השתלות שיניים ושיקום הפה

השתלות שיניים ושיקום הפה
קרדיט canva

המון מרפאות מציעות טיפולי שיניים כחלק מהרצון לשקם את מצב הפה. אך המציאות מלמדת אותנו כי רק 150 רופאי שיניים מוגדרים בתור מומחי שיקום הפה. מה שאומר שיהיה עליכם לבחור בתבונה את המרפאה שתבחרו בה לביצוע הפעולה החשובה הזו. הרצון הטבעי יהיה להגיע למצב בו אתם משקמים את הפה וחוזרים לחייך כפי שחייכתם בעבר. מרפאתו של ד"ר ג'רי כהן מתמחה בביצוע השתלות שיניים וביישום טכניקות מגוונות לשיקום הפה. כאשר השאיפה תהיה להחזיר את הביטחון העצמי ואת הרצון לחייך בכל הזדמנות. מבחינתכם אין דבר יותר משמח מאשר לדעת כי סוף כל סוף לא תצטרכו להסתיר את השיניים שלכם. המאמר נכתב בשיתוף האתר של ד"ר ג'רי כהן  www.drjerry.co.il במטרה לאפשר לכם לעשות את הבחירה המוצלחת.

מתי צריך לבצע פעולות שיקום הפה?

שיקום הפה נדרש כאשר טיפולי שיניים סטנדרטיים אינם נותנים את התוצאות הרצויות. במקרה בו טיפולי השיניים המקובלים אינם נוחלים הצלחה, ישנו צורך לעשות חישוב מסלול מחדש. אחרת תגיעו למצב בו חלל הפה יהיה מוגלתי ולא ניתן יהיה לשקם אותו בצורה הרצויה. השתלת שיניים אפשרים רק כאשר חלל הפה יהיה בריא באופן מוחלט. כל בעיה קטנה בתוך חלל הפה עשויה להחמיר ככל שמבצעים טיפולי שיניים נוספים. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם מוותרים על העניין החשוב הזה. לרוב שיקום הפה יעשה את ההבדל בין פה בריא לבין פה לא בריא.

כמה זמן לוקח לשקם את חלל הפה?

על מנת לשער תוך כמה זמן ניתן יהיה לשקם את החלל הפה חובה לבדוק את חומרת המצב. ישנם מקרים בהם שיקום חלל הפה ייקח זמן מכיוון שיש המון פעולות שחובה לבצע. אם הפה במצב יחסית טוב, פעולת השיקום לא אמורה להתפרס על פני זמן רב. הכי חשוב מבחינתכם זה לדעת כי אתם מקבלים בדיוק את התמורה הרצויה. הביאו את עצמכם למצב בו אתם דואגים שחלל הפה שלכם לא יביא איתו צרות. לצערנו יש כאלה שנזכרים רק בדיעבד לטפל בחלל הפה שלהם, אך התמורה במקרה כזה תהיה פחותה מהרצוי.

מה בא קודם שיקום הפה או השתלת שיניים?

על מנת להשתיל שיניים חובה עליכם לדעת כי ישנה קרקע פורייה להשתלה. במקרה בו חלל הפה יהיה מוגלתי, סיכויי ההצלחה של ההשתלה יהיו נמוכים למדי. לפיכך קודם כל מבצעים שיקום לחלל הפה, רק לאחר מכן בוחנים אפשרויות השתלה. ברגע שחלל הפה יעבור שיקום מלא ניתן יהיה להשיג את התוצאה הרצויה. מבחינתכם מדובר על צעד קטן, אך באופן כללי מדובר על הצעד שיעשה את ההבדל. עוד כמה טיפולים שאמורים לגרום לחלל הפה להיות חף מבעיות טורדניות. אין דבר יותר מבאס מאשר לגלות כמות גדולה של בעיות בחלל הפה עם השלמת ההשתלה. מבחינתכם ההשתלה תהיה הדובדבן שבקצפת שלאחריו תוכלו להיות רגועים.

איפה לבצע שיקום הפה והשתלת שיניים?

מבחינתכם תרצו לדעת כי השתלת שיניים ושיקום הפה יביאו את התוצאות הרצויות. אחרי שהשיניים יהיו מושתלות וחלל הפה יהיה משוקם ניתן יהיה סוף כל סוף להיות רגועים. המרפאה בה תבצעו את טיפולי השיניים צריכה להיות מרפאה שמיומנת בתחום הזה. מקום שמעסיק רופאי שיניים מיומנים המומחים בכל הנוגע לשיקום הפה ולביצוע טיפולי השתלה. לא כל רופא שיניים ידע איך לשקם את חלל הפה, וכיצד מבצעים השתלת שיניים בדיוק הנדרש. מרפאתו של ד"ר ג'רי כהן תשמח להעניק לכם את כל הטיפולים הדרושים במקום אחד. רופאי שיניים מומחים המנוסים בשיקום הפה ובביצוע טיפולי השתלה מכל הסוגים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן