חולצה בעיצוב אישית- איך לעשות את זה נכון?

חולצה בעיצוב אישית- איך לעשות את זה נכון?
קרדיט לתמונה: unsplash.com

את הדימוי של גבר מודרני ניתן להשלים בהרמוניה על ידי בגדים אקסקלוסיביים, וכאן לא בהכרח מדובר על פריטים ממותגים. כדי להיראות ייצוגי ומרשים, אתם רק צריכים ללבוש חולצות בעיצוב אישי. חולצה היא פריט לבוש בסיסי שניתן להשתמש בו כדי להשלים מראות שונים. ניתן ללבוש אותה לדייט, לעבודה או לחופשה. באתר סוואג 69 תוכלו להפוך חולצה במראה קלאסי לחלק הכי מקורי בארון הבגדים שלכם.

איך לבחור בין חולצות גברים איכותיות

חולצה היא חלק בלתי נפרד מארון הבגדים של כל גבר. לכל גבר יש חולצות לכל אירוע: למשרד, לראיון, לאירוע מיוחד, למפגש עם שותפים או חברים בבר, למסיבה מטורפת במועדון ואפילו לפיקניק. בהתאם למצב, החולצה הזו תהיה קלאסית, מעוצבת או יומיומית. ומכיוון שחולצה היא פריט הכרחי במראה הגבר, ניתן להציג את כל המקוריות והסגנון הייחודי שלכם על ידי חולצות בעיצוב אישי. גם הדברים הקטנים ביותר, כמו עיצוב כפתורים, תפרים ישרים, תכונות של בד וחייטות, כל זה הופך את המראה שלכם לשלם וייצוגי ותורם לאישיות שלכם.

גודל החולצה- למה זה חשוב?

החולצה צריכה להתאים למידות שלכם ואתם צריכים להרגיש בה בנוח. לרוב, גודל החולצה נקבע על פי הצווארון. כדי לקבוע את מידת הצווארון הדרושה, מדדו את עצמכם בעזרת סרט מדידה מסביב לבסיס הצוואר, בגובה שבין הצוואר לעצם החזה, אך אל תהדקו אותו חזק מדי ועגלו כלפי מעלה. זו תהיה מידת הצווארון שלכם. כאשר כפתור הצווארון מהודק, אצבע צריכה לעבור בין הצוואר לצווארון כדי לאפשר חופש תנועה. בהתאם למאפייני הגוף וההעדפות שלכם, עליכם להחליט על גזרת החולצה: קלאסית (רפויה), צמודה, רחבה. כמו כן, אם אתם גבוהים או, להיפך, נמוכים, אז זה הגיוני למדוד בנוסף את רוחב הכתפיים, אורך השרוול והיקף מותניים כדי לעצב את החולצה המתאימה לכם ביותר.

לא משנה כמה החולצה עשויה היטב, אם היא לא מתאימה לכם במידות באופן מושלם, חולצה כזו לא תיראה ייצוגית. וודאו שהכתפיים "במקום" ושאין קפלים מיותרים בקו הצוואר או באזור בית השחי. השרוול עצמו לא צריך להיות ארוך או קצר במיוחד. כאשר הזרוע במצב חופשי, הוא צריך להגיע לבסיס האגודל.

התאמת הדפסים על הבדים לעיצוב החוצה

בעת בחירת חולצות בעיצוב  אישי אם החולצה משתמשת בבד עם סימון, פס או דוגמה אחרת שחוזרת על עצמה, אז הדוגמה צריכה לזרום זה לצד זה במפגש של חלקים שונים, כלומר, יש להתאים אותה לפי החזרה. גם קצוות הצווארון והשרוולים צריכים להיות סימטריים בדוגמא. כדי לעצב חולצות איכותיות חשוב לעשות זאת בעזרתם של מעצבים מומחים. להתייעצות והזמנת חולצות מקוריות איכותיות הכנסו לאתר סוואג 69 ומלאו פרטי התקשרות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך תבחרי את קרם הפנים שהכי מתאים לך
בחירת קרם פנים נכונה עשויה להיראות כמו משימה מורכבת, אך...
צמידי כסף מיוחדים לנשים
מחפשת תכשיט שיתן טאץ' ייחודי לכל מראה? מחפש מתנה מקורית...
חולצה בעיצוב אישית- איך לעשות את זה נכון?
את הדימוי של גבר מודרני ניתן להשלים בהרמוניה על ידי...
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
דילוג לתוכן