השתלות שיער ומה שביניהן

השתלות שיער ומה שביניהן
מקור freepik

השתלות שיער בקרב גברים כבר מזמן אינן סוד. גברים שאינם מרוצים ממראה השיער שלהם ורוצים להסתיר את הקרחת בדרך טבעית, פונים לטיפול של השתלת שיער ומתחילים ליהנות מהחיים. תחום השתלות השיער הולך וצובר תאוצה, וקיימים פיתוחים ושכלולים שונים שמאפשרים לבצע את ההשתלה עם כמה שפחות חתכים וכאבים.

מקדימים תרופה למכה: להפסיק את ההרגלים שגורמים לנשירת שיער

מעוניינים לעכב את הצורך בביצוע השתלות שיער? רוצים לצמצם את סיכויי נשירת השיער? אמנם לא תמיד ניתן למנוע לחלוטין את הנשירה, בייחוד אם המקור שלה הוא תורשתי, אבל אפשר בהחלט לנסות ולצמצם את הסיכונים באמצעות שמירה על ערנות. אלה כמה דברים שכדאי הבחלט להפסיק לעשות בהקדם:

  1. חפיפה בלתי נכונה.

השיער מתחלק לסוגים שונים, וכל סוג רגיש לחפיפה בדרכו. חפיפת שיער בתדירות גבוהה מאוד או נמוכה מאוד עלולה להוביל לנשירת שיער. על כן, מומלץ להתאים את תדירות החפיפה לסוג השיער. לדוגמה, אם יש לכם שיער שמנוני, כדאי לחפוף את השיער אחת ליומיים. וכדי ללכת על בטוח, כדאי להתייעץ עם רופא עור או מעצב שיער לגבי תדירות החפיפה.

  1. תסרוקות מתוחות ואסופות.

והכוונה כאן לא רק לנשים, אלא גם לגברים בעלי שיער ארוך. לארוכי השיער שבינינו יש נטייה לאסוף את השיער לזנב סוס חזק ומתוח, על מנת ששיערנו הארוך לא יפריע לנו בפעולות שונות במהלך היום. עם זאת, שיער אסוף באופן תמידי עלול להוביל להתקרחות מתיחתית. כלומר, בעקבות התסרוקת, זקיקי השיער מתוחים באופן קבוע ועלולים להישבר.

  1. אכילה בלתי נכונה ובלתי מאוזנת.

ארוחת הבוקר ידועה כארוחה החשובה ביותר במהלך היום. אם אוכלים ארוחת בוקר מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון, נהנים מספיגה טובה יותר של ויטמינים. אבל אם מדלגים על ארוחת הבוקר ומחליטים לנשנש משהו בקטנה בצהריים, אנו פוגעים בבריאותינו, ובין השאר גם בחוזק השיער שלנו, שהזקיקים שלו הולכים ונחלשים ועלולים לגרום להתקרחות.

  1. עישון.

כולנו יודעים עד כמה העישון מזיק לבריאות ועלול להוביל למחלות כמו סרטן. אחד הנזקים הגדולים יותר של העישון הוא שהוא מונע זרימת דם תקינה לכל חלקי הגוף, שחיונית כל כך גם לזקיקי השיער.

  1. תלישת שיערות.

ישנם אנשים התולשים את השיערות על ראשיהם בגלל לחץ ומתח ואחרים אינם אוהבים את השיערות האפורות שעל שיער ראשם ומחליטים להיפטר מהם. תלישה מוגברת של השיער פוגעת בזקיקים ועלולה לגרום להתקרחות.

ואם בכל זאת יש קרחת?

כפי שנאמר מקודם, פעולות אלה עלולות לצמצמם את ההתקרחות אםך לא תמיד למנוע אותה. אם אתם סובלים מהתקרחות אשר מפריעה לכם בחיי היום יום, השתלות שיער הן התשובה. בעידן של השתלות איכותיות, ניתן להחזיר לעצמכם את המראה שאבד לכם, ולהגביר את הביטחון העצמי במראה החיצוני שלכם. פנו עכשיו למקצוענים כדי לקבל מידע נוסף על השתלת שיער.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
מתי הפתעת אותה בפעם האחרונה במתנה מכל הלב?
הפתעות נעימות כמו מתנות הן הפתעות שכולנו רוצים להיתקל בהן,...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
דילוג לתוכן