הרמת חזה לאחר ירידה במשקל

הרמת חזה לאחר ירידה במשקל
קרדיט PIXABAY

שנים ארוכות שאתם מתמודדים עם משקל גבוהה משמעותית ממה שבריא לכם. האתגרים האישיים שקשורים לירידה במשקל הם אומנם עצומים, אבל גם אחרי שאתם מגיעים למשקל המטרה שלכם, ברור שיש השלכות על המראה של הגוף שלכם. אתם מתמודדים עם עודפי ‏שומנים ועור ‏גוף בכל מיני אזורים, וגם אם אתם ‏מתאמנים מדי יום ביום, ‏זה לא אומר שאתם תצליחו לשמר את מראה הגוף המושלם שמגיע לכם לקבל. במקרים כאלה, הפתרון הנכון ביותר הוא הרמת חזה לאחר ירידה במשקל, וצריך לתכנן את הטיפול בצורה המתאימה ביותר לכם. אצל נשים, המשמעות של הרמת חזה ‏לאחר ירידה במשקל היא דרמטית הרבה יותר, ואת מוכנה להשקיע הרבה מאוד זמן והרבה מאד משאבים בשביל לדעת שאת בוחרת נכון ‏ומקבלת את הייעוץ הרפואי הנחוץ לך על מנת לשמור על מבנה הגוף שלך אבל גם על המראה שלך לאורך שנים ארוכות.

‏מה חשוב לדעת על ‏תהליך ‏הרמת חזה לאחר ירידה במשקל?

‏תהליך הרמת חזה לאחר ירידה במשקל הוא תהליך רפואי אשר מחייב אותך:

  1. ‏למצוא את הרופא המטפל הטוב ביותר ‏בתחום. ככל שמדובר על ‏שינויים גדולים מאוד שאת רוצה לבצע, כך צריך לבחור רופא מקצועי יותר, וחשוב להבין מראש ‏האם הרופא יודע איך לתת לך את הטיפול שאת צריכה לקבל. לכל רופא יש את הניסיון שלו, ואם הרופא שאת רוצה ‏לא יודע איך לתת לך את הפתרונות שאת צריכה לקבל, אז בוודאי ‏אפשר למצוא איש מקצוע אחר ולקבל המלצה על סוג הטיפול הדרוש לך.
  2. ‏להחליט איזה תהליך יכול להתאים למבנה הגוף שלך, כמו גם למצב הבריאותי שאת נמצאת בו כעת. יש הבדל בין סוגים שונים של טיפולים, ולפעמים צריך להתאים את הטיפול ‏בשביל לתת לך את הפתרון הנכון ביותר למצב שלך.
  3. ‏להבין איך נראה ‏תהליך החלמה ועד כמה מורכבת היא החלמה מן הניתוח. לפעמים, מדובר על שבועות שבהם את צריכה לקבל את העזרה של קרובי משפחה וחברים, וחשוב להתכונן מראש לימים המורכבים האלה, על מנת שתצליחי לחזור לשגרת החיים הרגילה שלך, ‏ולהתמודד עם האתגרים של הניתוח.

‏הליווי המקצועי הוא הדבר החשוב ביותר

‏כמו שאת בוודאי מצליחה להבין, אי אפשר להתמודד עם הטיפול הקוסמטי שאת רוצה לקבל, מבלי שיש לך את הליווי המקצועי הטוב ביותר. ‏זוהי בדיוק הסיבה שבגללה את רוצה לפנות בהקדם האפשרי לעזרתו של ד"ר בני מייליק – כירורג פלסטי בכיר, ‏ולקבל את כל המידע הדרוש לך ‏כדי לקחת החלטה ולשנות את החיים שלך מן הקצה אל הקצה. בעבודה שיטתית, כמו גם מתוך ניסיון רב שנים, אנשי הצוות המקצועי של הקליניקה יצליחו לתת לך ‏להגשים את החלום הכי גדול שיש לך מבחינת דימוי עצמי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חולצה בעיצוב אישית- איך לעשות את זה נכון?
את הדימוי של גבר מודרני ניתן להשלים בהרמוניה על ידי...
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
דילוג לתוכן