טיפוח גברי: לרגל יום הגבר הבינלאומי החל ב 19.11 – כל מה שגבר צריך לדעת על טיפוח

טיפוח גברי: לרגל יום הגבר הבינלאומי החל ב 19.11 –  כל מה שגבר צריך לדעת על טיפוח
צילום: יחצ לוריאל

מאת מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל מן אקספרט

 

אם נשאל  את  הגברים שבנינו כמה זמן משקיעים בשגרת הטיפוח היומיומית של העור, כנראה שהתשובה תהיה לא מספקת. למעשה, אם נדבר על טיפוח העור לעומק, רוב הגברים יהיו  המומים מהחשיבות, ממגוון  מוצרי הטיפוח הקיימים ומהשימושים הרבים שלהם.

אבל זה שהגברים לא מבדילים בין סרום לקרם או אפטרשייב, לא אומר שלא  צריכים להרפות לחלוטין ולוותר על הטיפוח, להיפך, זה הזמן ללמוד ולהשקיע בטיפוח העור. החדשות הטובות הן ששמירה על שגרת טיפוח לא תגזול זמן רב כמו שנדמה ותופתעו לגלות איך בשגרה של כמה דקות בודדות ביום, בהם תעניקו לעור טיפול נכון, תראו את התוצאות מידית גם בתחושה וגם בנראות.

מאיה לזר – מנהלת ההדרכה של לוריאל מן אקספרס, מעניקה לגברים מספר טיפים שימושיים:

בשלב הראשון –  תרגילו את עצמכם לשטוף פנים ולנקות אותם באופן יסודי עם סבון פעמיים ביום. בבוקר אחרי צחצוח שיניים,   גם ככה אתם שוטפים את הפנים עם מים כך שנשאר  רק להוסיף סבון לתהליך ואילו בערב תוסיפו את סבון הפנים למקלחת שיהיה לכם נגיש ומהיר ויהפוך להיות חלק בלתי נפרד מזמן המקלחת.

ניקוי העור  – בבוקר ובערב זה אחד הדברים הכי חשובים    לעור  הפנים מבחינת ניקיון,   לשיפור המרקם שלו וטיפול בגוון העור. שימוש בסבון המכיל פחם יעיל במיוחד ועובד בצורה של "מגנוט" זיהומים, עודפי לכלוך ושאריות שומן המצטברות על העור ובכך עוזר לשמור על עור ללא הברקות וללא תחושת דביקות במהלך היום.

צילום: יחצ לוריאל

טיפ חשוב לניקוי הפנים –  הקפידו לעסות ולהקציף את הסבון בעדינות על עור רטוב והתמקדו במיוחד באזור המצח, האף והסנטר אשר נוטים להפריש יותר חלב הנראה שמנוני על העור ולבסוף, שטפו היטב במים פושרים.

שלב שני  הזנת העור בלחות – רגע לפני שממהרים לצאת מחדר הרחצה, לאחר ניקיון  הפנים   עם סבון, השקיעו עוד חצי דקה בלבד ומרחו על הפנים מעט קרם לחות. מספיק כמות קטנה של קרם כדי לשפר את מרקם ותחושת העור. בשימוש מתמשך בלחות פעמיים ביום תרגישו לאט לאט את היובש והחספוס של העור נעלמים ובמקביל העור הופך מתוח וחלק יותר. בחרו בלחות במרקם ג'ל לתחושה רעננה וקלילה במהלך היום והעדיפו לחויות הסופחות את השומן ומפחיתות את הברק של העור. אם נשאר לכם שאריות של הקרם על הידיים, אל תעמיסו על עור הפנים ופנקו גם את עור הצוואר.

צילום: יחצ לוריאל

שלב האחרון –  הקפידו למרוח מיד לאחר הגילוח אפטר שייב אשר ימנע את תופעות הלוואי המציקות שמגיעות לאחר הגילוח כמו אדמומיות וצריבה של העור. השימוש באפטר שייב יותר פשוט ממה שנדמה! בסך הכל צריך להוציא קצת חומר מהבקבוק על כפות ידיים נקיות, בכמות שנראית בגודלה כמו גודל של מטבע, לשפשף את החומר מעט בין שתי כפות הידיים ולמרוח על הפנים בתנועות עיסוי להחדרת החומר ובספיגתו בעור. מרחו את האפטרשייב על כל עור הפנים והצוואר ולא רק על האזור בו התגלחתם. האפטר שייב לא רק ימנע את הגירויים של העור, הוא גם יעניק מרקם חלק ונעים למגע וריח מפנק.

צילום: יחצ לוריאל

לדברי מאיה לזר: "שלושה שלבים פשוטים שלא יגזלו מכם זמן רב וכבר תראו איך העור שלכם מרגיש ונראה טוב יותר. אין ספק שאחרי שתראו את התוצאות בהם העור שלכם מחזיר לכם אהבה, תתמכרו לנושא הטיפוח ותרצו להשקיע אפילו יותר בפינוק העור שלכם, ואתם יודעים מה? זה בהחלט אפשרי!"

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
דילוג לתוכן