חשיבות קרם הגנה לפנים במזג האוויר הישראלי

חשיבות קרם הגנה לפנים במזג האוויר הישראלי
קרדיט FREEPIK

כולנו יודעים שמזג האוויר הקיצי בישראל אינו עושה הנחות. השמש קופחת בקביעות על ראשינו במשך ארבעה או חמישה חודשים ועלינו לדאוג להגן על כל חלקי הגוף עם ביגוד מתאים, שהייה בצל לפחות בשעות החמות, וכמובן גם מריחת קרם הגנה. באופן מיוחד, חשוב להגן על עור הפנים הרגיש מפני קרינת השמש והיובש של הקיץ, באמצעות תכשירים בעלי מקדם הגנה גבוה המתאימים לסוג העור ומכילים גם לחות והזנה.

להגן על עור הפנים

עור הפנים הינו רגיש במיוחד וחשוף במיוחד למפגעי מזג האוויר והסביבה, לא רק בקיץ אלא לכל אורך השנה. על כן, הוא לרוב הראשון להפגין סימני הזדקנות החל בקמטים וקמטוטים ועד לכתמי פיגמנטציה ואחרים. השמש היא הגורם מספר 1 להופעה של סימנים אלו, וגורמות בין היתר לשבירה של סיבי עור העשויים מקולגן ואלסטין, מייבשות את העור ומפחיתות לחות, גורמות לדלקות ולקמטים. לכן מומלץ להשתמש בקרם הגנה באופן יומיומי, ובמידה שאתם חשופים לשמש לחדש אותו בכל שעתיים. הדבר לא רק מקטין את הנזקים הנגרמים על ידי השמש אלא גם יכול לשפר בעיות קיימות, במידה ומשתמשים בקרם איכותי המכיל רכיבים מעשירים. 

כמובן שסיבה לא פחות חשובה היא הגנה מפני הסיכון לסרטן העור, מפני גידולים שפירים או חלילה ממאירים. האנרגיה הגבוהה שבקרני האור האולטרא סגולות יוצרות שינויים בתאי הגוף ועלולה להוביל להתחלקות מואצת ובלתי סדירה שלהם, ובמילים אחרות – לסרטן. נדמה שכיום כולנו מכירים את הסיכונים האלו ולכן לא נכביר מילים בנושא, רק נזכיר שכדאי למרוח על הפנים תכשירים עם מקדם של 30 SPF לפחות.

תכשירים להגנה מהשמש

חשוב לדעת שכיום קיימים תכשירים רבים להגנה על עור הפנים ועור הגוף בכלל מפני השמש, המתאימים לסוגי עור ולשימושים שונים. דוגמא נאה לכך מהווה תכשיר בשם פרוטקשן ספורט של חברת דרמלוג'יקה, קרם הגנה לפנים המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת. הוא מיועד לכל מצבי העור, לכל פעילות ולכל מזג אוויר, עם פורמולה קלילה ונעימה שנספגת בעור בקלות ולא משאירה תחושה שומנית. התכשיר מכיל גם קפסולות לחות מיקרוסקופיות המעניקות שחרור מושהה של החומר הפעיל, לצד רכיבים נוגדי חמצון שמפרקים רדיקילים חופשיים ובכך תורמים להגנה על העור.

דוגמא נוספת היא פריזמה פרוטקט, תכשיר העובד בסינרגיה עם ההגנה הטבעית של העור. הוא חוסם לא רק את קרני השמש אלא גם 85% מזיהום האוויר, ובתוך כך מגביר את הזוהר הטבעי ומעניק לחות מתמשכת לעור. הוא מעייל את הגנת העור הטבעית באמצעות המרה של אור גלוי לזוהר עורי, בנוסף ליתרונות נוגדי חמצון.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן