השתלות שיער ושיפור הדימוי העצמי

השתלות שיער ושיפור הדימוי העצמי
מקור freepik

הרפואה המודרנית השכילה למצוא פתרונות עבור מגוון רחב של בעיות פיזיולוגיות ומחלות שונות. ואולם לאורך שנים היתה בעייתיות בכל מה שקשור לנושא האסתטיקה. הדבר נכון במיוחד בכל הנוגע למניעת התקרחות או בטיפול בקרחת אחרי שכבר התהוותה. בעשורים האחרונים נמכרו ועדיין נמכרים תכשירים שונים כמו משחות, נוזלים וויטמינים, שלטענת הממציאים והיצרנים שלהם עשויים לסייע בהצמחת שיער. אך הפתרון שהפך לאיכותי ולמקובל ביותר לבעיית ההתקרחות, נכון להיום, הינו השתלת שיער. מהי הסמליות של השיער ולמה מיוחסת לו חשיבות רבה כל כך? מהי בעצם השתלת שיער ומה הופך השתלות שיער לכל כך אטרקטיביות? 

השיער, הסמליות והחשיבות שלו

אחד הסיפורים היותר פופולאריים הוא הסיפור של שמשון הגיבור, שאשתו הבוגדנית ניסתה למצוא את מקור הכוח שלו. לבסוף, כשהגיבור הטראגי גילה לה שהשיער הוא מקור הכוח שלו, היא גזזה את שיערו ואפשרה לפלשתים לתפוס אותו. והסוף ידוע – שיערו של שמשון הגיבור צמח בעודו בשבי, כוחו חזר אליו והוא מוטט את המקדש הפלשתי במו ידיו. סיפור האגדה הזה ממחיש אולי יותר מכל, את ההתייחסות לשיער, שלמרבה ההפתעה לא השתנתה מאז ועד היום. השיער הוא סמל ליופי, סמל לעוצמה וסמל לגבריות. למרות שהקרחת נכנסה לאופנה בעשורים האחרונים, מי שיש לו שיער שופע ויפה עדיין נתפס כגבר חזק ואנרגטי. לא בכדי מנסים גברים רבים הסובלים מהתקרחות להסתיר את הקרחת, להקטין אותה ולעשות כל מה שניתן כדי לגדל מחדש את השיער שנשר. מרגע שהתברר כי השתלות שיער הן אופציה שהייתכנות שלה היא גבוהה, פונים לא מעט גברים לכיוון הזה. נכון להיום ניתן לבצע השתלות שיער במחירים אטרקטיביים במיוחד. לכן, גם אנשים שהם לא בהכרח בעלי אמצעים ברמה הגבוהה ביותר יכולים לשלם אותם – ואפילו בקלות יחסית.

מהי בעצם השתלת שיער

לכל שערה בגוף האדם, ובכלל זה על הקרקפת, יש זקיק שממנו ובאמצעותו היא צומחת. לעיתים מזומנות קורה שזקיקי שיער הופכים לבלתי יעילים ואינם מאפשרים לשערה שעליה הם אחראים להמשיך לצמוח. ככל שמספר הזקיקים הללו גדול יותר, כך רמת ההתקרחות גבוהה יותר. בדרך כלל, המקום שבו מורגשת ההתקרחות יותר מכל הוא בקרקפת – שהיא אזור שלרוב איננו מכוסה. כל התכשירים והחומרים השונים להצמחת שיער, נועדו באופן עקרוני לסייע לזקיק לגדל שיער חדש. השתלת שיער, לעומת זאת, פירושה הסרת זקיק בעייתי והחלפה שלו בזקיק רענן, שמגיע מאזור אחר בגוף של הלקוח. עם השנים השתפרה מאד הטכניקה וההשתלות, רובן ככולן, עוברות בהצלחה מרובה. במקרים שבהם ההצלחה היא חלקית, ניתן לחזור על הפעולה עד שמגיעים לתוצאות הרצויות. חשוב לציין כי השתלות שיער חייבות להתבצע בפיקוח רפואי. מעוניינים לדעת עוד? רוצים לחדש את ימיה של רעמת השיער שלכם כקדם? אם התשובה היא חיובית – אתם בדיוק במקום המתאים ביותר. צרו קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
מתי הפתעת אותה בפעם האחרונה במתנה מכל הלב?
הפתעות נעימות כמו מתנות הן הפתעות שכולנו רוצים להיתקל בהן,...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
דילוג לתוכן