול רפואי או אסתטי?
השתלת שיניים - טיפול רפואי או אסתטי?
בשנים האחרונות טיפולי השיניים הפכו להיות קצת יותר מסתם עוד...
רשת נייל סטודיו מארחת את המאסטריות הבינלאומיות בעולם הפדיקור !
רשת נייל סטודיו מארחת את המאסטריות הבינלאומיות בעולם הפדיקור !
רשת "נייל סטודיו", בתי הספר למקצועות היופי, אירחה בישראל את...
דילוג לתוכן